Chinese dieselkachel
- ThomasJumperHendriks
- Berichten: 223
- Lid geworden op: di 07 nov 2017, 18:31
Chinese dieselkachel
Hij zit. Nu drogen. Morgen testen. Voorboren direct onder het pijltje en in dit geval rond 6 boren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Chinese dieselkachel
Dank u, maar niet nodig.
Ik heb vanmiddag de pijp in de overloop elboog geplaatst.
Dat was het laatste ik moest doen. Ik heb de diesel opgezogen en verder aangesloten.
Helaas bij op starten krijg ik fout melding E-206.
Is een fout met hallsensor of de magneet. Alleen ik weet echt nog niet waar die zijn en hoe het op te lossen.
Misschien kan iemand nog helpen.
Ik heb vanmiddag de pijp in de overloop elboog geplaatst.
Dat was het laatste ik moest doen. Ik heb de diesel opgezogen en verder aangesloten.
Helaas bij op starten krijg ik fout melding E-206.
Is een fout met hallsensor of de magneet. Alleen ik weet echt nog niet waar die zijn en hoe het op te lossen.
Misschien kan iemand nog helpen.
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Re: Chinese dieselkachel
Is het een Chinese kachel ? Ik ken namelijk E-206 niet. Waar zie je die foutcode ?
Ziet er goed en simpel uit Thomas, goed gedaan en het zal best goed werken
Ziet er goed en simpel uit Thomas, goed gedaan en het zal best goed werken
Theorie is de basis voor de praktijk
Praktijk is de leermeester voor de theorie
Praktijk is de leermeester voor de theorie
Re: Chinese dieselkachel
Chinese kachel foutcode op het led display and in gebruiks aanwijzing staat de aanwijzingen.
Sorry zie net foutcode is E-06
Motor fault. Check de polarity of the magnet and the position of the Hall sensor
Sorry zie net foutcode is E-06
Motor fault. Check de polarity of the magnet and the position of the Hall sensor
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Re: Chinese dieselkachel
Kijk eens of de fan vrij draait ? De Hall sensor ziet of de fan draait en doet die dat niet dan stopt de kachel
Theorie is de basis voor de praktijk
Praktijk is de leermeester voor de theorie
Praktijk is de leermeester voor de theorie
Re: Chinese dieselkachel
Dank u. Ik hoop het morgen te kunnen doen, anders donderdag
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Re: Chinese dieselkachel
OpmerkingThomasJumperHendriks schreef: ↑di 22 okt 2019, 20:10
Hij zit. Nu drogen. Morgen testen. Voorboren direct onder het pijltje en in dit geval rond 6 boren.
Je zal er bij deze montagewijze toch de vlotterpot moeten uithalen om vast te stellen hoe diep je de metalen stijgbuis mag steken.
De afdichting (lijmen) van een plat metalen vlak op een ronde plastic buis uit PE zal niet eenvoudig zijn. Het moet tenslotte jarenlang houden en ook bij wat tegendruk
Groeten Kampo
Re: Chinese dieselkachel
ik zou schroefdraad in de elleboog getapt hebben zit steviger en is makkelijker te dichten, en de lengte kun je met een fietsspaak of ijzerdraadje wel bepalen daarvoor hoeft die pot er niet uit
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
Re: Chinese dieselkachel
dubbel, is nu ook weer niet nodig
jos
jos
Laatst gewijzigd door Kroppie op wo 23 okt 2019, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
Re: Chinese dieselkachel
Ik heb eerst de zuigbuis ingezet door de opening met elboog verwijderd. Toen opgemeten hoeveel te hoog en daarna dat afgezaagd. Daarna gaatje 5 mm in plastic elboog geboord en M6 getapt. Toen bovenkant vlak geveild, het flow Arrow weg. Toen de elboog weer bevestigd. De zuigpijp er in gedraaid, helaas de schroefdraad loopt niet tot top. De onderkant van de zuigbuis is nu de dikte van de elboog van de tank bodem af. Daarna de top in dikke snelle kit vast gezet. Zit echt heel vast.
@kampo.
Met zaklantaarn kunnen zien dat de pijp onder de overloop recht naar beneden loopt en niet als op uw foto in een offset
@kampo.
Met zaklantaarn kunnen zien dat de pijp onder de overloop recht naar beneden loopt en niet als op uw foto in een offset
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
- JoopBrekken
- Berichten: 4251
- Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
- Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.
Re: Chinese dieselkachel
De zuigbuis kan beter iets korter als vlak op de bodem zijn omdat nu de kachel ongemerkt de hele tank kan leeg zuigen.
- ThomasJumperHendriks
- Berichten: 223
- Lid geworden op: di 07 nov 2017, 18:31
Re: Chinese dieselkachel
Merci gsm. Hij zit goed vast. En hangt vrij in de pot.gsm schreef:Is het een Chinese kachel ? Ik ken namelijk E-206 niet. Waar zie je die foutcode ?
Ziet er goed en simpel uit Thomas, goed gedaan en het zal best goed werken
Natuurlijk regelmatig controleren of de verbinding nog goed is.
Groetjes
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Chinese dieselkachel
@GSM
Ja, de motor draaide niet. De schoep was even te ver op de as gedrukt. Het liep aan tegen de controle board. Het terug halen 3 mm was geen probleem. Het loopt nu geluidloos ..........
Ik heb nog niet aangedaan, hier nu 30° dus even wachten tot de koelere avond.
Ja, de motor draaide niet. De schoep was even te ver op de as gedrukt. Het liep aan tegen de controle board. Het terug halen 3 mm was geen probleem. Het loopt nu geluidloos ..........
Ik heb nog niet aangedaan, hier nu 30° dus even wachten tot de koelere avond.
BUPHO sunblockers gemaakt van Australisch schaduwdoek,
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
De lichtste en beste cabine zomer isolatie verkrijgbaar voor over 40 intregaal en fabrieks cabines.
Re: Chinese dieselkachel
Mooi dan is het E06 probleem verholpen
Dit is een vaak voorkomend probleempje al gebeurd het meer dat die juist naar buiten zit en tegen de mantel aan komt maar in jouw geval juist andersom en zat die tegen de behuizing van het moederbord aan.
Maar het is verholpen nu testen of alles goed gaat
Dit is een vaak voorkomend probleempje al gebeurd het meer dat die juist naar buiten zit en tegen de mantel aan komt maar in jouw geval juist andersom en zat die tegen de behuizing van het moederbord aan.
Maar het is verholpen nu testen of alles goed gaat
Theorie is de basis voor de praktijk
Praktijk is de leermeester voor de theorie
Praktijk is de leermeester voor de theorie