Geen water na de winterstalling

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1106
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Geen water na de winterstalling



Bericht door Don Esteban »

Bjorn, jammer dat mijn link naar de youtube-uitleg bij jou niet wilde werken. Daar zag je de oplossing. Zoals ik al vermoedde, blijkt het dus toch de aan/uitschakeling op het paneel te zijn. Je hoeft je niet dom te voelen want je bent niet de enige die even op weg geholpen moet worden met de bediening van het een en ander. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad :D
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Gebruikersavatar
Adfur
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 07 okt 2012, 19:23
Locatie: Het Gooi

Re: Geen water na de winterstalling



Bericht door Adfur »

Sandor Gora schreef:
za 23 mar 2024, 9:39
:thumbup:
Dank voor de terugmelding.
Enne... vergeet niet dat er diesel in de tank moet :wink:
En geen diesel in de watertank doen, wat ik een keer bij een pomp zag.......... :bang:
Pössl Globecar Campscout Citroën Jumper 2.2 HDI 150 PK 636cm + Busbiker
CaradoT135
Berichten: 2358
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:15
Locatie: Borger-Odoorn

Re: Geen water na de winterstalling



Bericht door CaradoT135 »

Bjorn Kamphuis schreef:
za 23 mar 2024, 8:50
Het probleem is opgelost en ik voel me vrij dom.
Dat domme gevoel had ik vanmorgen ook, ik wou mijn waterinstallatie ontkalken en allereerst heb ik de vorstbeveiliging omhoog getrokken, tenminste dat was de bedoeling, maar de knop bleef niet staan. Vervolgens de zekering getest, die was goed. Toen was de stroomaansluiting bij de vorstbeveiliging aan de beurt. Zover is het niet gekomen, een plaatselijke hagelbui deed mij beseffen dat het te koud is om te gaan ontkalken. De vorstbeveiliging doet gewoon zijn werk bij huidige temperaturen.

Wel een tip koop een simpele multimeter.
Gebruikersavatar
evdoetelaar+larana
Berichten: 6798
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 13:13
Locatie: Schijndel

Re: Geen water na de winterstalling



Bericht door evdoetelaar+larana »

Bjorn Kamphuis schreef:
za 23 mar 2024, 8:50
Dank voor alle reacties en hulp!

Het probleem is opgelost en ik voel me vrij dom. De watervoorziening kan via het paneel uitgeschakeld worden, dat was mij niet bekend. Bleek gewoon een kwestie van inschakelen dus :DD

Hoe dan ook, alles werkt weer en daar ben ik heel blij mee. Nu alles weer inbouwen en dan volgend weekend naar zuid Limburg! :cheers:

Nogmaals dank!
Goed dat je het zelf hebt opgelost. Mocht je nog niet beschikken over de handleiding van de Adria Twin, dan is deze hier in te zien / te downloaden. https://www.gebruikershandleiding.com/A ... 65538.html
Adria Twin 600 SP - Citroën Jumper 2017
Plaats reactie