Campercontact probleem

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5716
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Campercontact probleem



Bericht door Camperic »

TestCase schreef:
vr 26 jan 2024, 15:42
Helpt niet, weet ik maar ik zie geen problemen.
Idem :cheers:
Zojuist even getest op iPhone en iPad, maar CC app werkt op beide apparaten probleemloos bij mij.
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
Pienmajer
Berichten: 562
Lid geworden op: zo 06 dec 2015, 21:12
Locatie: Sittard

Re: Campercontact probleem



Bericht door Pienmajer »

Ik had ook problemen met cc op mn iphone.
App verwijderd en opnieuw gedownload.
Nu werkt het weer.
deusjevo
Berichten: 760
Lid geworden op: ma 19 sep 2022, 23:16

Re: Campercontact probleem



Bericht door deusjevo »

Dan had je de oude versie er nog op staan denk ik
Fiat Ducato Buscamper 2013 of solo een Range Rover, MINI Cooper Clubman, Fiat Panda of Citroën Dyane.
Sorry, kan altijd moeilijk kiezen…
roscher
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 09 jun 2023, 7:25

Re: Campercontact probleem



Bericht door roscher »

Eerlijk gezegd, snap ik het gemauw over een slecht werkende app niet goed. Ik gebruik deze app al een paar jaar en moet zeggen dat dit zowel op iphone als op android een van de beste en snelst werkende apps is. Mits je natuurlijk de app gebruikt zoals hij gebruikt dient te worden.
Het is helaas een keihard feit dat 99,9 procent van de problemen met gebruik van computers aan te merken is als gebruikers fout.
Het zou interessant zijn tegen elkaar af te zetten wat de gemiddelde leeftijd is van de gebruikers met problemen tegenover de gebruikers zonder problemen.
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker.
WimZ
Berichten: 1815
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Campercontact probleem



Bericht door WimZ »

Er zijn ook mensen die maar een klein deel van de mogelijkheden gebruiken van een app. En dan heb je misschien geen problemen maar als je meer wilt of andere instellingen gaat proberen gaat het fout. ;-) Hoeft niets met leeftijd te maken te hebben.
deusjevo
Berichten: 760
Lid geworden op: ma 19 sep 2022, 23:16

Re: Campercontact probleem



Bericht door deusjevo »

Hoeft niet maar als ik soms hier lees hoe mensen met dingen als iCloud en Google One omgaan :wink:
Fiat Ducato Buscamper 2013 of solo een Range Rover, MINI Cooper Clubman, Fiat Panda of Citroën Dyane.
Sorry, kan altijd moeilijk kiezen…
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6078
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Campercontact probleem



Bericht door TestCase »

Interressant deze (loze) kreet. De app heeft toch wel heel wat problemen gekend, zelfs zo erg dat de NKC ingreep en schoonschip gemaakt heeft. Ik ben een van degenen die toen een inhoudelijke en lange brief naar de NKC directie heeft geschreven met de onderbouwde aanbeveling om in te grijpen.

Pas recent is bijv. het downloaden van kaarten echt opgelost lijkt het, de schuld geven aan een 'slechte' verbinding, wat je dan hoorde, is het verbloemen van fouten bij de bouwers.

Dat er ook mensen zijn die problemen hebben met de app die niet aan de app liggen is van alle tijden. Soms is dit ook een gevolg van onbegrip bij de bouwers betreffende de doelgroep, niet de gebruikers de schuld geven maar de bouwers is het credo dat ik al 40 jaar bezig. Intussen moeten we die mensen gewoon helpen, schreeuwen dat het niet aan de app ligt maar aan de gebruiker is te kortzichtig.

Mijn opmerkingen/schrijven klinken misschien hard maar zo kwam bovenstaand schrijven bij mij ook over.

De laatste 2 jaar heb ik over de werking weinig klachten. (wel over de reclame die er nu in zit.)

((Zegt iemand die 40 jaar als techneut, programmeur en consultant in de ICT heeft gewerkt.))
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 437
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Campercontact probleem



Bericht door FJM »

Als (mede-)IT-er met drie jaar minder ervaring, sluit ik me 100% bij TestCase aan.
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
deusjevo
Berichten: 760
Lid geworden op: ma 19 sep 2022, 23:16

Re: Campercontact probleem



Bericht door deusjevo »

Ik heb zelf ook problemen met de app gehad.
Deze app wordt soms ge-update maar je krijgt geen melding als je een oude versie gebruikt volgens mij?

Dat is bij wat gebruikers het probleem geweest volgens mij?
Ik kijk tegenwoordig handmatig bij sommige apps of ik de laatste versie heb.
Wellicht zou het helpen als je een melding krijgt dat er een update beschikbaar is?
Fiat Ducato Buscamper 2013 of solo een Range Rover, MINI Cooper Clubman, Fiat Panda of Citroën Dyane.
Sorry, kan altijd moeilijk kiezen…
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10210
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Campercontact probleem



Bericht door Peter LMC »

Die melding krijg je als je de automatische update's uit hebt staan in je telefoon.
Heb je dit op aan staan dan gebeurt het automatisch op de achtergrond zonder dat
je dit in de gaten hebt.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6078
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Campercontact probleem



Bericht door TestCase »

Bij Android krijg je een melding van de Playstore over hoeveel apps geupdate moeten worden zelfs wanneer de automatische updates uit staat.
Persoonlijk vind ik dat de instelling 'automatisch update met wifi only' een goede instelling is.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
deusjevo
Berichten: 760
Lid geworden op: ma 19 sep 2022, 23:16

Re: Campercontact probleem



Bericht door deusjevo »

Peter LMC schreef:
ma 12 feb 2024, 21:34
Die melding krijg je als je de automatische update's uit hebt staan in je telefoon.
Heb je dit op aan staan dan gebeurt het automatisch op de achtergrond zonder dat
je dit in de gaten hebt.
Niet bij iOS in ieder geval, tenminste ik heb automatische updates bij WiFi aanstaan echter CC doet niet mee
Fiat Ducato Buscamper 2013 of solo een Range Rover, MINI Cooper Clubman, Fiat Panda of Citroën Dyane.
Sorry, kan altijd moeilijk kiezen…
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6078
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Campercontact probleem



Bericht door TestCase »

Dat is raar want dat, updaten, is een functie van de Appstore en niet van CC.
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
deusjevo
Berichten: 760
Lid geworden op: ma 19 sep 2022, 23:16

Re: Campercontact probleem



Bericht door deusjevo »

Yep, dat klopt.
Fiat Ducato Buscamper 2013 of solo een Range Rover, MINI Cooper Clubman, Fiat Panda of Citroën Dyane.
Sorry, kan altijd moeilijk kiezen…
Plaats reactie