Camper aan boord Ancona naar Patras

Plaats reactie
R Tol
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 23 dec 2020, 7:51

Camper aan boord Ancona naar Patras



Bericht door R Tol »

Wij hebben camper aan boord geboekt. Nu is mijn camper 770 cm. Ik heb opgegeven 800 cm, maar camper is met fietsen 825 cm.
Heeft iemand ervaring of dat een probleem is?
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4391
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Camper aan boord Ancona naar Patras



Bericht door jheeck »

Ze meten 'm niet na hoor. In het ergste geval zou je de fietsen los aan boord moeten brengen, die mogen voor zo ver ik weet gratis mee. In de praktijk (ik ben ooit met twee fietsen op 't dak van de personenauto de boot op gegaan met een ticket voor max. 2m hoog) zitten ze niet op verstoring van het laadproces te wachten dus dat gaat zeker niet mis op een paar decimeter.
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
Sandor Gora
Berichten: 1735
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 10:42
Locatie: Vlaardingen

Re: Camper aan boord Ancona naar Patras



Bericht door Sandor Gora »

Ooooit kwam ik aanrijden bij de veerboot. Boot was vol, slagboom ging dicht. Maar toen ze mijn toenmalig Suzuki-busje zagen, werd er hard gelachen. Voor zó'n "piccolo" was altijd wel een plekje. Moraal van dit verhaal: het luisterde (toen) niet zo heel nauw.
vriendelijke groet, Sándor Góra
Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
toos de kroon
Berichten: 421
Lid geworden op: di 04 okt 2005, 15:07
Locatie: brabant
Contacteer:

Re: Camper aan boord Ancona naar Patras



Bericht door toos de kroon »

Wij zijn een keer met 2 campers (beide 6meter zonde fietsenrek met rek waren we 6,60) de boot op gegaan en we moesten betalen ook voor 6 meter met opgaand maar met naar huis moest de ene wel het fietsenrek mee betalen (wel gevragen hij is maar 6 meter nee nee zegt men het rek word meegerekend) en die voorop reed had afgerekend voor 6 meter
Haast is zonde van de tijd
http://blog.seniorennet.be/toni/
Plaats reactie