Asociaal gedrag op een camperplaats

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door B1gcheese »

Je doet je nickname wel eer aan Cee Pee 8-)

Ik blijf het een gore gewoonte vinden. Als de nood echt hoog is dan moet het, maar ik plas altijd gewoon op een toilet. Allemaal puur natuur en zo hoor, maar het gaat wel ontzettend meuren als iedereen in de bosjes gaat staan pissen. Daarom hoeven wildplassers niet op mijn begrip te rekenen als ze roepen 'dat ze de cassette willen sparen'.

Laatst stond er een hond tegen mijn camper aan te zeiken. Toen ik er iets van zei kreeg ik als argument van de eigenares dat de hond er los mocht lopen op het (losloop)veld waar mijn camper naast stond. Mijn antwoord was dat ik er ook los mag lopen maar ook niet tegen haar aan ga staan zeiken. Aso.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door jielus »

Cee Pee schreef:
do 05 sep 2019, 13:35
Volgens mij is wild plassen buiten de bebouwde kom gewoon toegestaan hoor.
Wildplassen buiten de bebouwde kom
In de APV staan de regels op het gebied van openbare orde en veiligheid binnen de gemeente. Buiten de bebouwde kom is wildplassen vaak niet strafbaar, maar dat is afhankelijk van de plaatselijke verordeningen die zich vaak alleen tot de bebouwde kom beperken.

https://www.vraaghetdepolitie.nl/hangjo ... rvoor.html
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door jielus »

B1gcheese schreef:
do 05 sep 2019, 13:52
Ik blijf het een gore gewoonte vinden. Als de nood echt hoog is dan moet het, maar ik plas altijd gewoon op een toilet. Allemaal puur natuur en zo hoor, maar het gaat wel ontzettend meuren als iedereen in de bosjes gaat staan pissen.
Urine van mensen is eigenlijk redelijk steriel. Er zitten niet veel slechte stoffen in, maar komt wel van ‘afval’ van je lichaam. Je lichaam wil het kwijt, dus wordt er een geurtje aan toegevoegd dat wij vinden stinken. Omdat we het vinden stinken, vinden we het vies, maar op zichzelf kan het niet veel kwaad.
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door B1gcheese »

Ik ben aardig op de hoogte van de samenstelling van urine, heb een aantal jaren opleiding mogen volgen waar dit een onderdeel van was. Ik kan stellen dat ik bekend ben met alle mogelijke excreties van het menselijk lichaam, meer dan menig camperaar kan verzinnen :think:

Ik blijf het goor vinden, dat hier een biologische voor verklaring voor is doet niets af aan dit feit.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door hwendt »

B1gcheese schreef:
do 05 sep 2019, 13:52
Je doet je nickname wel eer aan Cee Pee 8-)

Ik blijf het een gore gewoonte vinden. Als de nood echt hoog is dan moet het, maar ik plas altijd gewoon op een toilet. Allemaal puur natuur en zo hoor, maar het gaat wel ontzettend meuren als iedereen in de bosjes gaat staan pissen. Daarom hoeven wildplassers niet op mijn begrip te rekenen als ze roepen 'dat ze de cassette willen sparen'.

Laatst stond er een hond tegen mijn camper aan te zeiken. Toen ik er iets van zei kreeg ik als argument van de eigenares dat de hond er los mocht lopen op het (losloop)veld waar mijn camper naast stond. Mijn antwoord was dat ik er ook los mag lopen maar ook niet tegen haar aan ga staan zeiken. Aso.

O maar ik heb je niet nodig hoor. Kan hem heel goed zelf vasthouden. Tevens heb ik nog nooit in de wilde natuur van Frankrijk of de Ardennen iemand naast mij gezien die ook nodig moest...
Dus dat stinken van de zeik zal wel meevallen.. Wel op diverse parkeerplaatsen langs de weg Amersfoort Zwolle en zo. Daar moet je wel tegen een boom plassen en ja daar stinkt het verschrikkelijk omdat er heel weinig plaatsen zijn waar je kunt plassen. Wat toiletten betreft is onze overheid een topper met het uitgeven van te weinig geld betreffende de dagelijkse broodnodige behoefte van de burgers om te mogen plassen. En dat terwijl de overheid voor een groot deel uit zeikerds bestaan die in de kamer weinig anders weten te doen dan over een ander te zeiken.. Ik voel mij dan ook totaal niet belemmerd om soms even een frisse wind over mijn uitstulpsel te laten waaien en daarna een goddelijk gevoel krijg omdat de spanning veel te hoog werd..en het stoppen zeer noodzakelijk was

Hugo wordt wel eens vergeleken met Joop Klapzeiker... vandaar denk ik deze bijnaam

:cheers: :cheers: :bang: :bang: :bang:
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door hwendt »

B1gcheese schreef:
do 05 sep 2019, 14:29
Ik ben aardig op de hoogte van de samenstelling van urine, heb een aantal jaren opleiding mogen volgen waar dit een onderdeel van was. Ik kan stellen dat ik bekend ben met alle mogelijke excreties van het menselijk lichaam, meer dan menig camperaar kan verzinnen :think:

Ik blijf het goor vinden, dat hier een biologische voor verklaring voor is doet niets af aan dit feit.
Ja maar je klaagt bij de verkeerde... De architect en maker van de mens heeft wel het naar binnen proppen geregeld maar was vermoedelijk in een slaperige bui toen het ontgiften aan de beurt was....
Ik zou dus persoonlijk naar de kerk gaan en een verzoek in gezang richten tot onze schepper

Iets in de sfeer van...

O lieve Heer laat ons rustig kunnen plassen
Dat na het scheren en het ruimhartig wassen
De druk wordt mij anders vele malen te groot
en ben ik in staat tot het vullen van een sloot
Ik sta soms krachtig op het ploffen
Dan drupt het helaas reeds over mijn sloffen
Vele vrouwen lopen vaak te klagen
dat het mikken IN de pot heeft soms geen kans van slagen
Geef ons kansen om het water tekort in de natuur soms te balansen
en ons even met een knuffelboom te kunnen sjansen
Je ziet hem genieten bij het besproeien
en het liefste zij hij ter plaatsen in een bootje willen roeien..

Zo beter.....
Keizer koning Generaal
.............. moeten we allemaal.

Hugo plasoloog en soms boomverzorger :cheers: :cheers: :cheers:
Abri079
Berichten: 1035
Lid geworden op: vr 18 nov 2016, 21:38
Locatie: Fryslân

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door Abri079 »

Iets met toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen?
Het maakt per mens verschil. Patricia Paay heb ik nog niet horen klagen.
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door jielus »

Ik pis al bijna 40 jaar op mijn tenen onder de douche, een advies van de oude sergeant-majoor. Sinds 1980 nooit meer zweetvoeten gekend! Wel altijd wollen sokken en kousen! En ik heb wat afgelopen tijdens mijn werk en reizen! :-B :cheers:
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
johan1950
Berichten: 1377
Lid geworden op: ma 01 jul 2013, 13:01
Locatie: Oosten des lands

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door johan1950 »

Als ik dit allemaal zo lees ben ik nog steeds heel blij dat ik na een proefperiode mijn vergunning voor een CP terug heb gegeven aan de gemeente.
Johan en Ina Gols
Gebruikersavatar
Rolling Rodie
Moderator
Berichten: 22981
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 18:41
Locatie: Borger
Contacteer:

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door Rolling Rodie »

Volgens mij dwalen we een beetje af
Met vriendelijke groet,

Roderick
-----------------------------------------------------
Time waits for no one,no favours has he.
-----------------------------------------------------
onze camperpagina
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door jielus »

johan1950 schreef:
do 05 sep 2019, 16:48
Als ik dit allemaal zo lees ben ik nog steeds heel blij dat ik na een proefperiode mijn vergunning voor een CP terug heb gegeven aan de gemeente.
Een kleinschalige CP is een goed idee! Grote concentraties van wat dan ook is een recept voor problemen! Ook in de natuur.
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
roma
Berichten: 4525
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door roma »

metatoon
Berichten: 9611
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Asociaal gedrag op een camperplaats



Bericht door metatoon »

Vind wel dat er meer urinoirs moeten komen die zonder spoeling functioneren.
Want voor het drinkwater geschikt is gemaakt om je urine door te spoelen, zijn er ook al vele vieze en stinkende milieu belastende handelingen verricht om de spoeling te verrichten :bang: :bang: :bang:
Kortom we komen er niet uit in deze discussie.
Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Plaats reactie