Waar kan ik mijn camper veilig stallen?

Gebruikersavatar
The Scorpios
Berichten: 460
Lid geworden op: za 25 mei 2013, 16:20
Locatie: Apeldoorn

Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door The Scorpios »

We willen komende februari weer naar Portugal en Spanje. Maar eind april moeten we teug in Nederland zijn. We denken om dan voor 2 weken terug te gaan met vliegtuig of trein. En daarna weer verder te reizen. Of dat verstandiger is dan om met camper naar huis te rijden en dan nieuwe reis.. of reis onderbreken

Maar dan: wat is goedkoper of handiger, trein of vliegtuig.
En wat kunnen we camper veilig kwijt?
We denken aan een grote stad/ regio zoals madrid, sevilla valencia of Barcelona. Kan een wil iemand ervaring delen? Treinreizen kan ik wel vinden maar wat laat je de camper?
Nelleke

De herinnering die je later wilt hebben, moet je nu maken.
En dat doen we o.a. met onze Pilote P650D Essentiel uit 2019.
willianv
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 07 mar 2022, 14:36

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door willianv »

Wij hebben afgelopen zomer, gedurende onze Middelandse Zee cruise, onze camper gestald in de omgeving van Barcelona.

http://www.caravanas-elmaresme.com/

De eigenaar spreekt redelijk engels, de dame van de receptie een stuk minder…
Maar al met al is het ons prima bevallen.
Laika Kosmo 509L (2020)
Gebruikersavatar
Tiemen
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 19 jul 2020, 22:12
Locatie: Zwolle

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door Tiemen »

Wij hebben afgelopen winter onze camper geparkeerd bij Europarking bij het vliegveld van Alicante. Vandaar met de kerst naar huis gevlogen en vier weken later weer terug. Voor de prijs van de ticket kon ik kwam ik met de camper nog niet over de Pyreneeën.
Voor de parking betaalde ik voor die 4 weken ongeveer €100,-. Voor de retour ticket €95,- per persoon.
Hymer T 780 Mercedes Benz met 170 pk motor. MTM 4500kg. Zonnepanelen 600 WP, HH accu 150 Ah Lithium in combi met 95 Ah AGM accu. Hpc levelsysteem
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8968
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door kampo »

De trein is volgens mij altijd duurder.

Eerst zoek je op de prijs van de vluchten van deze grote steden naar je woonplaats.
Zo zoek bv ik zelf op vliegen naar Zaventem en niet naar Schiphol. Charleroi, Maastricht of Eindhoven kosten mij minstens 100 euro meer rondslomp.
Gaat volgens mij over een bedrag per persoon van 150 tot 400 euro retour. Bagage en periode geven grote verschillen.

Vervolgens zoek je een camperstalling in de buurt van Sevilla Madrid Barcelona enz.
Voor 14 dagen maakt de dagprijs voor de stalling weinig verschil.
In de buurt van de luchthaven en bus ipv taxi is wel van belang.
Groeten Kampo
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3067
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door rijschoollucassen »

Ik zou op zoek gaan naar een wijnboer waar je prettig gestaan hebt en daar overleggen. Wij hebben een soortgelijke situatie gehad in Portugal en het er sterk op leek dat we terug moesten vliegen. Een wijnboer bood aan de camper te stallen en ons naar het station te brengen. Is achteraf gelukkig niet nodig geweest.

Groet Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31990
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door Bob Diesel »

Als je eventueel van af Faro Portugal wil vliegen
Dan bied Andre van Camperstop Messines de mogelijkheid tot stalling en vervoer naar/van het vliegveld
Wilt u uw verblijf in de Algarve tijdelijk onderbreken, of uw camper gedurende de zomer in de Algarve achterlaten, dan beschikt Camperstop Messines over een Park & Fly voorziening. Uw camper wordt op een bewaakt, omheind deel van het terrein gestald gedurende uw afwezigheid. Indien gewenst regelen wij ook het vervoer naar en van luchthaven Faro.
.
https://camperstopmessines.wixsite.com/ ... opmessines

https://www.campercontact.com/nl/portug ... p-messines
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
The Scorpios
Berichten: 460
Lid geworden op: za 25 mei 2013, 16:20
Locatie: Apeldoorn

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door The Scorpios »

:bow: fijn die reacties! Nooit gedacht aan stallen bij vliegveld of een wijnboer. We zouden liever treinen naar dat lijkt nu voor lastiger, vaak overstappen met lange tijden. Alle tips zijn nog steeds welkom. Want als camperaar hebben we eigenlijk geen idee wat we zitten eind februari. Dat is op zijn vroegst 2 maanden van te voren in te plannen.

Maar het is dus mogelijk, en dat lucht op.
Nelleke

De herinnering die je later wilt hebben, moet je nu maken.
En dat doen we o.a. met onze Pilote P650D Essentiel uit 2019.
benpepper
Berichten: 25
Lid geworden op: di 28 jun 2022, 22:45

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door benpepper »

wij hebben afgelopen week onze (binnen/overdekt )camper gestald in elche bij een Nederlandse camperstalling. Hele prettige communicatie met Patrick. Wij betalen €50.00 p.maand voor een camper tot 7m. Wel voor een periode van minimaal 5/6 maanden. Hij haalt en brengt je voor €20.00 (met zijn tweeën) van en naar het vliegveld van Allicante. Wij gaan komende winter verschillende keren op en neer met het vliegtuig. telno: van Patrick 0034633120817
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31990
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door Bob Diesel »

Dat telefoon nr zou ik weg halen :idea:
Delen via PB bij belangstelling
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8499
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door EasyBee »

+1 Die Patrick zal er niet om gevraagd hebben om zijn telefoonnr op een openbaar forum geplaatst te krijgen. Levert heel veel overlast op.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19182
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door Aloys »

Dat loopt wel los. Mijn mobiele nummer staat al meer dan 10 jaar op internet (op aloys.nl), ook al in de tijd dat ik als docent op een middelbare school werkte en ik krijg nooit, echt nooit ongewenste telefoontjes. Je email-adres, dat is wat anders...

Wacht, ik heb in de afgelopen jaren 2 keer een appje gehad van mijn dochter. Dat ze een nieuwe telefoon had en dringend geld nodig had. Echter, ik heb helemaal geen dochter... :mrgreen:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
PJD
Berichten: 806
Lid geworden op: zo 26 feb 2023, 7:55

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door PJD »

Toch kan het forum er problemen mee krijgen als andermans telefoonnummer vermeld word, als degene er een zaak van gaat maken van wie het telefoonnummer is.
Hij heeft er niet om gevraagd en het is misschien een prive nummer.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31990
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door Bob Diesel »

Aloys schreef:
wo 11 okt 2023, 4:16
Dat loopt wel los. Mijn mobiele nummer staat al meer dan 10 jaar op internet (op aloys.nl), ook al in de tijd dat ik als docent op een middelbare school werkte en ik krijg nooit, echt nooit ongewenste telefoontjes. Je email-adres, dat is wat anders...

Wacht, ik heb in de afgelopen jaren 2 keer een appje gehad van mijn dochter. Dat ze een nieuwe telefoon had en dringend geld nodig had. Echter, ik heb helemaal geen dochter... :mrgreen:
Het feit dat jij er van uit gaat dat het mee valt
Doet niks af aann het feit dat iemand hier zo maar een ander zijn phone nr plaatst
Het is idg goed bedoeld , maar kan niet

Gewoon ff gummen :idea:

Of Patrick bellen en vragen om advertentie kosten :wink: :mrgreen:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
jansloos
Berichten: 6878
Lid geworden op: do 10 apr 2014, 11:17
Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.

Re: Waar kan ik mijn camper veilig stallen?



Bericht door jansloos »

Geen 06 op van alles.

Daarom bij Ali het Huisnr vermeld. Geen 06 dus.
Kunnen ze weinig mee. En als ze bellen weet ik wat ze willen. Want er belt verder nooit iemand op dat nr.
U wilt toch iets van elektra weten?

Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652

Schema maken? viewtopic.php?t=8479767

Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258

Hier iets (met toestemming) over uitgebreid autotechniek. Motorisch, elektrisch, remmen, chassis, enz.
https://www.mvwautotechniek.nl/
Plaats reactie