Geintergreerde fietsendrager Hymer

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
JeeJee
Berichten: 2
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 19:39

Geintergreerde fietsendrager Hymer



Bericht door JeeJee »

Onlangs is een onze scharnieren van onze fietsen drager afgebroken. Nu weet ik dat er ooit een advertentie heft gestaan op marktplaats van een bedrijf welke de scharnieren vervangen kon door RVS scharnieren waarbij ook het gedeelte in de plaat zelf vervangen werd. Helaas bestaan deze advertentie niet meer gezocht op alle nanieren en helaas onvindbaar.
Is er iemand die ooit gebruik hiervan gemaakt heft en adres gegevens heeft over dit bedrijf, alle info is welkom. Of is er iemand die weet hoe dit op een andere manier te herstellen is?
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Geintergreerde fietsen drager Hymer



Bericht door B1gcheese »

Ik weet niet waar je woont maar je zou eens een berichtje kunnen sturen naar Arli in Schagerbrug: memberlist.php?mode=viewprofile&u=11259
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
JeeJee
Berichten: 2
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 19:39

Re: Geintergreerde fietsendrager Hymer



Bericht door JeeJee »

Hi Bigcheese,
Woonachtig in Friesland, maar op zich is dat geen probleem. Echter ik zie dat deze mensen alleen nieuwe dragers maken, de onze is stuk en moet gerepareerd / verstevigd worden.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Geintergreerde fietsendrager Hymer



Bericht door B1gcheese »

Ik zou gewoon eens contact met hem opnemen. Ik zie nergens dat hij alleen aan nieuwbouw doet.
Mijn moeder zei altijd: 'Nee heb je, ja kun je krijgen.'
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie