Netflix omweg gezocht

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door TestCase »

Eeh, zeg ik toch?

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
veetee
Berichten: 3546
Lid geworden op: zo 29 jul 2018, 14:54
Locatie: De Parel van het Heuvelland

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door veetee »

Euhhh, sterker nog, dat zei ik meteen al (1ste, 3de en 5de antwoord). Ik merk wel vaker dat er hier wel eens slecht (niet de hele voorgeschiedenis) gelezen wordt, ach ja.... :wink:
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door TestCase »

Sorry, dat ik je geciteerd heb zonder verwijzing. (Wilde het antwoord compleet maken omdat inderdaad niet altijd hele draad gelezen wordt.)

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
veetee
Berichten: 3546
Lid geworden op: zo 29 jul 2018, 14:54
Locatie: De Parel van het Heuvelland

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door veetee »

Sorry, waarvoor? Mijn opmerking was algemeen bedoeld. :thumbup: :wink:
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door NAWM »

Hoe het kan? Ik snap het niet.
(we zijn nog steeds in Frankrijk)

Waarschijnlijk heb ik per ongeluk één van de wijze raadgevingen van een of meer forumleden opgevolgd, (zonder te weten wat ik deed) Maar het werkt weer!
Netflix gaf zich een paar dagen geleden over, en liet ons de rest van seizoen 1 van The Missing zien.
We weten hoe het afloopt.

Mooie serie, vanavond verder met seizoen 2 :-)
Gebruikersavatar
Dimi
Berichten: 281
Lid geworden op: zo 24 jun 2007, 19:18
Locatie: Het Groene Hart

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door Dimi »

veetee schreef:
wo 18 dec 2019, 9:18
Euhhh, sterker nog, dat zei ik meteen al (1ste, 3de en 5de antwoord). Ik merk wel vaker dat er hier wel eens slecht (niet de hele voorgeschiedenis) gelezen wordt, ach ja.... :wink:
Nee dat is niet juist . Het is niet alleen Netflix online maar je moet de betreffende afleveringen aanvinken net als bij het downloaden, dan wordt de aflevering weer vrijgegeven. (ik zal maar niets zeggen over de laatste opmerking)
Wij rijden in een blauwe Fiat Ducato met AmorA inbouw
veetee
Berichten: 3546
Lid geworden op: zo 29 jul 2018, 14:54
Locatie: De Parel van het Heuvelland

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door veetee »

Dimi schreef:
wo 18 dec 2019, 19:35
Nee dat is niet juist . Het is niet alleen Netflix online maar je moet de betreffende afleveringen aanvinken net als bij het downloaden, dan wordt de aflevering weer vrijgegeven. (ik zal maar niets zeggen over de laatste opmerking)
Dan zal ik ook maar niks zeggen over duidelijk schrijven, want ik begrijp niet wat je bedoeld. Het gaat hier over het terugkijken van eerder gedownloade series. Daarvoor moet je a) natuurlijk eerder de serie op je device gedownload hebben, b) ingelogd (aangemeld) zijn (en blijven) in de Netflix app, en c) om Netflix voor de gek te houden wat land betreft de airplane mode aanzetten. Dat zei ik toch? :wtf:
.
12F4E073-2B85-4AAF-9355-069EE5200F04.jpeg
12F4E073-2B85-4AAF-9355-069EE5200F04.jpeg (63.41 KiB) 620 keer bekeken
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door Hoofdnoorman »

solange schreef:
di 17 dec 2019, 0:46
Ik woon in Duitsland en kan helaas Netflix ook niet wijsmaken dat ik zogezegd in Nederland of Belgie zou zitten. Dat ging tot anderhalf jaar geleden wel met een speciaal programma. Op die manier kon ik films met Nederlandse ondertiteling kijken.
Nu kan het niet meer...Netflix 'ziet' waar je bent, ook wanneer je je ip probeert te verbergen...ik heb al vele zaken uitgeprobeerd...heeft te maken met auteursrechten.

Ik vind het in elk geval heel triest...ik ben nederlandstalig maar ben wel verplicht om naar de Duitse Netflix te kijken (sommige films en series zijn wel NL ondertiteld maar lang niet allemaal....pech dus omdat ik toevallig in een ander land woon).

groeten,
Solange
Probeer eens om samen met een VPN de App "Fake GPS" te laten draaien. Start Fake Gps en zet de positie ergens op een plek in Nederland.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door TestCase »

Bij die VPN/Proxy moet je dan wel een eindpunt/server in NL kiezen! Daarnaast weet Netflix ook wat de ip adressen van die servers zijn en kunnen ze besluiten die te blokkeren. Al met al een heel gedoe voor mensen die hier geen hobby in zien.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
rozo85
Berichten: 304
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 19:00
Locatie: Leiderdorp

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door rozo85 »

Bijvoorbeeld met Goose vpn. Van de zomer ook gebruikt in Noorwegen

Groet Rolf
Gebruikersavatar
Dimi
Berichten: 281
Lid geworden op: zo 24 jun 2007, 19:18
Locatie: Het Groene Hart

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door Dimi »

veetee schreef:
wo 18 dec 2019, 20:54

Dan zal ik ook maar niks zeggen over duidelijk schrijven, want ik begrijp niet wat je bedoeld. Het gaat hier over het terugkijken van eerder gedownloade series. Daarvoor moet je a) natuurlijk eerder de serie op je device gedownload hebben, b) ingelogd (aangemeld) zijn (en blijven) in de Netflix app, en c) om Netflix voor de gek te houden wat land betreft de airplane mode aanzetten. Dat zei ik toch? :wtf:
.
12F4E073-2B85-4AAF-9355-069EE5200F04.jpeg
Dan nog maar een keer heel duidelijk: Een gedownloade film/serie is een beperkte tijd offline te bekijken. Na een door Netflix ingestelde tijd wordt de gedownloade film/serie geblokkeerd. De download wordt niet verwijderd. Door even online te gaan (ik liep dan met mijn laptop naar de vrije wifi op de camping) kun je de afleveringen weer deblokkeren. Je moet dan de betreffende afleveringen aanvinken net als bij het downloaden, dan zijn deze afleveringen weer een beperkte periode offline te bekijken. Dat deblokkeren gaat heel snel omdat niet opnieuw gedownload hoeft te worden.
Duidelijker kan ik niet zijn.
GrDirk
Wij rijden in een blauwe Fiat Ducato met AmorA inbouw
solange
Berichten: 59
Lid geworden op: za 14 apr 2018, 21:19

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door solange »

Goose VPN heb ik een jaar geprobeerd. Trapt netflix niet in, helaas...
Heeft ook een tijd gewerkt in 't begin...maar daarna niet meer.

Ik vrees dat er niet direkt een kant en klare oplossing is...kan de raad nog eens opvolgen om een gps faker te gebruiken...even googlen hoe dat in zijn werk gaat :-)

groetjes,
solange
Gebruikersavatar
Onbekend
Berichten: 30
Lid geworden op: do 24 okt 2019, 0:35

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door Onbekend »

Als je Nederland verlaat en voordat je Netflix opstart de boel in vliegtuig modus zet, dan kun je overal je gedownloade afleveringen kijken.
Er van uitgaande dat je wel eerst je series gedownload hebt in NL.
Ik kom overal en nergens en heb nog nooit een serie niet kunnen kijken.
Gebruikersavatar
rollercoaster
Berichten: 1394
Lid geworden op: wo 02 jan 2008, 22:03
Locatie: hart van Nederland

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door rollercoaster »

dat had ik ook al gemeld , maar waarschijnlijk werkt dat niet bij iedereen :?: :?:
When nothing is going right ..... go left !!
groet,
Nico.
Plaats reactie