Auto radio: gebruiksaanwijzing?

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Auto radio: gebruiksaanwijzing?



Bericht door MonRoe »

Wij zijn op zoek naar een gebruiksaanwijzing van een radio. Het gaat om het type ZLTOOPAI, te koop bij amazon.
Ik heb de verkoper al benaderd, maar krijg daar geen reactie.
Aangezien er hier ook veel mensen bij Amazon/Ali bestellen, hoop ik dat het lukt.

zie hieronder een plaatje van de radio. De igo navigatie die er op zit heb ik al kunnen updaten, maar het gaat ons om het gebruik van alle overige onderdelen.
radio in jeep.jpg
radio in jeep.jpg (26.43 KiB) 1082 keer bekeken
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Leon60Hobby
Berichten: 137
Lid geworden op: do 17 nov 2022, 9:55
Locatie: Noord-Brabant zonder vaste plek

Re: Auto radio, gebruiksaanwijzing



Bericht door Leon60Hobby »

Gebruikersavatar
rollercoaster
Berichten: 1402
Lid geworden op: wo 02 jan 2008, 22:03
Locatie: hart van Nederland

Re: Auto radio, gebruiksaanwijzing



Bericht door rollercoaster »

When nothing is going right ..... go left !!
groet,
Nico.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6076
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Auto radio, gebruiksaanwijzing



Bericht door TestCase »

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Auto radio: gebruiksaanwijzing?



Bericht door MonRoe »

Bedankt alvast voor de linkjes, is nog niet helemaal de radio die wij hebben, maar heb er hier een daar wel wat uit kunnen halen.
Kan bijv. nergens vinden hoe ik alleen de navigatie aan kan hebben, bij ons gaat gelijk ook de radio aan. En bij de radio gaat die steeds op zoek naar een nieuw kanaal, dus blijft niet op 1 zender staan. Kan ook niet vinden hoe ik de zenders vast kan zetten.

We puzzelen nog even verder, houdt je van de straat.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6076
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Auto radio: gebruiksaanwijzing?



Bericht door TestCase »

Hoor je het juiste kanaal dan moet je waarschijnlijk ergens op drukken/tippen/lang indrukken om dat kanaal op te slaan?
Zo gaat het meestal.

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Auto radio: gebruiksaanwijzing?



Bericht door MonRoe »

Ik weet het, maar heb al heel veel mogelijkheden geprobeerd. Maar we geven niet op ;-)
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
BoxerCamp
Berichten: 394
Lid geworden op: di 18 okt 2022, 20:07

Re: Auto radio: gebruiksaanwijzing?



Bericht door BoxerCamp »

Is terug sturen naar Amazon en direct via AliExpress bij ZLTOOPAI bestellen geen betere optie (levering is maar 10 dagen, komt namelijk uit voorraad in Poland).

Er hoort sowieso een manual bij te zitten (zie afbeelding).
En ZLTOOPAI heeft een support desk voor vragen (en installatie).
Schermafbeelding 2023-01-08 om 12.04.33.png
Schermafbeelding 2023-01-08 om 12.04.33.png (431.44 KiB) 760 keer bekeken
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6076
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Auto radio: gebruiksaanwijzing?



Bericht door TestCase »

Zat volgens mij al in aangekochte 2e hands wagen.
Wel heeeel stout, bij Amazon bestellen, handleiding kopiëren en terugsturen.

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31989
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Auto radio: gebruiksaanwijzing?



Bericht door Bob Diesel »

Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
BoxerCamp
Berichten: 394
Lid geworden op: di 18 okt 2022, 20:07

Re: Auto radio: gebruiksaanwijzing?



Bericht door BoxerCamp »

Oeps ik had gelezen "gekocht bij amazon" maar er staat TE KOOP bij amazon :lol3: :lol3:
Ik stond dus op het verkeerde been, zie dat Bob al een digitaal user manual heeft gevonden :thumbup:
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Auto radio: gebruiksaanwijzing?



Bericht door MonRoe »

De juiste hebben we nog niet. Ondertussen bericht gehad van de verkopende partij in China, die hebben ook wat toegestuurd, maar dat is van nieuwere versies. Het komt wel aardig overeen, maar nog niet helemaal.
De radio wordt ook aangeboden bij enkele inbouwstations in Nederland, deze 4 bedrijven afgelopen weekend per e-mail benaderd, 1 heeft er gereageerd dat ze geen gebruiksaanwijzing hebben en de radio na bestelling pas gaan bestellen (waarschijnlijk ook bij Amazon of Ali ;-) ).

We gaan het maar even doen met hetgeen we nu hebben en maar lekker van alles uitproberen. Lukt het helemaal niet, dan kunnen we altijd nog een nieuwe radio plaatsen (gelijk met achteruitrijcamera).
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Plaats reactie