Ervaring met TomTom Go camper max?

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Dirk Dreamer
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 23 jan 2022, 3:53

Re: Ervaring met TomTom Go camper max?



Bericht door Dirk Dreamer »

Einde jaar lifetime promo’s :

https://info.myrouteapp.com/lifetime-offers/


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
Motorenman
Berichten: 17
Lid geworden op: za 07 mar 2020, 23:39

Re: Ervaring met TomTom Go camper max?



Bericht door Motorenman »

MyRoute-app is een mooi bruikbaar alternatief voor Garmin Basecamp of TomTom my drive.
Ben van plan om een betaalde versie aan te schaffen, maar welke heb je echt nodig?
Want als je veel van het programma nooit gebruikt is dat weer zonde van het geld.
Wie heeft MyRoute-app ervaring met de camper?
Dirk Dreamer
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 23 jan 2022, 3:53

Ervaring met TomTom Go camper max?



Bericht door Dirk Dreamer »

Ik heb al jaren een lifetime gold mra licentie (voor de routeplanner ) . Ik gebruik het heel veel voor m’n motortochten.

Met een gratis account kan je niet alle kaarten gebruiken. En bv de michelin kaart groene baantjes aka scenic roads gebruik ik heel veel.
Verder heb je een gold membership ook nodig om routes ineens naar een tomtom over te zetten. Via de cloud dus , geen kabeltjes of geheugenkaarten nodig dus. Kan dus ook onderweg met bv een ipad. Voor bv basecamp heb je minstens een laptop nodig.

In de mra routeplanner kan je een camper profiel aanmaken met de afmetingen van jouw camper. En zo routes maken geschikt voor je camper. En bv inladen in een niet camper gpstoestel. Probleem is als je onderweg moet omrijden … dan rekent die gos natuurlijk volgens z’n eigen kaart.

En nu is er dus ook de mra navigatie app. Daarmee maak je van jouw smartphone dus bv. een camper gps. En een lifetime abonnement daarvoor kost nu dus tijdelijk 70€.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
GoRi
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 16 jul 2008, 21:49
Locatie: "Wonderschone" Brabantse Wal.

Re: Ervaring met TomTom Go camper max?



Bericht door GoRi »

Bedankt voor de gegeven antwoorden en overige feedback, m.n. Janmetdaf en FJM voor de antwoorden op de gestelde vraag. Verder wens ik gelijk iedereen een gezond, gezellig en veilig camper jaar toe.
Vele veilige kilometers toegewenst.

Groeten,
GoRi
Plaats reactie