Camperforum stickers

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Dennis_
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 16 apr 2007, 18:54
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

Camperforum stickers



Bericht door Dennis_ »

Hallo allemaal,

In overleg met Aloys mogen wij stickers ontwerpen, produceren en verkopen aan mede-forumers.
Het zijn uiteraard camperforum stickers, maar dan misschien net iets anders dan je gewent bent.

Ondertussen heb ik deze stickers ontworpen en deze zullen vandaag, maar anders zeker morgen online op http://www.stickerland.nl komen te staan.
Waarom daar?

Nou, simpel. Is mijn zaak en de complete infrastructuur voor digitale plaatsing en afhandeling van orders ligt er al en is door en door getest op stabiliteit en veiligheid.
En aangezien het een site is met een goede naam, zullen we deze goede naam ook voortzetten in deze stickers en hoe we omgaan met jullie gegevens (strikt alleen voor het afleveren en produceren van stickers. Indien je zelf wenst kunnen we meer, maar dat doen we standaard niet)

Goed, genoeg uitgelegd.
Hier gaat het dus om:

Afbeelding

Even een korte uitleg:
Uiterlijk morgen staan deze dus online en pas dan zijn ze te bestellen.

De zwarte stroken die je ziet zijn matzwarte stickers van 50x1.8cm. Deze zijn bedoeld voor op de onderkant van je kentekenplaathouder te plakken. Ze gaan dan dus over de eventuele tekst die er al staat (van een garagebedrijf ofzo staat daar meestal)

Deze stickers zijn NIET voorzien van een beschermende coatinglaag. Dit omdat het niet nodig is voor deze soort stickers. En ze blijven echt jarenlang mooi.

Dan die andere 2. Die met dat rood.
Dit zijn stickers die plakken op alles wat hard en glad is. (beetje bobbelen kunnen ze wel hebben hoor)
Omdat er rood en geel inzit worden deze stickers wel voorzien van een beschermende coatinglaag.
Dit is een transparate laag die ervoor zorgt dat ze een mooie hoogglans afwerking hebben en ze zijn voor jaren en jaren gegarandeerd fel van kleur.
Dus niet van die vale dingetjes na een tijdje op je camper.

De kleinste is 24x4cm en de grootste is 25x4.5cm.

De prijzen:
De kentekenstickers komen op 3 euro per stuk en de 2 andere komen op 4 euro per stuk uit.
Dennis van Orsouw

Voorheen: Dethleffs i5252 Comfort 1998 | Hymer B564 J5 1991 | Frankia I620DL 1998 | Rapido 9097F 2007
Nu: Rapido 696F Premium 2018

Op ons Youtube kanaal vindt je allerlei leuke camperfilms. Check https://youtube.com/oppadmetdennisennancy
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:



Bericht door Jeannette »

Wat een mooie stickers!
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Bas van der Weerd
Berichten: 812
Lid geworden op: ma 14 jul 2008, 10:22
Locatie: Zutphen



Bericht door Bas van der Weerd »

Zou het mogelijk zijn om ze in hetzelfde lettertype van Campersite uit te voeren: Delicious Heavy?

Binnenkort gaat het forum over naar nieuwere software, en zal ook het uiterlijk een beetje aan de huisstijl van Campersite worden aangepast.

Ik kan je desgewenst een AI-bestandje, met de tekst geconverteerd naar contouren, aanleveren.
Gebruikersavatar
Dennis_
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 16 apr 2007, 18:54
Locatie: Rosmalen
Contacteer:



Bericht door Dennis_ »

GRAAG!!

Dan klopt het allemaal.
Pas ik de ontwerpen morgen op het werk weer aan, en pas dan zet ik ze in de shop.

Dus het ontwerp wordt ietsie anders mensen.

info at stickerland punt nl graag voor het bestandje Bas. :)
Dennis van Orsouw

Voorheen: Dethleffs i5252 Comfort 1998 | Hymer B564 J5 1991 | Frankia I620DL 1998 | Rapido 9097F 2007
Nu: Rapido 696F Premium 2018

Op ons Youtube kanaal vindt je allerlei leuke camperfilms. Check https://youtube.com/oppadmetdennisennancy
Joep en Sjaan



Bericht door Joep en Sjaan »

Mag je wel opletten dat je geen hoofd letters gebruikt. :shock: :P
Anders kan je weer aan de gang :cry: :cry: :wink:
Zeg het maar even Bas :oops:
silvervägen
Berichten: 2032
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 9:16



Bericht door silvervägen »

Ik campeer ?

[/i]
Groet,
Peter

Afbeelding Afbeelding
Marius
Moderator
Berichten: 11420
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 8:56
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Marius »

proud member of: www.camperforum.nl
in het engels is of met 2 fen..

ff iets anders ik kon de nummerplaat stickers net boven de kost prijs voor 1,50 per stuk versturen.. dat dus inclusief envelop en postzegel.
En dan had de sticker man waar ik ze inkocht er nog wat aan verdiend ook.
Die 3 euro per stuk vind ik dus wel aan de hoge kant..?? zeker omdat je ze zelf produceerd..
Greetzzzz, Marius
Bezoek ook eens: CamperZone.nl
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 6401
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:21
Locatie: Kamerik
Contacteer:



Bericht door Stef »

Marius schreef:proud member of: www.camperforum.nl
in het engels is of met 2 fen..
Nee hoor Marius, dat is met één F.
Anders is het lid "uit". :wink:

Enne, jij was toch gestopt met die stickers?!

Gr,
Stef.
Marius
Moderator
Berichten: 11420
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 8:56
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Marius »

je hebt gelijk wat betreft de spelling.. :oops: foutje bedankt.

Ja ik heb nog een flinke stapel liggen hier maar het was te veel administratie voor mij, en helaas teveel mensen die wel bestelde middels een mailtje maar vervolgens niet reageerde op de retour mail van mij met de betalings details. En dus nog meer werk omdat ik er dan nogmaals achter aan moest mailen.

Daarom reageerde ik ook niet hoor..
ik kreeg toen ik de prijzen bekend maakte op het forum voor de bij mij bestelbare stickers ook de opmerking dat ze te duur waren.. en dat ging over stickers die de helft goedkoper waren.
Greetzzzz, Marius
Bezoek ook eens: CamperZone.nl
Gebruikersavatar
Dennis_
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 16 apr 2007, 18:54
Locatie: Rosmalen
Contacteer:



Bericht door Dennis_ »

Inderdaad, gewoon met 1 F.

Over die stickers. Je hebt stickers en je hebt stickers. Zo is het ene huis een totaal andere prijs dan een ander huis, terwijl het er toch hetzelfde uitziet.

En dan inderdaad die administratie gedoe.
Zoals je zelf aangeeft, veel werk. Hier ook. En we doen het erbij.

Het HOEFT niet hoor. Maar deze stickers verkopen we normaal voor 5 euro per stuk.
En dan vliegen ze de deur uit. (Gelukkig)

Het is veel werk, individueel geproduceerd, en met de grootste zorg en beste machines en materialen die er op dit moment in de markt te verkrijgen zijn.

Krimpt niet, verkleurd niet... ach... is niet nodig denk ik om dit uit te leggen.
Als je ze zelf wenst te verkopen voor 1.50 euro. Leef je uit.
Ik geef alleen de mensen de mogelijkheid hier.
Wil je het niet, ook even goede vrienden.

Maar niet direct vertellen dat het aan de dure kant is, kom een keer bij ons op de werkplaats een kijkje nemen. Dan zie je hoe stickers ontworpen en geproduceerd worden. En dan zul je zien dat het er echt anders aan toe gaat dan je elders zult zien.
Dennis van Orsouw

Voorheen: Dethleffs i5252 Comfort 1998 | Hymer B564 J5 1991 | Frankia I620DL 1998 | Rapido 9097F 2007
Nu: Rapido 696F Premium 2018

Op ons Youtube kanaal vindt je allerlei leuke camperfilms. Check https://youtube.com/oppadmetdennisennancy
Gebruikersavatar
Dennis_
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 16 apr 2007, 18:54
Locatie: Rosmalen
Contacteer:



Bericht door Dennis_ »

Ik had een klant die vond het ook te duur.

Printte zelf wel zijn teksten op een A4 van zelfklevend materiaal en ging ze uitknippen.

Kijk, het kan altijd goedkoper.
En mensen vinden snel alles te duur.

Daarom ook de uitnodiging. Kom echt maar eens kijken. Misschien een keer een forum uitje ervan maken? :)
Dennis van Orsouw

Voorheen: Dethleffs i5252 Comfort 1998 | Hymer B564 J5 1991 | Frankia I620DL 1998 | Rapido 9097F 2007
Nu: Rapido 696F Premium 2018

Op ons Youtube kanaal vindt je allerlei leuke camperfilms. Check https://youtube.com/oppadmetdennisennancy
Marius
Moderator
Berichten: 11420
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 8:56
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Marius »

Ik neem aan dat je begrijpt dat ik geen appels met peren vergelijk en dat ik het niet over uit geknipte opstrijk a4jtes heb.

Maar goed.. ik had niet moeten reageren,
sorry dat ik kritisch over de prijs was en ben,
ik vind het ondanks je uitleg/verkoop praatje nog steeds te duur voor een simpele 2 kleuren sticker in dat formaat.
En dat staat los van de stickers die ik heb aangeboden hier dat doe ik niet meer en ben ik nu ook niet ineens wel weer van plan te gaan doen.
Ieder zijn ding en het jouwe is stickers maken en verkopen, en je hoopt op klanten, die mijn inziens best kritisch mogen zijn dat is hun ding.
Greetzzzz, Marius
Bezoek ook eens: CamperZone.nl
Gebruikersavatar
Dennis_
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 16 apr 2007, 18:54
Locatie: Rosmalen
Contacteer:



Bericht door Dennis_ »

Ik weet niet waarom je het doet, en of je het expres doet. Maar je zit me aardig neer te maaien.

Verkooppraatje?
Ik ben enthousiast over wat ik zelf met mijn eigen handen kan maken. Leg uit hoe het werkt en dergelijke.
Ik nodig je eerlijk en oprecht uit. Meen het ook echt.

Dit is niet als een of andere stunt bedoeld of whatever. Gewoon leuk, iets terugdoen.
Niet om rijk te worden over jullie ruggen hoor.

Je hebt nog steeds appels en peren. En ook voor 1.50 zou ik ze kunnen maken, maar dan niet op het materiaal dat ik nu gebruik en niet zo verpakt zoals het nu gebeurd.

Laat maar ook. Ik denk niet dat jij zo'n sticker wenst, toch veel te duur.
Dennis van Orsouw

Voorheen: Dethleffs i5252 Comfort 1998 | Hymer B564 J5 1991 | Frankia I620DL 1998 | Rapido 9097F 2007
Nu: Rapido 696F Premium 2018

Op ons Youtube kanaal vindt je allerlei leuke camperfilms. Check https://youtube.com/oppadmetdennisennancy
Marius
Moderator
Berichten: 11420
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 8:56
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Marius »

je hebt gelijk mijn oprechte excuses ik stuur je wel een bptje
Laatst gewijzigd door Marius op di 29 sep 2009, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetzzzz, Marius
Bezoek ook eens: CamperZone.nl
Plaats reactie