Vrachtwagenverzekering particulier

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
MarcVrachtwagen
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 05 aug 2019, 14:31

Vrachtwagenverzekering particulier



Bericht door MarcVrachtwagen »

Na, al veel te hebben gelezen op het forum, toch nog niet het antwoord gevonden op mijn vraag.

Wij zijn als particulier bezig met het kopen van een vrachtwagen, waarbij de bak zal worden verbouwd, als woon deel. Een soort van camper dus, waarbij de vrachtwagen bij de RDW, als vrachtwagen (18ton totaal gewicht) geregistreerd blijft.

Na lange tijd zoeken hebben wij nog steeds geen verzekering gevonden die een vrachtwagen voor een particulier wil verzekeren. Weet iemand dan ook een verzekering die een particulier met een vrachtwagen als verzekerde accepteert? Het betreft geen oldtimer vrachtwagen.
Gebruikersavatar
Duco
Berichten: 949
Lid geworden op: wo 02 mar 2005, 9:53
Locatie: Staphorst

Re: Vrachtwagenverzekering particulier



Bericht door Duco »

Ben er ooit ook mee bezig geweest. Nkc wou alleen verzekeren voor een rit vanaf aankoop lokatie naar huis en vandaar naar de keuring en weer terug naar huis. Andere verzekeraars verklaarden me voor gek of belden niet terug.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80398
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Vrachtwagenverzekering particulier



Bericht door Dafluc »

Uit een ander topic:
"De verzekering was bij mij ook een drama, uiteindelijke via Rassurantiën (nu Poolen Assurantiën) bij Allianz een tijdelijke verzekering "in ombouw" afgesloten, hierbij had ik een jaar de tijd om hem bij de RDW te laten keuren".
Afbeelding
Plaats reactie