Nieuw hier? Stel je even voor!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Danny1980
Berichten: 10
Lid geworden op: za 07 sep 2019, 16:52

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Danny1980 »

Hallo wij zijn danny en Inge.
Na jaren met onze caravan rond te trekken hebben we hem ingeruild voor een roller team kronos 284m.
Levering...... Staat al paar weken klaar maar wachten op het coc document.
Blij hier eens te kunnen rond snuitje tot later Mss eens ergens op een parking of camping.
Meight
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 11 sep 2019, 15:01
Locatie: Hoevelaken

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Meight »

Hallo, nieuw hierzo ;-)
Alhoewel.. was al een tijde aan het neuzen en ben nu aangemeld.
Matthe uit Utrecht en we zijn momenteel op zoek naar een camper. Liefst wat jong en weinig km, max 7 mtr 3500 kg, met zonnepaneel en draaibare voorstoel(en). Of Alkoof, of anders zonder dubbele bedopstelling dus ideeen zijn welkom!
Zelf waren we aan kijken op mobile en mp rond de 20k 2004/2005/2006
Heb al een hoop tips hier gelezen en dank daarvoor
Mvg,
Rotecky
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 09 sep 2019, 21:42
Locatie: Meerhout

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Rotecky »

Hoi, samen met mijn vriend en kinderen hebben we weer een MH aangeschaft. Het is een TEC Rotec 590 bj2002 geworden voor 6 personen. We dachten eerst een nieuwe aan te schaffen, maar we hebben beslist een tweedehands aan te kopen omdat we 4 honden hebben. Wij hebben een vakantiehuis in Hongarije en waren allang op zoek om onderweg een rustpauze te nemen en de rit in 2 keer te rijden....vinden Hotels niks voor ons.
Voor de rest zal het eens moezel of Rudesheim worden...

Nu nog op zoek naar een goede gps en de rest hebben we het meeste gehouden van onze vorige MH.
Haja wij zijn Belgen uit de Kempen grenzend met De Limburg.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door B1gcheese »

Welkom allemaal :thumbup:
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
tupolev
Berichten: 1
Lid geworden op: do 11 jul 2019, 18:45
Locatie: Merchtem

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door tupolev »

Hallo allemaal, wij zijn Joris en Wendy en komen uit het zuidelijke deel van de lage landen. Samen hebben wij een zoon van 16 jaar. Het liefst vertoeven we in de bergen. Waar maakt eigenlijk niet uit. En dit is zowel voor de winter als voor de zomer. Caravanreizen was tot vorig jaar onze jaarlijkse vakantie. Houtrot maakte dat we voor dit jaar een andere vorm van vakantie moesten zoeken. Een caravan was niet echt een voorkeur meer. We wouden wat meer met onze weekends doen. Een salonbezoek aan Dusseldorf bevestigde dit. We hadden enkel oog voor de campers. Na een reclamemail van een reisorganisatie hebben we ons gewaagd aan een camper ervaring in West Canada. Hierna waren we helemaal verkocht. Zodat wij vorige week onze eerste camper hebben gekocht. Na maanden eerst een sterke voorkeur te hebben voor een chausson korus, zijn we vorige week overstag gegaan voor de Sunlight T69L. Het is een prachtig stockmodel dus het zal wel snel gaan de komende weken. Vanaf onze sunlight voor onze deur staat zal de foto komen. !
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door appellover »

Welkom hier op het forum ,veel plezier en mooie reizen met jullie nieuwe camper.
Queensbed,hebben wij nu ook paar jaar ,ideaal.


Met vriendelijke groet
Ron
Challenger Genesis 388 eb 2016
TwinMomHappyCamper
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 13 sep 2019, 22:28

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door TwinMomHappyCamper »

Hi allemaal,
Ik ben nieuw in deze groep, dus even voorstellen...
Onze trots is de Ford Transit Mobilvetta Skipper uit '91 die we pas hebben gekocht. We willen hiermee mooie reizen gaan maken met onze tweeling! :D

Avontuurlijke groet,
Lyndsey
Kampeerder
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 18 sep 2019, 11:25

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Kampeerder »

Hallo. Nieuw hier: Mijn naam is Peter, 66 jaar. Altijd graag gekampeerd. Met tentje, rugzak, fiets, auto. En laatste jaren (ja ja strammer...) een paar keer op pad geweest met een geleende camper. Wat een luxe! Vooral heel fijn in het najaar. Heerlijk rustig overal en voor de koude en lange avonden je huisje op wielen met zelfs een kacheltje.

Met die geleende camper een probleem met het slot. En zo kwam ik al zoekend terecht op dit forum. Geen oplossing gevonden nog, maar daar maak ik een apart topic voor.
FWfurniture
Berichten: 5
Lid geworden op: di 10 sep 2019, 18:28

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door FWfurniture »

Hallo allemaal,

mijn naam is Egbert Verheij 30 jaartjes jong en meubelmaker van beroep.

Ik kijk al een tijdje rond op dit mooie forum maar dacht zal me toch maar even voorstellen.

Ben van plan om zelf een camper te gaan inrichten/bouwen en hoop hier een hoop tips en tricks op te kunnen doen en ga zo gelijk de eerste vraag in het zelfbouw forum plaatsen.

Iederen alvast bedankt voor de hulp en ik hoop anderen eventueel ook tot hulp te kunnen zijn met vragen over meubeels/inrichting.

Gr Egbert
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door B1gcheese »

Alle respect voor mensen met twee rechterhanden. Ik ben de zoon van een meestermeubelmaker maar heb de genen helaas niet mee gekregen. Welkom hier!
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Camel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 27 sep 2019, 9:22

Hallo grt van camel en zijn madam



Bericht door Camel »

Hallo
Wij zijn camel en mijn vrouwke
Reeds meer dan 25 jaar in het bezit van een camper. We zijn Belgen. En zijn 60 plus. Onze 2 dochters zijn reeds de deur uit en we zijn de trotse grootouders van reeds 3 kleinkinderen en het 4de is op komst. 2 jongens en 2 meisjes.
Onze interesse is vooral er op uit trekken met de camper, en dit is dan de bedoeling van grote fietstochten te maken en soms gaat onze Vespa mee om dan de buurt te gaan verkennen in een grote omtrek van waar we dan gestrand zijn. Ons motto is dan ook vrijheid blijheid. Ik heb meer dn 40jaar den brode verdiend on the road met de vlam in de pijp. Mijn vrouw daarentegen heeft in de bijzondere jeugdzorg gestaan. En na een ziekte van meer dan 6 jaar (de ziekte) heeft ze er haar oog bij ingeschoten. Gelukkig heeft ze haar zin in het leven behouden en gaat ze er nog veel sterker tegenaan dan voorheen. Ik bewonder haar dan ook voor haar doorzettingsvermogen en haar kijk op het leven. Zo dit zijn wij en als je ons tegenkomt ergens te velden mag je gerust een s komen buurten zoals jullie dit zo mooi kunnen zeggen. Wij zijn onderweg met een lmc op mercedes chassis semiintegraal van 2006 en hopen hier nog lang van te kunnen genieten daar onzenotto (Een auto is in ons dialect een otto vandaar) ons heel goed bevalt nog steeds na meer dan 13 jaar dienst. Zo genoeg over ons om te beginnen hopelijk zullen we hier gelijk gestemd vinden en de rest is lol.
grt camel
Gebruikersavatar
Kobos
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 06 jan 2019, 23:51
Locatie: Brielen-Ieper (België)

Blij met onze Knaus Boxstar Solution



Bericht door Kobos »

Wij zijn Grietje en Koen uit Brielen bij Ieper (België) en sinds afgelopen zomer rijden we met een nieuwe Knaus Boxstar Solution. Vooraleer we onze campervan aanschaften, hebben we ons heel uitgebreid geïnformeerd. Ook in dit forum vonden we heel wat informatie en tips. Samen met ons dochtertje Nina trokken we ondertussen een maand in Frankrijk rond en daarna nog een weekje in Nederland.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Zadowolony »

Welkom. Mooie buscamper !
Frank+Roos
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 07 okt 2019, 9:17

Even voorstellen



Bericht door Frank+Roos »

Beste camper liefhebbers, graag stellen wij ons even voor. :wave:
Wij zijn Frank en Roos uit de Betuwe, leeftijd 47 en 48 jaar jong.
Beide zijn we groot kampeer en watersport liefhebbers.
Voorheen hebben we een motorboot en een kleine kruizer gehad, door wat beperkingen konden we de kracht en energie niet meer opbrengen om de boot te onderhouden.
Onze familie is al drie campersliefhebbers rijk, de stap was dus snel gemaakt. :lolno:

Wij zijn de trotse bezitters van een LCM liberty cruiser op een fiat Ducato 130 mj onderstel.
Hij is 10 jaar oud en zit nog onder de 100.000 km.

Over twee weken gaan wij naar Portugal en in de zomervakantie naar Noorwegen.
Middels dit forum hopen we onze vragen beantwoord te krijgen en leuke ervaringen te delen.

Groeten en veel camper plezier gewenst van Frank , Roos en af en toe dochter Christel. Afbeelding
Plaats reactie