Groeten we nou wel of niet?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1794
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Groeten we nou wel of niet?



Bericht door doov »

O jee. Koffie drinken met de buren op de CP?
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Groeten we nou wel of niet?



Bericht door hwendt »

Ik krijg de kans niet om koffie met ze te drinken. Meestal zijn de gordijnen dicht staat de TV aan en zitten de buren geheel opgesloten om 18.00 uur al binnen..

Of......... ze zagen mij al van verre aankomen natuurlijk...

Nee ik ben nu echt gestopt met groeten. Ze groeten op de snelweg op rotondes en je kunt bijna je hand wel los van het stuur houden. Verkeer wordt drukker, je moet gewoon je met het verkeer bemoeien en met je vrouw kletsen, je afvragen wat die vinger op een voorhoofd betekend dan is de vraag wat is die opgestoken vinger, snelheidsmeter, temperatuur en vele zaken meer. Dan heb ik het al druk genoeg.
Ook het risico dat ik aardig ben tegen een eikel die even later zijn aggregaat aanzet op 5 meter bij mijn vandaan is voor mij te veel... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Dus allemaal de groeten en geef het door dat ik dat hier heb geschreven... :bow: :bow: :bow: :bow: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

Hugo die ook wat ouder wordt natuurlijk :lolno: :lolno:
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Groeten we nou wel of niet?



Bericht door Bob Diesel »

:thumbup: Vriend

wel een oude Vriend ,maar toch :cheers:

en niet vergeten :wink:
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :mrgreen:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
metatoon
Berichten: 9611
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Groeten we nou wel of niet?



Bericht door metatoon »

[quote=hwendt post_id=1847188 time=1566199527 user_id=866
Ook het risico dat ik aardig ben tegen een eikel die even later zijn aggregaat aanzet op 5 meter bij mijn vandaan is voor mij te veel.

Hugo die ook wat ouder wordt natuurlijk :lolno: :lolno:
[/quote]

Hugo heb je je persoonlijk wens kenbaar gemaakt in de nieuwe donorwet? :cheers:

Gr. Toon :lol3:
Laatst gewijzigd door metatoon op ma 19 aug 2019, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Groeten we nou wel of niet?



Bericht door hwendt »

Bijna alles versleten Toon..

Als ze mijn rechter hand amputeren en weer aannaaien valt hij slap naar beneden...

Vergane groetspier :cheers: :cheers:

Alleen de spierus erectus kan nog wel een poosje mee....zijn nu al 14 aanvragen voor...

:bang: :bang: :bang: :lol3: :lol3: :lol3: :cheers:

Hugo
isoplus
Berichten: 6341
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Groeten we nou wel of niet?



Bericht door isoplus »

Je kunt ook een derde handje aanvragen, twee aan het stuur en een permanent zwaaien. :wink:
metatoon
Berichten: 9611
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Groeten we nou wel of niet?



Bericht door metatoon »

Hij is goed Hugo. :lol3: :cheers:
Gr. Toon
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 05 jul 2006, 11:36
Locatie: Het mooie West Friesland

Re: Groeten we nou wel of niet?



Bericht door Jeroen_Hanomaf »

mfellman schreef:
wo 14 aug 2019, 22:43
Tegenwoordig groet de helft van de buschauffeurs mij en dan groet ik terug. Camperaars zien me niet, oh wacht die herkennen mijn bus mogelijk niet als camper Afbeelding.

Binnenkort (weer) onderweg met een 12 meter bus.
PE1RBR
Dat heb ik nu ook, maar dan met wegenbouwers -naar mate de bus ouder wordt, wordt het wel minder, maar toen we hem net hadden bleven we (vooral in het midden van het land) groeten naar wegwerkers, asfaltwagens en kippers! :mrgreen:
De kleuren zijn nu eenmaal (ook op grotere afstand) herkenbaar voor die wereld...

Zelf ben ik niet zo'n zwaaier, als er eens iemand zwaait zwaai ik terug, maar onze bus is niet echt herkenbaar als camper. De oude Hanomag was herkenbaarder en "klassiek" en daar werd meer naar gezwaaid.

Groeten, jeroen
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Groeten we nou wel of niet?



Bericht door thole »

Nav dit topic besloten om maar eens niet als eerste te groeten .
Vandaag reden we een stuk door Les Landes, van wat ten zuiden van Bordeaux tot ongeveer 50km boven Bayonne.
Wat een campers op de weg, niet normaal, het is dan ook nog hoogseizoen in Frankrijk.
Wat blijkt, zeker 7 van de 10 Fransen groet naar een andere camper, zelfs nu het zo kneiterdruk is, verbazingwekkend.
Aardige jongens , die Fransen. Op de camperplaats ook makkelijk in het contact, we staan tussen Fransen en wat Spanjaarden, ze liggen ook niet vroeg in bed :cheers:
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Groeten we nou wel of niet?



Bericht door TestCase »

In Italië, we zitten nu in de Abruzzen, ben ik er ook op gaan letten. 90% van de campers is een Italiaan en die groeten vaak niet. Op de CP ook allemaal Italianen en een groet of beperkt praatje, met mijn gebrekkige Italiaans, gaat over en weer wel prima.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Plaats reactie