Schakeling stroom camper

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51327
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Schakeling stroom camper



Bericht door Kroppie »

maar je kan wel tegen de stroom inroeien :D
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6404
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: Schakeling stroom camper



Bericht door rongreven »

En als je tegen de stroom in zwemt kom je altijd bij de bron uit.
Groet, Ron Greven
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51327
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Schakeling stroom camper



Bericht door Kroppie »

ja, je blijft in spanning zitten
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Daniel4589
Berichten: 34
Lid geworden op: za 24 jun 2023, 12:55

Re: Schakeling stroom camper



Bericht door Daniel4589 »

Ik heb sowieso een schakelaar onder de tv, die is om de tv en de maxxfan voor spanning te voorzien, dus die ledstrip zou ik dan daarbij kunnen zetten lijkt mij. In het vakje boven de koelkast ligt daar nog een waco klem waar ik dan de spanning op zou kunnen meten of het 12v is en dan is die ook geschakeld en gezekerd als het goed is.

Voor de strip onder de kastjes zou ik zo'n strip van de ac-tion kunnen gebruiken met stekker toch? Deze gebruiken wij toch alleen maar als we aan de paal zouden staan.
Vopper
Berichten: 2195
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Schakeling stroom camper



Bericht door Vopper »

De ledstrips met voedingsadapter werken vaak op 12V, kan dus rechtstreeks op het boordnet. :thumbup:

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Arie55
Berichten: 5681
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 11:20
Locatie: Barendrecht

Re: Schakeling stroom camper



Bericht door Arie55 »

cor heku schreef:
do 21 mar 2024, 2:06
...
Vind het jammer dat de termen--elektriciteit--spanning --stroom-- zo vaak door elkaar worden gegooid, werkt enorm verwarrend, zeker voor de leek.
...
wen er maar vast aan, het zal je nog veel vaker gaan opvallen. Nog erger is het met de verwarring in begrippen van vermogen en energie. Wat daar al niet aan vreemde zijsprongen worden gemaakt

Arie
iets wat ik niet heb, is haast

B = bijnaam: bouwkeet
55 = leeftijd dat het camperen vorm begon te krijgen
0 = gratis
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51327
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Schakeling stroom camper



Bericht door Kroppie »

en diegene die weet wat de termen betekenen, weet ook wat iemand er mee bedoeld ook al worden ze verkeerd gebruikt, dus laten we er geen probleem van maken want dat is er niet eens, en veranderen zal het toch ook nooit
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie