Twitter voor camperliefhebbers: accounts en hashtags om te volgen

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Bastiaan78
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 04 mar 2024, 11:28

Twitter voor camperliefhebbers: accounts en hashtags om te volgen



Bericht door Bastiaan78 »

Hallo allemaal,

Ik ben onlangs actiever geworden op Twitter en het viel me op hoeveel interessante informatie en ervaringen er gedeeld worden over het leven in een camper. Van tips voor onderhoud en reparatie tot de mooiste reisbestemmingen, het lijkt erop dat Twitter een schat aan informatie biedt voor ons camperliefhebbers. Ik vroeg me af of jullie bepaalde Twitter-accounts volgen die gericht zijn op het camperleven of specifieke hashtags gebruiken om ervaringen, foto's en tips te delen. Het zou geweldig zijn als we een lijst konden samenstellen van 'must-follow' Twitter-accounts en hashtags die ons kunnen helpen om nog meer uit onze camperavonturen te halen. Hebben jullie suggesties of favorieten? Ik kijk uit naar jullie reacties en aanbevelingen!

Groetjes,
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8268
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Twitter voor camperliefhebbers: accounts en hashtags om te volgen



Bericht door hurktoilet »

Ach, ik roep wel eens wat als @camper_toerist, maar in die korte berichtjes niet zo veel kwijt. Twitter is trouwens sowieso een beetje verleden tijd, zelfs als je het X noemt...
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24462
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Twitter voor camperliefhebbers: accounts en hashtags om te volgen



Bericht door javanes »

Misschien ook eens op YouTube kijken.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Camper-T
Berichten: 1183
Lid geworden op: ma 21 sep 2020, 19:57

Re: Twitter voor camperliefhebbers: accounts en hashtags om te volgen



Bericht door Camper-T »

Twitter alias X is passee onder de Millenials maar ook op campergebied waarschijnlijk minder populair.
Op Instagram vind je wat campermerken en bloggers/vloggers maar echte info ga je hier niet vinden.

Ik ben anti-veeboek maar weet dat er op Facebook verschillende campergroepen zijn met verschillende onderwerpen.
Van campertechniek tot beginnende camperaar, of bijvoorbeeld mooie camperplaatsen en groepen op campermerk.
Bürstner Lyseo Time T 727G Limited 2020
Plaats reactie