Opeens geen Astra3 meer!

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Gebruikersavatar
Rob66
Berichten: 1901
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:53
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Opeens geen Astra3 meer!



Bericht door Rob66 »

Dat probleem kan veroorzaakt worden als je bijvoorbeeld 's avonds aankomt, de schotel laat zoeken en gaat kijken. Kan zijn, vooral als het 's avonds erg vochtig was dat je de volgende dag geen ontvangst hebt. Meestal wel weer als je de schotel opnieuw laat zoeken.
Wel eerst resetten door de motor even te starten, dan wordt je laatste lokatie gewist.
Voorheen Worldwide Satellite; Verkocht en monteerde satellietontvangers, schotels, LED tv's, airco's, zonnepanelen, omvormers etc. voor campers en caravans. Vele jaren ervaring. www.wwsat.nl
Sponsor van de Campersite.nl
myway
Berichten: 15519
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Opeens geen Astra3 meer!



Bericht door myway »

Zoals ik ook aangaf.
TS heeft een voertuig met luchtveren als die iets inzakken, heb je dat zelfde effect.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Opeens geen Astra3 meer!



Bericht door de Jonckheer »

Toch hebben we er nooit last van want dan had ik geweten wat te doen en hier geen topic hoeven starten. Het enige wat er gebeurde dat ik de bus 1 plek heb verplaatst op verzoek van de beheerder, de schotel inklapte en 5 meter opzij weer opklapte. Toen was het gebeurt met de ontvangst van Astra 23.5 terwijl de rest het wél gewoon deed.
Nou ja, hij doet het weer. . . :lol: :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sandor Gora
Berichten: 1728
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 10:42
Locatie: Vlaardingen

Re: Opeens geen Astra3 meer!



Bericht door Sandor Gora »

Hier ook. Stonden vlakbij een gebouw. Astra kon waarschijnlijk niét om het hoekje kijken..
Over en sluiten maar.
vriendelijke groet, Sándor Góra
Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
Plaats reactie