Nieuw hier? Stel je even voor!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
MarcDoel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 04 jan 2020, 16:54
Locatie: Veenendaal

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door MarcDoel »

Hallo Allemaal,

Na de afgelopen weken over het forum struien lid geworden en mezelf even voorstellen.
Ik ben Marc een Techneut in hart en nieren met een verleden van 10+ jaren bij Fiat/Daf.
Inmiddels ben ik me aan het oriënteren of een zelf te bouwen camper van op basis van een Fiat Ducato.
ik hoop hier op mijn eigen fiat kennis en op het gebied van inbouw nog een hoop handige tips te vinden.
Zodat ik in een keer de juiste bus aan kan schaffen.

Na de zomer is de planning om een Bus aan te schaffen mits ik een plek heb gevonden om deze te kunnen stallen/schorsen zodat ik er op me gemak aan kan werken.
De twijfel op dit moment is de 2.3 of de 3.0 en of we een L3H2 of een L4H2 willen. Mochten jullie tips hebben of waar ik op dit forum nog mooie camper van voorbeelden kan vinden hoor ik het graag!

Mochten er daarnaast nog tips zijn over een stal/klus plaats in de buurt van Veenendaal hoor ik het ook graag.
Gebruikersavatar
Onbekend
Berichten: 30
Lid geworden op: do 24 okt 2019, 0:35

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Onbekend »

Hallo,

Na even rondgeneusd te hebben, zal ik me ook maar voorstellen...
Ik ben Jordie, en heb in oktober een Knaus Suntraveller gekocht. Ik lees en leer hier een hoop nieuwe dingen. Waarvoor mijn dank.
Laatst gewijzigd door Onbekend op vr 10 jan 2020, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door B1gcheese »

Welkom allemaal :thumbup:
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Aloys »

Ook welkom allemaal! :D
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
JanTexel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 11 jan 2020, 17:10

Re: Even voorstellen



Bericht door JanTexel »

Wij zijn van plan om samen met onze 3 kinderen een camper te gaan kopen en met ons gezin mooie reizen te gaan maken. Maar hebben allebei niet echt een “camping” verleden vandaar onze aanmelding op deze site.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Cee Pee »

Hé, een eilandgenoot? welkom.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Onbekend
Berichten: 30
Lid geworden op: do 24 okt 2019, 0:35

Re: Even voorstellen



Bericht door Onbekend »

Hebben jullie wel al eens een camper gehuurd om het te ervaren?
Gebruikersavatar
Sandor Gora
Berichten: 1715
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 10:42
Locatie: Vlaardingen

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Sandor Gora »

Andersom: na een huur was het zo goed bevallen dat we tot koop overgingen.
vriendelijke groet, Sándor Góra
Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
Gebruikersavatar
Onbekend
Berichten: 30
Lid geworden op: do 24 okt 2019, 0:35

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Onbekend »

Sandor Gora schreef:Andersom: na een huur was het zo goed bevallen dat we tot koop overgingen.
Hier hetzelfde, maar ook opgegroeid met een camper Afbeelding
Gebruikersavatar
chrimasa
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 23 jan 2008, 19:35
Locatie: Oosterleek

Terug van weggeweest



Bericht door chrimasa »

Niet echt nieuw hier, maar na ruim drie jaar camperloos te zijn geweest weer terug. Vooralsnog zonder camper, maar we zijn heel hard op zoek naar een nieuwe (gebruikte) camper.
En natuurlijk hoort daar het camperforum weer bij, de camperplaatsen-apps, de camperkriebels alles er op en er aan!!
Dit keer willen we geen buscamper meer, maar een iets ruimere halfintegraal.
We hebben al een paar campers bezichtigd en een proefrit gemaakt maar het absolute WauW gevoel was er nog niet helemaal. We hebben geduld. Dagelijks komen er meerdere leuke campers op MP te koop, hij zal er vast binnenkort tussen zitten.
Zin in!!!

Margreet
lukka63
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 17 sep 2014, 8:23

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door lukka63 »

welkom Margreet,net zoals ons " herintreders"', wij hebben 4 jaar geleden onze buscamper verkocht,maar begon toch weer te kriebelen.
In de herfst hebben we een camper gehuurd met enkele bedden,wat ons goed beviel.
Inmiddels zijn we in afwachting tot onze Knaus geleverd wordt.
nelisbobslee
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 27 sep 2019, 13:00

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door nelisbobslee »

Hallo!

Ik heb me een poosje geleden al aangemeld maar sinds kort pas echt actief bezig met de ombouw van een Sprinter L2H2 (2013).

Ik woon in Amsterdam en de bus staat in Drenthe! Dat wordt dus veel heen en weer reizen de komende maanden.

Ik lees met veel interesse de tips en trics hier, alvast bedankt daarvoor!

Groet
Niels




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
dickjacq
Berichten: 786
Lid geworden op: zo 20 mei 2007, 9:53
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door dickjacq »

Niet nieuw maar lang hier niet geweest. Leuk om te zien dat het nog bestaat.
Dick en Jacquelien en hond Mazzel. Wij reizen rond met onze Knaus 900 en doen dat met veel plezier. Onze avonturen leggen we op beeld vast op ons YouTube kanaal De Mazzel.
Heerlijk weer even rond neuzen hier. De Mazzel!
Hymer 534 1988>Hymer 654 1990>Hymer S660 1993>Hymer B694 1998>Adria Matrix Supreme 687 SL 2013>Knaus Sun i 650 Meg 2017>Knaus Sun i 900 leg 2018. Volg ons ook op YouTube De Mazzel!
Gebruikersavatar
mcpeet
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 03 apr 2019, 13:15

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door mcpeet »

Hallo allemaal,
Al sinds april 2019 lid maar ons nog nooit voorgesteld.
Peter en Monique uit Berkel en Rodenrijs
In april zijn we de zeer gelukkige eigenaars geworden van een Eura Mobil Profila-t-675-sb, nieuw gekocht bij dealer in Herpen.
In het verleden al vele camperreizen gemaakt in Nieuw Zeeland, West Amerika, Alaska, Canada en diverse Europese landen.
Met onze nieuwe camper al een aantal kleine tripjes gemaakt in Nederland, België en Duitsland. Hoofdzakelijk in de buurt van zwembaden We hebben een top-sportende zoon die op nationaal en internationaal niveau wedstrijden zwemt. En met onze camper kunnen we nu heel makkelijk zijn wedstrijden volgen.
Aankomende zomer zijn we van plan om met de camper naar het Zuiden van Noorwegen te gaan. En over 2 weken gaan we heerlijk richting de sneeuw om te gaan skien. We zijn zeer benieuwd hoe ons dat gaat bevallen. Ondertussen al heel veel info opgedaan op dit geweldige forum.
eura-mobil-profila-t-675-sb
Plaats reactie