beveiligen

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
de putter
Berichten: 196
Lid geworden op: di 12 aug 2008, 22:57
Locatie: Schijndel

beveiligen



Bericht door de putter »

is het verstandig om in een camper van bj 2000 nog een baerlock te zetten,vandaag op kampeertotaal gezien,want daar vertelde ze dat de oudere type fiat best wel veel worden weg gehaald. :cry: :cry:
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Elke drempel is er 1.
Je portemonaie bepaald ook de staat van je beveiliging.
hoe meer drempels hoe veiliget het wordt.
als je in de zenuwen zit als je je camper op een parkeerplaats moet achterlaten dan zou ik zeker ook deze beveiliging plaatsen.
Je kunt dus niet aan andere vragen wat zij er van denken.
het is jou geld en jou dure of minder dure camper.
Bepaal zelf wat het je waard is.

Ik zou het doen en een ander zegt... ppppfff waarom.. als ze hem hebben willen dan pakken ze hem toch wel

Hugo
Vertrokken
Berichten: 532
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 13:52



Bericht door Vertrokken »

Lijkt mij van wel, een bearlock geeft mij een veiliger gevoel dan een alarm waar toch niemand naar kijkt.
Ik bedoel een camper is toch behoorlijk duur bezit en veel verzekeringen eisen een beveiliging.

succes Henk
traveller630
Berichten: 12121
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 23:18
Locatie: rotterdam, zuid-holland, nederland, europa, enz.....



Bericht door traveller630 »

Wanneer je de juiste verzekering hebt krijg vaak ook korting met een bearlock. Verder is het zoals Hugo aangeeft: elke beveiliging is er.
Maar dan moet je deze wel gebruiken natuurlijk. Begin eerst bij een geode verzekering, ook dat kan schelen.....probeer duidelijk te weten te komen wat de verzekering uitkeert bij eventuele diefstal.
toet
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 26 dec 2010, 18:20



Bericht door toet »

In onze vorige en huidige camper hebben we een bearlock laten plaatsen.
Het is een relatief goedkoop en goed beveiligingssysteem.
Ik sluit me aan bij Traveller 630: je moet er wel altijd aan denken om de pin daadwerkelijk te plaatsen, elke keer dat je de camper parkeert, ook al is het maar voor eventjes.

Groeten,
Jan.
nirmal
Berichten: 29
Lid geworden op: za 27 mar 2010, 6:52
Locatie: Oss
Contacteer:



Bericht door nirmal »

Ik heb een stuurklem, kost niet veel , is goed zichtbaar en sturen lukt niet met zo'n gevaarte erop.... voelt voor mij veilig genoeg.

Nirmal
laten we het vooral niet over anderen hebben maar over hoe jij met anderen omgaat....
traveller630
Berichten: 12121
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 23:18
Locatie: rotterdam, zuid-holland, nederland, europa, enz.....



Bericht door traveller630 »

toet schreef:In onze vorige en huidige camper hebben we een bearlock laten plaatsen.
Het is een relatief goedkoop en goed beveiligingssysteem.
Ik sluit me aan bij Traveller 630: je moet er wel altijd aan denken om de pin daadwerkelijk te plaatsen, elke keer dat je de camper parkeert, ook al is het maar voor eventjes.

Groeten,
Jan.
Er is ook een Bearlock waar geen losse pen inzit: de Gentlelock. Dus deze hoef je alleen met de sleutel te bedienen.
Scheelt weer een stuk.... Dus altijd een Gentlelock laten inbouwen dat is veel gemakkelijker in gebruik.
loeki



Bericht door loeki »

Ik heb een stuur gelijk in een formule 1
Klik en eraf
Een dief heeft ten slotte toch geen stuur bij en zonder gaat wat moeilijk

Goedkoop en efficient en..............geen beschadigingen door de dief
:roll: :wink: :lol:
Gebruikersavatar
The Eagle
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 26 nov 2004, 21:02
Locatie: Assen Drenthe



Bericht door The Eagle »

???? Kan dat bij elke auto? nooit van gehoord (ja wel in de racesport) Heb je daar info. over?

Groet,

André
Wij rijden Knaus Sunliner.
Kliko
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 11 jun 2008, 19:28
Locatie: Brabant



Bericht door Kliko »

De hele dag met een stuur rondlopen is ook wat! Of verstop je die onder de stoel?
loeki



Bericht door loeki »

[quote]De hele dag met een stuur rondlopen is ook wat! Of verstop je die onder de stoel[quote]
Mijn ega heeft een speciale rugzak gemaakt waar dat inpast
:lol:

[quote]???? Kan dat bij elke auto?[quote]
Yep
Gebruikersavatar
fendje
Berichten: 1114
Lid geworden op: zo 16 dec 2007, 0:04
Locatie: Goirle



Bericht door fendje »

Waarom geen automatische startonderbreking die in werking treed zo gauw je de de kontaktsleutel eruit haalt ?

Ze hebben onze Fendt van '95 nou niet meteen op het oog om er eens stiekem mee tussenuit te knijpen, maar de onderbreker werkt perfect en ik ben er content mee.

Johan
Sommige dingen gaan wat minder als je ouder wordt,
behalve het vergeten, dat lukt steeds beter
Vertrokken
Berichten: 532
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 13:52



Bericht door Vertrokken »

fendje schreef:Waarom geen automatische startonderbreking die in werking treed zo gauw je de de kontaktsleutel eruit haalt ?

Ze hebben onze Fendt van '95 nou niet meteen op het oog om er eens stiekem mee tussenuit te knijpen, maar de onderbreker werkt perfect en ik ben er content mee.

Johan
Johan bedoel jij een extra start onderbreker of de standaard onderbreker van fiat?

groeten Henk
Gebruikersavatar
fendje
Berichten: 1114
Lid geworden op: zo 16 dec 2007, 0:04
Locatie: Goirle



Bericht door fendje »

Henk, dat is een extra startonderbreker, en is een soort optie bij het ingebouwd alarmsysteem.

groet, Johan
Sommige dingen gaan wat minder als je ouder wordt,
behalve het vergeten, dat lukt steeds beter
Plaats reactie