Ja dat is een vraag waar je alle kanten mee kan gaan.
De een loopt hoog weg de ander vervloekt deze dealer.
Ik denk - heb het zelf ook wel gehad - dat je aan het einde van de dag weer door de zelfde deur moet.
Je kocht iets en blijkt niet conform.
Dan doet dealer er wat mee, ben ik van overtuigd, maar in hoeverre controleerde hij zijn mensen, de monteurs dus.
Want die moeten het werk uitvoeren.
Ben je bij "klein" bedrijf dan loopt de baas zelf rond en mee en heeft of maakt tijd om een en ander te controleren / aan te passen.
Ook ik had een lijstje wat goed afgewerkt werd alleen enkele zaken slecht en verkeerd, het kook punt bereikt en weer terug, na enige tijd weer spullen nodig en je zit met garantie en vochtmeting etc, dus maar eens bal op gegooid en gezegd wat gebeurd is, is achter ons nu gaat het goed hoop ik.
Ben nooit te laat met betalen, doe dat direct.
Maar verwacht goed werk.
Krijg ik mijn dakluik niet open na plaatsen van zonnepaneel, eens kijken op dak, blijkt 4 mm teveel naar binnen en raakt het luik.
Dealer gebeld en foto gestuurd, man zit in zak en as, hoe kan zijn "knecht" zo stom zijn, maar het gebeurde.
Zelf 4 nieuw gaatje voor de parkers geboord, nadat dealer akkoord was en er geen schade paneel of dak of houder kon ontstaan en luik gaat open, zonnepaneel werkt en hoefde geen rit van 50km heen en terug te maken.
Dus ja wat is goed en 90% van mijn zaken koop ik toch bij hem, tot nu toe alle uitbreidingen dus. Maar zit ik zonder een flex toilet blauw spul koop ik het bij de boeren bond in Brabant waar ik ben
.
Jaap