Gele inentingsbewijs

Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27491
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Gele inentingsbewijs



Bericht door Marco Polo »

Fijn.
Wij zijn in 2021 iets verder gegaan en hebben bij 3 grenzen wel allerlei papieren moeten laten zien.
Shit happens.
Hadden alle prikken op dat moment dus no problem.
Beter voorbereid dan onthand.
AadenAnke
Berichten: 13290
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Gele inentingsbewijs



Bericht door AadenAnke »

Ach ja stoer roepen ik heb het gewoon zonder gedaan en er is nergens naar gevraagd dan had je dus mazzel! Stel dat ze het wel hadden gevraagd en je omdat je het niet kon tonen keihard hadden aangepakt? Kijk gewoon eerst wat het land waar je naartoe en door heen reist vraagt/eist en voldoe daaraan! Hoef je jezelf geen zorgen te maken en vragen ze er om is het oké. Vragen ze er niet om is het ook oké! Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan lijkt steeds meer een hobby te worden.

Gr Aad
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45237
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Gele inentingsbewijs



Bericht door thole »

Helemaal eens Aad :thumbup:
Bovendien kaapt deze anti-vaxer ook nog eens dit Marokko item om zijn statement te maken.

Terug on topic:
er waren de laatste tijd zo weinig Corona besmettingen in Marokko (minder dan 10) dat de regering naar alle waarschijnlijkheid de 'sanitaire noodtoestand' niet zal verlengen die nog tot 28 februari geldt.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18172
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Gele inentingsbewijs



Bericht door Cee Pee »

Jonesy schreef:
zo 26 feb 2023, 2:42
Tis voorbij, klaar, over en uit. nooit vaccinaties genomen:
Dat het hier klaar en over is komt hoofdzakelijk doordat ruim 90% van de inwoners is gevaccineerd en daar liften de niet gevaccineerden op mee.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80428
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Gele inentingsbewijs



Bericht door Dafluc »

Tot zover graag. Laten we deze discussie hier niet opnieuw gaan voeren. Terug on topic.
Afbeelding
BoxerCamp
Berichten: 394
Lid geworden op: di 18 okt 2022, 20:07

Re: Gele inentingsbewijs



Bericht door BoxerCamp »

Dorsthorst schreef:
di 31 jan 2023, 17:11
Sorry, ik bedoel natuurlijk aan de grens van Marokko, ga daar eind volgende week naar toe
Marokko heeft het gele GGD boekje nooit als officieel document erkent!
Ik moest bij de grens de app (QR) laten zien.
(voor de zekerheid, had ik gele-boekje, printje vaccinatie en de APP maar meegenomen :lol3: )

Grappige anekdote, toen ik tijdens het begin van de corona tijd door de Marokkaanse douane moest. Kijk een medewerker (in dokters outfit) met haar ogen naar mijn QR code ipv van haar scanner..... en toen mocht ik doorlopen :lol3: :lol3: gekke periode toen :wink:
Gebruikersavatar
dedruivenplukker
Berichten: 7143
Lid geworden op: vr 13 mar 2009, 4:08

Re: Gele inentingsbewijs



Bericht door dedruivenplukker »

Na de aankondiging van het einde van de noodtoestand op gezondheidsgebied hebben de Marokkaanse autoriteiten nu ook aangekondigd dat het gezondheidsformulier niet langer verplicht is voor reizigers die Marokko willen bezoeken.

Het gezondheidsformulier was een van de maatregelen die door de Marokkaanse regering waren genomen om de verspreiding van Covid-19 te bestrijden. Maar met de verbetering van de epidemiologische situatie en het einde van de noodtoestand, is het ook niet langer nodig om een gezondheidsverklaring te eisen van reizigers.
In een op maandag gepubliceerde verklaring meldt de staatsdienst voor luchthavens (ONDA) dat de gezondheidsverklaring "de laatste formaliteit is die nog van kracht was met betrekking tot de Covid-19 crisis". Marokko is een van de weinige landen waarvan het beheer van de gezondheidscrisis werd erkend en geprezen.

https://www.bladna.nl/marokko-inreisreg ... 45709.html
'89 VW T3-'94 MB 508D-'99 MB 1117 4x4
'02 TOYOTA Hi-ACE POP-TOP-'03 MB 409D '21 MB 410D-X
A,AND,AUS,B,BF,BG,BJ,BW,CH,CS,CZ,D,DDR,DK,
DZ,E,ET,F,GB,GBZ,GH,GR,H,HRP,I,L,LS,MA,MC,
MOC,MW,NAM,P,PL,RN,RO,RT,SD,
SLO,SK,TCH,TG,TR,YU,Z,ZA,ZW.
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan? - Mieke Telkamp
Plaats reactie