Technisch handboek Fiat Ducato 14 chassis

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gast



Bericht door Gast »

janschrik schreef:Ik eist het wel, bij het woord schema gaat er altijd al een aantal rechtop zitten en watertanden
De Schrik van het forum was zelf aan het kwijlen... Maar het sarcasme zegevierde...

Verdorie, nu begin ik zelf al onnodige opmerkingen te maken... Zal zeker besmettelijk zijn...
ton kuijpers

technische gegevens fiat ducato 1993



Bericht door ton kuijpers »

fijn dat er mensen zijn die beloven wat info te verstrekken en daarna niets van zich laten horen. ik bedoel hier die mensen mee uit belgie.
Ik zoek technische info over mijn motor en wielen enz enz van mijn fiat ducato 2.5 liter met turbo. vroeger het olieslager boekje.
wie kan mij aan info helpen.kuijperston@hotmail.com
Frodo
Berichten: 4717
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 18:56
Locatie: Heberg, Zweden
Contacteer:



Bericht door Frodo »

Als ik me niet vergis bestaan deze boekjes nog steeds, nu echter van P.H.Olving.
chris_leonie
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 18:29
Locatie: Venhuizen
Contacteer:

Re: Elektrisch schema Fiat Ducato



Bericht door chris_leonie »

Rienk schreef:Heb nogal wat vragen gekregen om het elektrisch schema van de Fiat Ducato (zo rond '92 '94) te mailen, maar door de filesize (6.19 MB zipped) lukte dat niet voor iedereen (mailbox te klein).
Ik heb het ook van iemand op deze site gekregen (jammer genoeg weet ik niet meer van wie :cry: ) dus ik weet hoe handig het is als je er om verlegen zit.
Om een ieder die het graag wil hebben in de gelegenheid te stellen het van internet te downloaden (dus niet via een te kleine mailbox), heb ik het TIJDELIJK even op iemands website mogen parkeren. (over een paar dagen is het dus weer weg, want het neemt knap wat ruimte in.
Download het naar de harde schijf, het is een zip file, klik er op en je vind 4 schema's.
File heet DUC.ZIP

http://home.wanadoo.nl/reachme/camper/

Succes
Rienk
[/b]
Shit :? , sheise :cry: , potverdorie :evil: , waarom zie ik deze dingen altijd te laat, die link werkt niet meer maar ikke met groote mail box wil ook graag alles wat er qua de Ducato 2.5 diesel uit '91 te verkrijgen is

Bij voorbaad dank,

Chris
There is no fun like CAMPER FUN !!!!!!!
Frankia RM630

http://www.grootslag.nl/

Afbeelding
Ben
Berichten: 245
Lid geworden op: do 29 mei 2003, 21:30
Locatie: Voorne Putten
Contacteer:



Bericht door Ben »

Chris,

Ik sluit me bij jou aan, maar ik ben wel erg laat :oops:
Met Vriendelijke Groet,

Ben
www.ekeur.nl
JV
Berichten: 1289
Lid geworden op: za 07 jun 2003, 22:42
Locatie: Terneuzen

Schema Fiat Ducato



Bericht door JV »

Ik heb interesse in het elektr. schema van de Fiat Ducato 230 2.5 D, maar de site die Rienk opgeeft waar hij tijdelijk een zip bestand heeft gezet werkt niet, althans bij mij niet. Ik heb via Google op Duc.zip gezocht en kwam daar iets heel anders tegen :oops: en daar had ik geen schema van nodig.
Hoe kom ik nu aan het goede schema ?

Groeten, Jaap.
Burstner t605.
Fritz

Technisch handboek Fiat Ducato 14 chassis



Bericht door Fritz »

Beste Ton. Ik heb een boek in het duits, (Reparaturanleitung Fiat/Peugeot/Citroen 1982-1994). Het isbn nr. is 3-7168-1893-3. De uitgever is Bucheli verlag.Komt uit zwitzerland en is ook in duitsland en oostenrijk te koop. Er zitten ook elektr. schemas in. Ik weet niet hoe ik iets moet copieren en versturen.Mocht je heel erg omhoog zitten kan ik wel iets via mijn dochter regelen. Duurt wel een tijdje. M.v.g.Fritz.
Fritz

Technisch handboek Fiat Ducato 14 chassis



Bericht door Fritz »

Hallo JV. Ik heb ook een handboek van type 230. Ligt in de camper. Fritz
Rienk
Berichten: 183
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:51
Locatie: Öland , Zweden

Electrisch schema FIAT DUCATO



Bericht door Rienk »

Heren.... je kunt er natuurlijk ook gewoon om vragen :wink:
Ik heb de file DUC.ZIP nog steeds, en wie hem wil hebben: stuur me maar even je mail-adres.
Zorg wel dat je inbox groot genoeg is om een file van meer dan 6 MB te kunnen verwerken, want de mogelijkheid om hem op een site te zetten heb ik niet meer.
Rienk
Gebruikersavatar
wimh
Berichten: 2942
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 22:41
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

handboek



Bericht door wimh »

Op onderstaande URL staat de leverancier van een prima handboek

http://www.wvopzeeland.nl/techniek.html
Ben
Berichten: 245
Lid geworden op: do 29 mei 2003, 21:30
Locatie: Voorne Putten
Contacteer:



Bericht door Ben »

hai Wim, terug van vakantie??

Maar als ik op de site kijk, So wird's gemacht. Fiat Ducato/Peugeot Boxer/Citroen Jumper. Ab 1982. en ik zie op boekje ernaast een nieuw type ducato staan heb ik mijn vraagtekens wat ik thuis krijg als ik deze bestel.
Met Vriendelijke Groet,

Ben
www.ekeur.nl
JV
Berichten: 1289
Lid geworden op: za 07 jun 2003, 22:42
Locatie: Terneuzen

Handboek



Bericht door JV »

Beste Fritz,

Da's jammer.

Groeten, Jaap.
Burstner t605.
Gebruikersavatar
wimh
Berichten: 2942
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 22:41
Locatie: Alkmaar
Contacteer:



Bericht door wimh »

Ik heb het boek zelf

Fiat Ducato - Peugeot J5 - Citroen C25 van 82 tot 93

Fiat Ducato - Peugeot boxer Citroen Jumper van af 94
tot aan het type 2002 ? toen kwam dacht ik het nieuwe model die staat er niet in
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 6401
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:21
Locatie: Kamerik
Contacteer:

Re: Electrisch schema FIAT DUCATO



Bericht door Stef »

Rienk schreef:Heren.... je kunt er natuurlijk ook gewoon om vragen :wink:
Ik heb de file DUC.ZIP nog steeds, en wie hem wil hebben: stuur me maar even je mail-adres.
Zorg wel dat je inbox groot genoeg is om een file van meer dan 6 MB te kunnen verwerken, want de mogelijkheid om hem op een site te zetten heb ik niet meer.
Rienk
Hoi Rienk,
Ik stuur je straks even een pb-tje met een ander email adres. Als je daar duc.zip naar toe wilt sturen dan zorg ik dat het op een site komt te staan. De URL laat ik dan hier wel achter.

M.vr.gr.
Stef
Plaats reactie