IGo NextGen versie compatible met Android 14?

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
borretje
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 26 okt 2020, 7:15

Re: IGo NextGen versie compatible met Android 14



Bericht door borretje »

Nou, het downloaden en uitpakken is gelukt. Geïnstalleerd en bij open vraagt ie om updaten. Daarna geeft ie aan dat het pad sdcard/IGO niet gevonden wordt. Werkt niet vanaf sd kaart in tablet.
Andere poging was een map in de root aanmaken met naam sdcard, submap IGO.
komt er weer wat servisch? voorbij en werkt nog niet.
Heb ook al eerder een versie gehad met hetzelfde probleem.
Groet Rob

Verstuurd vanaf mijn SM-P610 met Tapatalk

lassche
Berichten: 997
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: IGo NextGen versie compatible met Android 14?



Bericht door lassche »

In mijn huidige telefoon heb ik geen sd-card meer. Dus ik kan het niet voor je testen. Maar ik zou als eerste alles in intern geheugen zetten. En als dat werkt eventueel een deel van de userdata, zoals de kaarten ovetzetten naar de sd-card.

Zo had ik het op mijn vorige telefoon ook.
Daarvoor moet je wel een verwijzing opnemen in de sys.txt. Hoe dat precies zat weet ik zo niet meer. Maar dat is wel op te zoeken.

Bij deze World-versie moet je de map IGO uit het gedownloade bestand kopieeren naar de root van het geheugen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B2 met Tapatalk


2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
borretje
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 26 okt 2020, 7:15

Re: IGo NextGen versie compatible met Android 14?



Bericht door borretje »

Heb al eerder een versie voorbij zien komen met hetzelfde probleem van " kan het pad /sdcard/ IGO niet vinden. Mijn eigen sd kaart heet gewoon sdkaart op zijn Nederlands dus.
Daarom kreeg ik als tip om in het intern geheugen een map sdcard, met als submap IGO te maken en daar de bestanden in te zetten. Dat was trouwens een kompleet bestand van 12 G

Verstuurd vanaf mijn SM-P610 met Tapatalk

Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6078
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: IGo NextGen versie compatible met Android 14?



Bericht door TestCase »

Sdcard heet zowel de sdcard als het interne geheugen van de telefoon, de map sdcard aanmaken lijkt mij vreemd.
Wanneer de map iGO niet aanwezig is krijg je melding sdcard/iGO niet aanwezig dan maak je de map iGO in de root van de telefoon aan en kopieert daar alle ondersteunende bestanden naar toe. Hierna start je de apk om te installeren.

In sys.txt kun je evt. een verwijzing opnemen dat de kaartgegevens op een andere sdcard staan.
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
lassche
Berichten: 997
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: IGo NextGen versie compatible met Android 14?



Bericht door lassche »

borretje schreef:Heb al eerder een versie voorbij zien komen met hetzelfde probleem van " kan het pad /sdcard/ IGO niet vinden. Mijn eigen sd kaart heet gewoon sdkaart op zijn Nederlands dus.
Daarom kreeg ik als tip om in het intern geheugen een map sdcard, met als submap IGO te maken en daar de bestanden in te zetten. Dat was trouwens een kompleet bestand van 12 G

Verstuurd vanaf mijn SM-P610 met Tapatalk
Heb je machtigingenbeheer wel zo ingesteld dat de app toegang heeft tot je bestanden en media?

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B2 met Tapatalk


2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
lassche
Berichten: 997
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: IGo NextGen versie compatible met Android 14



Bericht door lassche »


TestCase schreef:Kijk gewoon bij de bron, alle versies world, gift, palestine, israel, basar,.....

https://www.gpspower.net/igo-primo-next ... p-a14.html
Daar had ik inderdaad die Israel-versie die ik gisteren geïnstalleerd heb ook vandaan.
En zoals al gezegd, die versie is beter geschikt voor gebruik in de camper vanwege het in kunnen voeren van afmetingen, gewicht etc. van het voertuig.

@Rob, probeer anders eens een van die versies. Er wel even rekening mee houden dat de naam van de rootfolder afhankelijk is van de gebruikte versie. Voor iGO-Israel is dat iGO_Israel en dus niet iGO.

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B2 met Tapatalk

2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
borretje
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 26 okt 2020, 7:15

Re: IGo NextGen versie compatible met Android 14?



Bericht door borretje »

Zinnige info en bedankt. Ik vind het gewoon leuk om zo wat bezig te zijn. Nodig is het niet, want ik heb een goed werkende pioneer in de camper welke ik aan kan vullen met mijn garmin zumo van de motor. Maar die heeft me toch met de huurcamper meerdere keren letterlijk in het nauw gebracht.
Rob

Verstuurd vanaf mijn SM-P610 met Tapatalk

Plaats reactie