Camperforumsticker: bestellen maar

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80312
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Dafluc »

Bob Diesel schreef:
ma 02 sep 2019, 9:18
De forumleiding zou ...
Ik wist dat het zou komen. Weer een mening over hoe een ander het zou moeten doen. Vooralsnog gaat het echter prima en zijn er genoeg mensen enthousiast. Heb je echt geen 'baas' voor nodig. Laat Evelynne maar schuiven. Wie een sticker wil weet wat hij moet doen. Wie er geen wilt zou dit draadje gewoon links moeten laten liggen.
Of om het duidelijker te stellen: als je geen hoeft of het niet eens bent met de opzet doe er dan verder het zwijgen toe.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kubo
Berichten: 1130
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 17:45
Locatie: Tytsjerk

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Kubo »

Ik snap de weerstand tegen het weggeven van stickers wel.
Wij hebben al jaren stickers of een badge.(BMW GS club)
Alleen voor leden één keer per jaar weer een inventarisatie ,betalen en dan bestellen.
Bijlagen
ACFCEAFA-489B-47A2-B566-243CC580ADBB.jpeg
ACFCEAFA-489B-47A2-B566-243CC580ADBB.jpeg (39.54 KiB) 477 keer bekeken
Groet, Lex (PA3CDM)en Margreet
Safari Camper FIAT Ducato 244 2.8JTD
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80312
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Dafluc »

Dat is fijn Kubo. Maar die keus was aan jouw club. Het kan ook anders.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ekruijsse
Berichten: 889
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 22:19
Locatie: terneuzen

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door ekruijsse »

Alles bij elkaar te triest voor woorden natuurlijk en nu is Evelientje ook helemaal stil gevallen en blijkbaar het ontwerp ook weggehaald. Lekker bezig hoor jongens, Evelynne ik ben nog steeds mee hoor, nu alleen nog weer even het ontwerpje terughalen. Valt wel op dat altijd maar weer dezelfde mensen het allemaal beter weten.
Eugene
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1417
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door FrankJC »

doov schreef:
ma 02 sep 2019, 9:52
Wanneer komen de petjes?
En de T-shirts, de onderbroeken, de sokken, en de handdoeken enz. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80312
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Dafluc »

Als Evelynne wil, en het mag van Aloys, kan ze een hele merchandise-lijn opzetten.
Maar laten we stoppen met grapjes en ook met elkaar aanspreken. Het wachten is op het verlossende bericht van Evelynne.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19099
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Aloys »

Zo, in één klap nog eens álles gelezen! Terwijl ik eigenlijk de camper in moet pakken, morgenavond of woensdagochtend
gaan we weg (als alles meezit).

Die hele merchandise-lijn, daar kan ik zo niet over beslissen, dus laten we daar nog maar even mee wachten! :D Maar
de ontwikkeling van dit sticker-initiatief vind ik mooi, zinvol en in aanvang was ook iedereen heel enthousiast en positief!
Daarom wil ik OOK op de lijst, ik wil ook stickers!

Dan het gemorrel over wel/niet weggeven. Ik zie dat zo: wie stickers bestelt, betaalt en ontvangt mag uiteraard zélf
weten wat ie er mee gaat doen. Dat houd je niet tegen. Maar denken wij nou echt dat camperaars die NIET deelnemen
aan het forum wél graag zo'n gratis gekregen sticker op hun camper zouden willen hebben? Zelf heb ik (nog) helemaal
geen stickers op de camper, wie van jullie plakt er nou alles wat ie krijgt op zijn camper? Daar ben ik dus niet zo bang
voor. En laten we daar nou verder ook niet teveel negatieve energie in steken...

Evelynne zal uiteindelijk een lijst hebben van mensen die meedoen. Ik stel me voor dat hoe méér er meedoen, des te
lager zijn de kosten p.p. en je krijgt een lager aantal stickers. Bijv. 100 stickers bij 25 deelnemers. Evelynne zal bij het
kostenplaatje uiteraard ook rekening moeten houden met kosten van verzending van de stickers naar de deelnemers.

Het ontwerp laat ik verder aan de forumleden over. Ik vind persoonlijk dat zwart/witte wel leuk, maar van de tekst "ik
kampeer op het Camperforum" werd ik nog niet zo warm... :D

Evelynne, hartstikke leuk en ik doe ook mee! :thumbup:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18101
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Cee Pee »

@Aloys,
Er stond nog een ontwerp en daar waren de meeste antousiaster over, dat was hetzelfde campertje en dan alleen camperforum.nl eronder.
En uitgevoerd in de zelfde kleur en lettertype als op het forum.

Maar die is weer weggehaald.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Evelynne
Berichten: 237
Lid geworden op: do 15 aug 2019, 19:27

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Evelynne »

Dag allemaal,

Nu er wel het één en ander is opgeklaard, wil ik graag met een nieuwe lei starten, dus helemaal van 0 voor iedereen.
Ik begin dus opnieuw.

Het idee:
We maken stickers van het forum. Het ontwerp gaan we enkel met de deelnemers kiezen, enkel de deelnemers kunnen een ontwerp voorstellen.
Ik heb er al enkele in zwart/wit, in de kleuren van het forum, met deze tekst, met een andere....

- De inleg van de deelnemers daalt uiteraard met het aantal deelnemers, De kosten worden beraamd op 81.48 € + btw = ca 100 € voor de stickers (2500 stuks) + de verzendingskosten naar alle deelnemers, het tarief van PostNL voor een brief van 350gr tot 2kg bedraagt 4,35 €.
- De verzending zal gebeuren vanuit een Nederlands adres zodat dit goedkoper kan.
- Er wordt een "open boekhouding" gehanteerd zodat elke deelnemer perfect weet wat er met de inleg gebeurd is.
- Er is geen "refund" mogelijk, in het geval er achteraf meer opbrengsten zijn dan kosten (door nabestellingen van leden) dan gaat het saldo integraal naar de forumbeheerder.
- Iedereen kan aangeven hoeveel stickers hij/zij wil ontvangen (het maximum aantal is procentueel overeenkomstig met de verhouding van de inleg tov de kosten), onafhankelijk van het ontwerp.
- Alle niet verdeelde stickers, de "voorraad" dus, wordt ook op een Nederlands adres bewaard, het zal mogelijk zijn om later via dit adres stickers na te bestellen (aan jezelf geadresseerde omslag + bijdrage opsturen en per kerende stickers ontvangen).
- Elke deelnemer kan over zijn/haar stickers beschikken naar eigen goeddunken.
- Over 2 weken, op 15 september sluiten we het lijstje af, dan berekenen we de inleg voor alle deelnemers en bezorgen we deze een manier om de centen over te maken.
Ontwerpen mogen al gepost worden, we zien wel of er een consensus groeit maar de keuze zal pas vanaf 16 september gebeuren, democratisch door de deelnemers.

Ik start het lijstje dus ook opnieuw op, indien je wil deelnemen, reageer dan duidelijk met ".... doet mee met de forumstickers en wil .... stickers"
Er zijn ondertussen al 2 deelnemers
- Aloys: max aantal
- Evelynne: max aantal

Groeten,
Evelynne
PS: Mr.BenZzz = Mercedes-Benz L608D °1983
PPS: BenZzz = Bed en Zicht; de Zzz = aanduiding van slapen in een stripverhaal
Gebruikersavatar
josé moncayo
Berichten: 1172
Lid geworden op: di 22 mar 2011, 10:55

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door josé moncayo »

Ola
Natuurlijk doe ik weer mee.

Groet José
Beter een hond als vriend,
dan dat je vriend een hond is !!
Gebruikersavatar
josé moncayo
Berichten: 1172
Lid geworden op: di 22 mar 2011, 10:55

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door josé moncayo »

O ja vergeten

Ook max aantal svp.
Groet José
Beter een hond als vriend,
dan dat je vriend een hond is !!
Gebruikersavatar
VanDeStouwe
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 06 dec 2017, 12:40
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door VanDeStouwe »

Sidney van de Stouwe doet ook mee voor het max aantal.
Ik zelf wil er 25 en de rest schenk ik aan de plek/persoon vanwaar mensen stickers kunnen bestellen/aanvragen
Laatst gewijzigd door VanDeStouwe op di 03 sep 2019, 16:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Reizen is zien. Zien is beleven. Beleven is leven
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 2:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Camperforumsticker: bestaat er eentje??



Bericht door Camperic »

Aloys schreef:
ma 02 sep 2019, 13:15
Maar denken wij nou echt dat camperaars die NIET deelnemen aan het forum wél graag zo'n gratis gekregen sticker op hun camper zouden willen hebben? Zelf heb ik (nog) helemaal geen stickers op de camper, wie van jullie plakt er nou alles wat ie krijgt op zijn camper? Daar ben ik dus niet zo bang voor. En laten we daar nou verder ook niet teveel negatieve energie in steken...
:thumbup:
Camperic schreef:
zo 01 sep 2019, 13:10
Vraag me af hoe groot het "probleem" in de praktijk zal zijn aangezien ik me niet voor kan stellen dat je de sticker op de camper wilt hebben wanneer je geen (actief) CF-lid bent :think:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Plaats reactie