uitschrijven BRP camper verzekeren

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
DucatoDolf
Berichten: 2213
Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
Locatie: Rotterdam

Re: uitschrijven BRP camper verzekeren



Bericht door DucatoDolf »

Dat de overheid de burger controleert en van mogelijke fraude uitgaat vind ik alleen maar positief. Zeker wanneer er juist op een forum met veel oude wijzen mannen gewoon wordt aangeprezen om links en rechts maar wat aan te rommelen met wet- en regelgeving, blijkt dat hard nodig. Al zolang belastingdiensten bestaan wordt er gefraudeerd en die paar duizend jaar ervaring heeft er voor gezorgd dat een dergelijke dienst extra alert moet zijn bij aanslagen/toeslagen. De toeslagenaffaire is m.i. iets anders; een grote clusterf*ck-up van een uitvoeringsinstantie die te lang ongecontroleerd haar gang kon gaan. Heeft niets met het principe van controle op burgers te maken; meer met de controle op uitvoeringsinstanties van de overheid en een falende regering.

On-topic:
Alle opmerkingen van je moet gewoon niet zo moeilijk doen zijn dan ook nietszeggend. TS wil het goed geregeld hebben en juist een autoverzekering is iets waar je niet mee moet willen sjoemelen. Uit ervaring weet ik dat een verzekering er alles aan doet om niet te hoeven uit te keren (om begrijpelijke reden) en dus op het moment supreme alles uit zullen zoeken. Voldoe je op het moment van claimen niet aan de voorwaarden ben je de pisang. Je zult maar iemand invalide rijden en geen verzekering hebben. Hulde aan TS dat hij/zij hun zaken goed op orde willen hebben.

Ik snap inmiddels dat het een uitdaging is om alles volgens de correcte manier uit te voeren. Ik opperde thuisonderwijs om aan de leerplicht te kunnen voldoen. Is dat nog een optie? Ik bedoel, ik ga er vanuit dat je ook daadwerkelijk iets wil doen aan je ontwikkeling van je kids? Dit zou wellicht nog een optie zijn om wel ingeschreven te blijven?
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6404
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: uitschrijven BRP camper verzekeren



Bericht door rongreven »

@Luc,

De vraag is wat de ts met het topic in de link te maken heeft.
Daar heeft hij schijnbaar de oplossing vandaan, ik kan dat niet vinden?
Laatst gewijzigd door rongreven op zo 03 mar 2024, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Ron Greven
Gebruikersavatar
DucatoDolf
Berichten: 2213
Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
Locatie: Rotterdam

Re: uitschrijven BRP camper verzekeren



Bericht door DucatoDolf »

Inschrijven bij paps en mams. (dan ben je gewoon als ingezetenen ingeschreven en voor de gemeente woonachtig op dat adres. Kun je alle voordelen van het ingeschreven zijn blijven plukken.)
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80429
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: uitschrijven BRP camper verzekeren



Bericht door Dafluc »

Ron, twee topics, zelfde vraag, alleen geen antwoord in dat andere topic. Hoewel het wel was opgelost. Precies wat ik schreef.
Afbeelding
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6404
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: uitschrijven BRP camper verzekeren



Bericht door rongreven »

Verkeerd begrepen. :thumbup:
Groet, Ron Greven
Schouwen
Berichten: 313
Lid geworden op: za 10 jun 2023, 13:22
Locatie: Binnen straal van 500 km rond Madrid

Re: uitschrijven BRP camper verzekeren



Bericht door Schouwen »

DucatoDolf schreef:
zo 03 mar 2024, 20:06
Inschrijven bij paps en mams. (dan ben je gewoon als ingezetenen ingeschreven en voor de gemeente woonachtig op dat adres. Kun je alle voordelen van het ingeschreven zijn blijven plukken.)
Als je er dan niet daadwerkelijk woont, is het fraude.
Plus dat het behoorlijk effect kan hebben onderling, als er iets serieus misgaat.
Dan is een briefadres een legale optie, zonder risico’s naar elkaar.
Komt de forumpakkans weer meedoen…
En reken er maar op in deze tijden, dat er veel adresonderzoeken plaatsvinden!
Later is nu al…
Gebruikersavatar
rongreven
Berichten: 6404
Lid geworden op: za 03 dec 2005, 18:08
Locatie: Europa

Re: uitschrijven BRP camper verzekeren



Bericht door rongreven »

Nou, dan is het makkelijk, gewoon een briefadres op je postadres. :mrgreen:
Groet, Ron Greven
Gebruikersavatar
DucatoDolf
Berichten: 2213
Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
Locatie: Rotterdam

Re: uitschrijven BRP camper verzekeren



Bericht door DucatoDolf »

Klopt, dat is fraude.
Ik dacht dat dit de oplossing was die de aandrager van de link naar het andere topic bedoelde. Dit antwoord staat namelijk bovenaan genoemd. Maar dat is een misverstand.
Plaats reactie