Oeps...

Algemene campervragen en -opmerkingen.
fredsanno
Berichten: 9601
Lid geworden op: vr 18 nov 2005, 13:17
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:



Bericht door fredsanno »

mmmm, ik moet toch es met mijn baas gaan praten.... maar tof dat het toch nog 'goed' is gekomen!!!! Succes!
Frankia FF2



Bericht door Frankia FF2 »

reinolt schreef:
Ik kan me nog een topic herinneren waarin gezocht werd naar een bus/camper voor je.
Ik ook. :wink:
Het leven lacht je toe Marco, nu ook een beetje gaan genieten, gefeliciteerd!

Vriendelijke groet een zwerver is onderweg thuis.
Gebruikersavatar
Rotec 590
Berichten: 6955
Lid geworden op: wo 30 mar 2005, 14:01
Locatie: dicht bij Nunspeet (20 jaar Spanje)
Contacteer:



Bericht door Rotec 590 »

Mijn zwager en schoonzus met 4 kinderen gaan ook emigreren naar Zweden.
Ze gaan net boven de helft van Zweden ergens wonen.
Huis en baan werd allemaal voor hen geregeld.
Hij gaat boomstammen rijden met een vrachtwagen.
Ze hebben hun huis al verkocht en komen vanaf 28 juni zolang bij ons in wonen tot ze 5 augustus weggaan. In die tijd zijn wij met vacantie en zijn we twee weken samen in ons huis.
Het dorp heeft een naam iets met Baste...
neem de tijd als je in je camper rijdt!
Gebruikersavatar
campertje
Berichten: 1063
Lid geworden op: vr 03 feb 2006, 12:58
Locatie: Budel



Bericht door campertje »

Hoi Frodo,

Hij is je gegund :D :D :D

Heeeel veeeel plezier ermee. Hopelijk kunnen jullie nu met jullie gezin gaan genieten!!!!
Wie een kuil graaft voor een ander.................
:-) Is een Egoist :-)
Gebruikersavatar
Jacko
Berichten: 1179
Lid geworden op: do 25 aug 2005, 8:32
Locatie: noord-holland



Bericht door Jacko »

hoy, marco, tof jongen. ben blij dat je goed terecht bent gekomen. t.v. doet het goed die je aan mijn zoon hebt gegeven. gaan eind van de maand naar bynn in zweden. komen misschien eff op de koffie.
met die camper kun je wel op en neer naar nederland als je naar je moeder gaat. je kunt hem bij mij zo stallen, kun je lopend naar je moeder toe. groetjes john. :wink:
trotse eigenaar van een hymer 644 g van het bouwjaar 2002.
Gebruikersavatar
ghelsendoorn
Berichten: 3552
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 19:25
Locatie: Kampen
Contacteer:



Bericht door ghelsendoorn »

Marco vergeet niet een keer als je met je baas aan de borrel zit
hem er op tewijzen dat je in Nederland een grote klanten kring zou kunnen opbouwen met je vakkennis en je camper vrienden
Hij zou een filiaal in het centum van nederland kunnen beginnen

noteer mij maar vast als vaste klant
groeten gerard :wink:
oost west zon wind en regen in mijn burstner T620 kom je mij niet meer tegen
Frodo
Berichten: 4717
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 18:56
Locatie: Heberg, Zweden
Contacteer:



Bericht door Frodo »

Thnx "mede camperaars" :lol: :lol: :lol: :lol:
(kan ik nu zegen :wink: )

En wat dat filiaal betreft, aardig, maar een jaar of twee te laat, ik blijf lekker in Zweden, bevalt me prima hier. 8)

Na alle berichten nog eens doorgelezen te hebben denk ik toch dat ik iets moet verduidelijken :roll:
Met "alle zeilen bijzetten" heb ik bedoeld te zeggen dat mijn baas zijn kruiwagens heeft aangewend, en uiteraard zijn eigen deel in het bedrijf waar ik werk om het mogelijk te maken dat Annika en ik deze prachtige camper konden kopen, we krijgen niets kado, we werken er allebij hard voor.
Maar zonder zijn inmenging had het zeker niet mogelijk geweest om vlak na een immigratie (m'n proeftijd is net voorbij :shock: ) een zo'n duur object aan te schaffen, en wat dat betreft zijn we hem heel dankbaar.
Ik krijg echter wel steeds meer het gevoel dat "zo je doet zo je ontmoet" in dit land nog een betekenis heeft :!:

Ben trouwens wel benieuwd wat een all-risk verzekering voor zo'n camper in Nederland kost, ik heb het idee dat het hier vele malen goedkoper is :shock: iemand een idéé :?:
Lieke
Berichten: 1710
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 20:58
Locatie: West-Brabant
Contacteer:



Bericht door Lieke »

Hartstikke fijn voor jullie! En nu nog zorgen dat je naast dat harde werken (en grasmaaien :wink: ) tijd hebt om van je camper te genieten.
Waar zit het bedrijf ergens?
Ik zou wel eens een Kabe 'live' willen bekijken.
Ik zag op de site wel nieuwe modellen (vanaf zo'n slordige 92.000 euro....), maar occasions staan er nog niet op, toch?

We zijn in juli in Zweden, starten (lekker achterstevoren) op 5 juli vanuit Stockholm om dan op het gemakje rond te toeren.
(Eerdere plannen betreffende Finland-Baltische staten zijn in de prullenbak beland.....)

Lieke
Reis niet sneller dan je beschermengel kan vliegen
Frodo
Berichten: 4717
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 18:56
Locatie: Heberg, Zweden
Contacteer:



Bericht door Frodo »

Het adres staat op de website vermeld, echter niet alle navigatiesystemen kennen het, het gehele stuk daar is nieuwbouw en nog niet op alle kaarten beschikbaar, maar vanaf de E6, AFSLAG ULLARED kan het niet missen, je ziet het zo liggen.
Afbeelding

Wees welkom, de koffie staat klaar :wink:
We hebben momenteel één nieuwe Kabe Travelmaster staan en één gebruikte van een jaar oud, de laatste is deze week verkocht als ik me niet vergis.
Jittie
Berichten: 455
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 7:40
Locatie: Zaanstreek



Bericht door Jittie »

:idea:
Wij zijn dan geen "medecamperaars" meer maar willen je toch even van harte feliciteren met de prachtige camper!!
Je wordt dus super gewaardeerd daar, en terecht!!
Je oude baas zal zich wel eens achter de oren krabben als hij dit leest!...... :oops:

Het ga jullie goed Marco!!

Groetjes
Jittie en G.J.
Ik ben van na de oorlog......laten we dat zo houden!
Frodo
Berichten: 4717
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 18:56
Locatie: Heberg, Zweden
Contacteer:



Bericht door Frodo »

Bedankt Jittie en gerjan, en wat mijn oude baas betreft...........................
:roll: ...........laat maar, heb er de energie niet (meer) voor over.
(julie kennen het verhaal een beetje, we hebben elkaar meermaals gesproken.)
pirke64
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 15:15
Locatie: Uden



Bericht door pirke64 »

Kei mooie camper Marco, gefeliciteerd!

En vooral ook fijn dat het allemaal goed bevalt en dat blijkt dat je de goede keus hebt gemaakt. Dat zijn dingen die vooraf toch altijd moeilijk zijn te voorspellen. Veel geluk samen!

Pedro
Godfried
Berichten: 2182
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 14:51



Bericht door Godfried »

Hoi Marco,

Mooi ding man, fijn te horen dat het goed met jullie gaat. Als we een keer bij onze familie in Haverdal op bezoek gaan krijg je een pbjte
Plaats reactie