Plissé MIDI HEKI plakt

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charles Franconi
Berichten: 1716
Lid geworden op: wo 16 jul 2003, 12:37
Locatie: Europa

Plissé MIDI HEKI plakt



Bericht door Charles Franconi »

Goedemiddag.
Mijn plissé van de MIDI HEKI schuin boven de keuken plakt en ontvouwt daardoor niet goed.
Zal wel door het bakken komen.
Heeft iemand een handige methode gevonden om dit gemakkelijk weer schoon te krijgen?

Groeten Charles
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Plissé MIDI HEKI plakt



Bericht door hwendt »

Gemakkelijk is je voorwaarde......
Nou ik heb wel nieuws voor je.. ha ha ha :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Wij hebben de voorramen zo gehad. Camper had mogelijk bij vorige eigenaar wat langer stil gestaan.
We hebben de beide delen verwijderd en er af geschroefd. Vervolgens op een tafel in de tuin uitgespreid.
Diverse middelen op kleine stukjes geprobeerd maar werd niet echt schoon.
toen de radicale manier gebruikt en dat was Dasty. Nu krijgen sommige koude rillingen maar ...... als je het eigenlijk opgegeven had en aan vernieuwen toe bent dan maakt het niks meer uit,
Met spuit opgebracht en met een zachte borstel (ZACHTE BORSTEL ) heel voorzichtig ingewreven en direct met een vochtig doek weer verwijderd. Niet met een natte doek dus.. Daarna gesloten op een 15 cm na en met haarfohn weer droog gemaakt en telkens wat meer gesloten.

Ging bij ons goed want ze zitten er al een jaar weer in zonder enige problemen. Ik geef geen garantie want ik weet ook niet wat voor materiaal je plise's zijn. Van mij was het een soort papier dus wel angstig..

Groetjes Hugo]\
Plaats reactie