Tholen: een mooie camperplaats, maar...

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Will
Berichten: 3530
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door Will »

En Meine ben het helemaal met je eens ,Nederland is prachtig land als je moet werken ,maar als je voldoende hebt gewerkt ,snel vertrekken
@ Appellover,

Ik snap werkelijk niet waar die onvrede vandaan komt bij o.a. jouw.
Tot 55 jaar gewerkt moet je kijken waar je mee rond rijd (camper) en vele met jouw tel je zegeningen zou ik zeggen.
Het gras is bij de buren altijd groener.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door Bob Diesel »

goed kijken
is onkruid of kunstgras
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door appellover »

Was zeer tevreden in Nederland hoor,maar wilde met 55 naar land met altijd mooi weer en goedkoop.
Ik denk dat iemand met twee rechterhanden niet tot 67 hoeft te werken ,ik heb van die handen en kon dus stoppen met 55 .
Heb wel de tijd meegehad,alle hypotheekrente aftrekbaar ,lijfrente aftrekbaar,beroepskosten aftrekbaar,was nog voor Vermeend.
Maar ieder mag het zelf beslissen gelukkig ,mijn broer is 57 en zou zich rot vervelen als hij niet kon werken.
Ons bevalt het uitstekend in Spanje ,altijd mooi weer en spotgoedkoop.


Met vriendelijke groet
Ron
Laatst gewijzigd door appellover op za 10 aug 2019, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Challenger Genesis 388 eb 2016
Meine
Berichten: 4688
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door Meine »

Will schreef:
za 10 aug 2019, 10:26
En Meine ben het helemaal met je eens ,Nederland is prachtig land als je moet werken ,maar als je voldoende hebt gewerkt ,snel vertrekken
@ Appellover,

Ik snap werkelijk niet waar die onvrede vandaan komt bij o.a. jouw.
Tot 55 jaar gewerkt moet je kijken waar je mee rond rijd (camper) en vele met jouw tel je zegeningen zou ik zeggen.
Het gras is bij de buren altijd groener.

Mvrgr.Wil
Nou, ik snap Appellover volkomen, je hoeft niet in Nederland te blijven wonen om je zegeningen te tellen namelijk. Dat tellen van je zegeningen kan elders wel eens veel relaxter en prettiger zijn. Dit topic bijvoorbeeld is ontstaan alleen al uit onvrede van ts. En dat is een onvrede die bij de Nederlandse omstandigheden schijnt te moeten horen. Vind je het hier prettig, natuurlijk moet je zeker blijven wonen hier.
Gebruikersavatar
MarioS
Berichten: 159
Lid geworden op: za 16 jun 2007, 23:58

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door MarioS »

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... der-klagen



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Chausson Ti728EB Titanium
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door appellover »

Was ook gelukkig hoor toen ik werkte ,had prima job,maar vond vakantie toch fijner dan werken ,dus wilde ik eeuwige vakantie.
Duurde toch nog tot 55 .


Met vriendelijke groet
Ron
Challenger Genesis 388 eb 2016
Gebruikersavatar
joske501
Berichten: 1316
Lid geworden op: di 19 dec 2006, 19:38
Locatie: Oostduinkerke B

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door joske501 »

isoplus schreef:
za 10 aug 2019, 10:14
Wij zijn kennelijk een volkje met korte lontjes misschien moeten we daar eens aan werken?
Die ervaring had ik dus ook een beetje. Jammer, het kan anders.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
:wave:

Joske
Geniet met mate, eerder nu dan later.

JUMPER Joskes Undercover Motorhome voor Prettig Eerlijk Reizen
Citroën Jumper 3.0 L4H2 met VakCar (NL) inbouw (fietsen binnenin) ingeschreven als Kampeerwagen
Meine
Berichten: 4688
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door Meine »

Dat wordt veroorzaakt omdat we te dicht op elkaar zitten, dat wekt irritatie en wrevel op. Legbatterij kippen zijn onderling ook agressief. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door Kroppie »

en die kunnen hun ei nog wel kwijt.!!

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
isoplus
Berichten: 6341
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door isoplus »

Dat vind ik persoonlijk wel een goede vergelijking "legkippenbatterijen en een overvolle camperplaats" :-B .
Maar ja Joske stond op een, naar eigen zeggen, niet volle parkeerplaats niet zijnde een camperplaats, kennelijk met de bedoeling om daar de nacht door te brengen. :wink:
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door Zadowolony »

Hier in de Betuwe nog volop rust en ruimte. Wel op zondag je gras niet maaien uit respect naar elkaar, en dat is wel zo rustig. Hier groeten we elkaar nog op straat, hebben we jaarlijks een feest in de buurt, helpen we elkaar, kennen we elkaar. Als ik het journaal dagelijks kijk dan herken ik daar niet het stukje Nederland in waar wij wonen. En dat is maar goed ook. Heb ook in het buitenland gewoond, maar Nederland is toch nog steeds een goede plek om te wonen. Met het campertje op reis, en dan weer heerlijk terug. Overigens komen wij onderweg ook weinig ellende tegen, staan voornamelijk op boerencampings met heel veel gezellige lui. Dus wat zoek je op? Wat straal je zelf uit? En wat wil je zelf voor een ander betekenen? Wie goed doet die goed ontmoet
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door 't Busje »

Kortom: gezellige buren in Buren. :cheers:
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Vopper
Berichten: 2186
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Tholen: een mooie camperplaats, maar...



Bericht door Vopper »

Zadowolony schreef:
za 10 aug 2019, 12:29
Hier in de Betuwe nog volop rust en ruimte. Wel op zondag je gras niet maaien uit respect naar elkaar, en dat is wel zo rustig. Hier groeten we elkaar nog op straat, hebben we jaarlijks een feest in de buurt, helpen we elkaar, kennen we elkaar. Als ik het journaal dagelijks kijk dan herken ik daar niet het stukje Nederland in waar wij wonen. En dat is maar goed ook. Heb ook in het buitenland gewoond, maar Nederland is toch nog steeds een goede plek om te wonen. Met het campertje op reis, en dan weer heerlijk terug. Overigens komen wij onderweg ook weinig ellende tegen, staan voornamelijk op boerencampings met heel veel gezellige lui. Dus wat zoek je op? Wat straal je zelf uit? En wat wil je zelf voor een ander betekenen? Wie goed doet die goed ontmoet Afbeelding
:thumbup: :clap:

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Plaats reactie