Campercontact probleem

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Arie55
Berichten: 5681
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 11:20
Locatie: Barendrecht

Re: Campercontact probleem



Bericht door Arie55 »

@roscher
niet voor het e.o.a. ik gebruik het programma sinds 2015, en in al die jaren is het aldoor maar slechter geworden. Zo vind het nu buitengewoon knap dat een aangemaakt filter niet meer werkt na terugkeren van een bekeken plek. Zal wel een verborgen feature zijn. Het kan toch niet zijn dat een gebruiker zich aan dient te passen voor het gebruik ervan?

@TestCase
een (lange) brief heeft helemaal geen zin. Die zal misschien gelezen zijn en daarna niets mee gedaan. Directeur Stan is een van de grootste [vul hier maar iets lelijks in]. Ben een aantal jaren vrijwilliger geweest van die club. Heb dus lang in de 'keuken' kunnen kijken.

Arie
iets wat ik niet heb, is haast

B = bijnaam: bouwkeet
55 = leeftijd dat het camperen vorm begon te krijgen
0 = gratis
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6076
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Campercontact probleem



Bericht door TestCase »

Filters werken bij mij, op Android, trouwens prima.

(Na mijn schrijven was binnen 2 à 3 weken CC niet meer te downloaden totdat de grootste problemen opgelost waren. Is natuurlijk gewoon toeval maar er werd tenminste iets aan gedaan.)
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gerrit Hilgen
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 10 okt 2018, 19:04

Re: Campercontact probleem



Bericht door Gerrit Hilgen »

roscher schreef:
ma 12 feb 2024, 17:53
Eerlijk gezegd, snap ik het gemauw over een slecht werkende app niet goed. Ik gebruik deze app al een paar jaar en moet zeggen dat dit zowel op iphone als op android een van de beste en snelst werkende apps is. Mits je natuurlijk de app gebruikt zoals hij gebruikt dient te worden.
Het is helaas een keihard feit dat 99,9 procent van de problemen met gebruik van computers aan te merken is als gebruikers fout.
Het zou interessant zijn tegen elkaar af te zetten wat de gemiddelde leeftijd is van de gebruikers met problemen tegenover de gebruikers zonder problemen.
Gelukkig dat er nog van deze superslimme mensen zijn,......Waar ken je de app anders voor gebruiken dan openen en zoeken naar een camperplaats en/of camping!!!
Plaats reactie