Kroatië duur geworden?

Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51326
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Kroatië duur geworden?



Bericht door Kroppie »

beter duur dan niet tekoop, als je iets perse wilt
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Will
Berichten: 3565
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Kroatië duur geworden?



Bericht door Will »

Dan hebben wij het over 18 nachten maar het seizoen is langer voor de meeste want het is niet alleen Kroatie.
We hebben het dan wel eens over Nederland als duur we hebben net een rondje achter de rug gemiddelde prijs 18 euro.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Dirk Dreamer
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 23 jan 2022, 3:53

Re: Kroatië duur geworden?



Bericht door Dirk Dreamer »

Wij zijn nu in Dubrovnik.
Deze tijd van het jaar gelukkig iets minder toeristen. Veel CP’s sluiten deze week of zijn al net gesloten. Het valt me op dat veel plaatsen aan de prijs zijn , voor wat het is. Hier in Dubrovnic is maar één CP , blij dat ze er is , perfect om de stad te bezoeken. Maar 40€ laagseizoensprijs en slecht 2 mannen en 2 vrouwendouches voor 150 plaatsen. Met de 20? campers die er nu staan geen probleem maar in de zomer…..als het vol staat kost het 2 keer zoveel en zijn er niet meer douches.

Ik was hier al eens (met de motor) 15jaar geleden en toen was het echt goedkoop. Nu is de prijs ongeveer zoals bij ons. Ongeveer 70€ om met 2 personen te gaan eten bv. Overnachtingen 25€/nacht (laagseizoen) camper/elektriciteit/2 personen en hond.

Maar bv om over de omwalling van Dubrovnic te wandelen , 35€/pp!!! 35! . En je moet nog zelf wandelen hé. die hebben we maar zo gelaten.

Diesel inderdaad goedkoop 1€59 gisteren.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
Whatever
Berichten: 142
Lid geworden op: do 21 sep 2023, 17:05
Locatie: Groene Hart

Re: Kroatië duur geworden?



Bericht door Whatever »

Ik ben begin september 18 dagen in de Balkan geweest met de motor. Ik was daar (40!) jaar geleden voor het laatst. Ik vond het begin september nog bizar druk in Dubrovnik. Voor de oude stad staan nu bordjes 'rechtsom naar binnen' en 'linksom weer naar buiten'. Er lagen twee enorme cruiseschepen die zomaar zorgen voor 5000-7000 extra toeristen. Dezelfde ellendige schuiten kwam ik helaas ook tegen in Koper, Zadar, Opatija en Kotor.

Ik betaalde voor een eenvoudige appartementje in Dubrovnik (op loopafstand van het oude centrum) 60 euro per nacht, dat viel mee. Deze fruitbekers hieronder waren 5 euro per stuk. Stevig aan de prijs dus. Enkele espresso 3 euro (Kotor 90 cent).

Scherm­afbeelding x.jpg
Scherm­afbeelding x.jpg (239.08 KiB) 975 keer bekeken
'Life doesn’t come from a store. It starts in nature'
Plaats reactie