Werkzaamheden Vianen (Utrecht) en de gevolgen voor de camperplaats

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3067
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Werkzaamheden Vianen (Utrecht) en de gevolgen voor de camperplaats



Bericht door rijschoollucassen »

Vandaag veel reuring op CP de Ponthoeve in Vianen. Morgen schijnt nog mee te vallen, maar overmorgen gaan ze van start met het ophogen van een stuk dijk. Voor zover ik nu weet wordt de camperplaats niet afgesloten, maar rustig zal het niet zijn.

Groet Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
panda58
Berichten: 719
Lid geworden op: zo 27 okt 2019, 20:15

Re: Werkzaamheden Vianen (Utrecht) en de gevolgen voor de camperplaats



Bericht door panda58 »

Ach tis maar camperplaats. :-B
Nou dan zal wel mooi rustig worden op de camperplaats.
We reden vandaag van Trier door België naar Maastricht.
Effe van de snelweg om te rusten op een parkeerplaats achter een tankstation.
Wat zien we bij de ingang van het tankstation/parkeerplaats?
Net aan de anderekant van de sloot een camperplaats,dicht aan de snelweg toegangsweg naar parkeerplaats.Helemaal vol met campers. :bow:
Blijkbaar maakt het de camperaar die graag op een camperplaats staan niet uit waar ze staan.
Dus zal bij Vianen ook wel meevallen.
Rare lui vind ik :bang: :-B :-B

Gr jan
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3067
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Werkzaamheden Vianen (Utrecht) en de gevolgen voor de camperplaats



Bericht door rijschoollucassen »

Lijkt me dat je de oude situatie voor ogen hebt. De Ponthoeve is pal aan de Lek. De camperplaats op de parkeerplaats naast het centrum bestaat niet meer en ligt nu naast een grote bouwput. Ponthoeve heeft vier ruime plaatsen met prima wandel en fiets mogelijkheden. Niet bepaald aan de snelweg...


Groet Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Plaats reactie