Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fred101060
Berichten: 764
Lid geworden op: vr 29 mei 2009, 18:40
Locatie: Purmerend

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door fred101060 »

Afbeelding
Fred die tegenwoordig met een T2 rondrijd.
Gebruikersavatar
aquagoog
Berichten: 1811
Lid geworden op: wo 29 jul 2009, 20:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door aquagoog »

Al 2 weken binnen, val in de risico groep. Werk in het onderwijs, was aan het re integreren, dus nog geen eigen groep en dus ook geen afstand onderwijs. Ik loop af en toe een rondje met de hond. En het huis is nog nooit zo schoon geweest.
Ook de tuin is voorjaar klaar.
Vervelen doe ik mee zeker niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Groet
Catharina

Reizen is een driedubbel plezier: verwachting, avontuur en herinnering.

Volg onze trips op https://olliontour.nl/
Gebruikersavatar
fred101060
Berichten: 764
Lid geworden op: vr 29 mei 2009, 18:40
Locatie: Purmerend

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door fred101060 »

Vlonders in de tuin in de bangkirai olie gezet. Muurtje gewit. Wilgentenen schutting in de lijnzaadolie. Stellingen in de garage gemaakt.
Nu nog garage opruimen en de buitenboel in de lak zetten.
Nee verveel mij niet.
Fred die tegenwoordig met een T2 rondrijd.
jansloos
Berichten: 6848
Lid geworden op: do 10 apr 2014, 11:17
Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door jansloos »

Doe maar rustig aan, komen nog vele weken.
U wilt toch iets van elektra weten?

Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652

Schema maken? viewtopic.php?t=8479767

Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258
Gebruikersavatar
bently
Berichten: 2434
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 10:52
Locatie: Wijlre

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door bently »

Computer maar eens geupdated. Was wel nodig na een foutmelding de laatste 2 jaren.
Groeten, Henk Geurts

Hymer Tramp 654 SL - Fiat Ducato 250 - 2.3 Multijet - 157 pk - 2008

http://mooimooimoi.blogspot.nl/

http://mooimoimooi.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door hwendt »

Opnieuw de Geraniums gesnoeid , maar dit is al de 5e keer deze week.
Er staan nu nog 2 centimeter stukjes boven de aarde dus het kan nog 1 keer.
Mogelijk dat de buurman nieuwe Geraniums mee kan nemen dan kan ik weer even voort. Maar het desinfecteren van die dingen is ook erg moeilijk. Er zijn er al 4 dood gegaan na het inspuiten met desinfecteer middel Date . Werkt ook niet..

De tuin.. tja koud als de pest buiten. gemene rot wind. Hoesten wordt nu 200 meter door de achtertuinen meegedragen. Ga nu mijn motorhelm maar opzetten dan komt hoesten niet zo ver. Voorraam beslaat wel telkens en ben al 3 keer over de regenton gestruikeld.

Dan maar schilderen maar kom zwaar in de problemen met mijn vrouw. Dat is haar werk en ze heeft alles net 2 manden geleden geschilderd. Ze vindt mij gestoord als ik 2 bussen verf voor 80 euro ga kopen om alles opnieuw na 2 maanden te schilderen

Regelmatig buurvrouw aan de bel die gereedschap wil lenen. Maar ze is zelf niet zo voorzichtig en laat kennissen binnen om te helpen met verbouwen.
Gister verteld dat ze geen gereedschap meer kan lenen zolang dit gedoe aan de hand is. Ze komt het met blote handen terug brengen en of ik het dan maar even wil aanpakken. Nou nee dus buurvrouw schoonmaken met alcohol en in een plastic tas aanbieden die ik 3 dagen in de schuur laat staan.

Schuur opruimen.. 3 dagen mee bezig geweest. Gewoon lekker fanatiek natuurlijk want als je 71 bent en jaren troep gereedschap gespaard heb dan staat dat wel heel stoer in je schuur maar wat ik gebruik is op basis van de leeftijd dus overjarig, niet meer van deze tijd en houten klompen maak ik niet dus de lepels enz kunnen weg. Nou aan de slag dan maar. container open naast mij en na 3 dagen...???? nog geen vuilniszak vol en de container nog geheel leeg.. Alles was zonde om weg te gooien.
Tja 3 schuurmachines, cirkelzaag maar ook 2 zaagtafels een dure en een goedkope 30 dure Zwitserse schroevendraaiers 7 hamers allemaal anders en verder eigenlijk voldoende om een 2 verdiepingen flat te kunnen bouwen.

Nou dat heeft dus niks opgeleverd Dan bellen de kleinkinderen dat ze mij enorm missen. En dat ze de wekelijkse pannenkoeken enorm missen..of opa misschien toch eh eh eh eh ...
Wij dachten opa als u ze nu bakt en buiten zet halen wij ze op 3 meter afstand wel op. Enne mamma vraagt of dan voor 5 man de pannenkoeken wil bakken want ze hebben het druk met behangen enz.. U begrijpt ik heb het zo verschrikkelijk druk thuis dat dit wel een enorme aanslag was op mijn vrije tijd.

Ik zou overigens wel geld moeten over houden. De aanbiedingen bij ALDI, Lidl en soortgelijke winkels zijn niet bereikbaar. Immers ik we blijven gewoon binnen en laten ons niet verleiden dus. Prachtige dingen zoals borenslijpmachines moet ik laten staan.. Volgens mijn vrouw komen die waarschijnlijk toch naast de 2 zaagtafels te staan in de schuur en is het kopen van 1 of 3 nieuwe boren goedkoper.
Maar dat overhouden is er dus niet bij. Boodschappen ? bestelkosten tussen 5 en 7 euro per keer. Een draagkrat 5 euro en de boodschappen zitten in doorzichtige plastic tassen die kosten 25 cent per stuk, Ja natuurlijk ben ik blij met de boodschappen die soms pas over 5 weken gebracht worden.
maar gelukkig hebben we nog een partij oude schoenen in de kast staan. Alleen de zolen zijn niet te vreten

Dan hebben we gelukkig nog de hobbykamer waar we soms toen we voornamelijk jong waren dingen deden die je niet overdag in de woonkamer kan doen.
Weet niet hoe het komt maar van al die spanningen werk dit enorm op de hoofdpijn. En dan voornamelijk bij....... mijzelf. Is dit bekend of ben ik de enigste..

Nou u moet het hiermee maar weer even doen. U werkt en ikke schrijf maar wat om mij heen. Kan ook verlossend werken.
Wat ook goed helpt is een kratje Corona en die samen in 1 avond opzuipen. geloof mij bij de 4e gaat u Corona leuk vinden

Hugo :bang: :bang: :lol3: :lol3: :lol3: :hug: :hug: :hug:
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door appellover »

Mooi verhaal Hugo en zo herkenbaar ,kan ook niks weggooien ,beter mee verlegen als om verlegen ,wat denk je dat het kost als ik het nieuw moet kopen.
Probleem is vaak dat ik het toch moet kopen want als ik nodig heb kan ik het niet vinden,dat is nu anders want alles is dicht.
Hoop wel dat internet overeind blijft anders hebben we echt een groot probleem.


Met vriendelijke groet
Ron
Challenger Genesis 388 eb 2016
willemzon
Berichten: 1749
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door willemzon »

Humor van de bovenste plank.
😂😂
Ik weet wel waar dit vandaan komt
In ons werkbare leven hebben wij dingen meegemaakt wat soms elk menselijk denken te boven gaat en dan was humor vaak het beste medicijn.
Groetjes willem
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
knutselaartje
Berichten: 169
Lid geworden op: wo 06 mei 2015, 22:11
Locatie: Ravenswoud
Contacteer:

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door knutselaartje »

Wat dat opruimen betreft: die nijging heb ik ook zo af en toe en gooi dan spullen weg die al 10 jaar onaangeroerd liggen en staan. De week daarop blijk ik nu juist dat dingetje te hebben weggegooid wat ik nu nodig heb. :bang:
Wie het kleine niet eert, doet het grote verkeerd.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Kroppie »

wat is ouwe rommel, ouwe rommel is dat wat je vandaag nodig hebt en gisteren weggegooid hebt.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Karelkaywa
Berichten: 1118
Lid geworden op: za 15 nov 2014, 13:46
Locatie: Castricum

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Karelkaywa »

Moest schroefdraad M4 tappen. Zoeken in allerlei kistjes naar de goede tap. Gevonden maar eerst 4 bandendrukmeters gevonden
Groeten van Karel
(Kaywa was de naam van mijn laatste Duitse Herder)
Gebruikersavatar
GenE
Berichten: 1759
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 23:08
Locatie: Pays-Bas

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door GenE »

Misschien eens wat anders een puzzel oplossen bv.
Succes.
Bijlagen
1E9F0B11-A9D7-4CCF-A044-E66B5F301BF8.jpeg
1E9F0B11-A9D7-4CCF-A044-E66B5F301BF8.jpeg (67.98 KiB) 186 keer bekeken
M.v.gr. GenE

Carpe diem.
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door appellover »

15 ? 5x2 = 10 +5 = 15




Gr.
Ron
Laatst gewijzigd door appellover op zo 29 mar 2020, 16:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Challenger Genesis 388 eb 2016
Gebruikersavatar
Bakkertjes
Berichten: 1688
Lid geworden op: zo 15 aug 2010, 10:14
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Bakkertjes »

41
Op weg met een Mercedes 312d camper met Pilote Pacific 6900 opbouw
Plaats reactie