Plannen voor Camperpark Scheveningen

Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8261
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Plannen voor Camperpark Scheveningen



Bericht door hurktoilet »

OK, traumaatje, snap ik. Wil je er over praten, aarzel vooral niet om een pb te sturen:-)
Maar mijn donkerbruine vermoeden zegt me dat die jongeren het geweldig vinden als jij hun stunts bewondert.
Rest die muziek. Ik herinner me dat ik ook ooit fan van ACDC was. Kan ik me nu nauwelijks meer voorstellen...
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Plannen voor Camperpark Scheveningen



Bericht door de Jonckheer »

Hoofdnoorman schreef:
za 27 jul 2019, 0:35
Ik ervoer dat ik oud werd toen het mij niet meer lukte met mijn Taperflex G200 Wide Tunnel Mono waterski, uit het water te komen. :( Tot zeker een jaar na de pogingen een zere knie gehad.
Ik heb dat nog een hele poos opgevangen door te starten met kleine kinderski erbij en die dan, eenmaal uit het water, weg te werpen. Nu, met 71 ben ik daar ook te oud voor uiteraard en heb ik ook al jaren geen boot meer. Het is allemaal niet erg, je begint ergens aan en dat stopt ook weer een keer. 😁👍
Vopper
Berichten: 2195
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Plannen voor Camperpark Scheveningen



Bericht door Vopper »

Wijsheid komt met de jaren :-B , al duurt het bij sommigen wel erg lang :lol3:

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
jepebe
Berichten: 1448
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Plannen voor Camperpark Scheveningen



Bericht door jepebe »

Sjee, wat ingewikkeld...

Wat is oud? Ik ben 50, vermoedelijk in dit gezelschap nog fris en fruitig? Ik zie mezelf niet als jongere, luister nog steeds graag naar ACDC maar niet als anderen er last van hebben. (Hoewel mijn kids Back in Black mee kunnen zingen)

Ik heb een hekel aan herrie 's nachts rond de camper. Wij camperen met kids van 9 en 13, die produceren ook wel herrie maar stoppen er ook (nog?) mee als wij dat vragen.

Herrie om ons heen? We vragen of het ietsie stiller kan. Dat lukt vaak ook nog.

Ik zoek onze plekkies meestal zo uit dat er niet teveel herrie is, en meestal lukt dat.

Veel wild gecamperd langs de Noordwestkust van Spanje. Dat is surfersgebied! Een hele enkele maal herrie meegemaakt. Meestal zijn de mensen daar 's avonds van de natuur aan het genieten. Het moet gezegd, mijn ervaring is dat naarmate de kentekens van campers een meer noordelijke komaf verraden, lijkt de drang om er een nachtelijk feest van te maken groter. Nederlanders staan daarbij zeker niet achteraan.

Wel prachtige strandjes aan verlaten baaien, fraaie cultuur er vlak achter, en een schitterend binnenland zonder de mediterrane poeha.

In het algemeen heb ik niet zoveel last van herrie door jongeren omdat ik het probeer te vermijden. Daar wringt de schoen: Een camperplaats aan het strand is natuurlijk hartstikke leuk maar aan het strand in Nederland is het niet vaak rustig genoeg voor mij. Gisteren aan het strand geweest bij Hoek van Holland, en dan moet je door een partij souvenirwinkels, horecatenten met dreunmuziek, etc, ik vind dat niet zo leuk. Ik woon op een steenworp van zee, maar kom er daarom niet zo vaak als het strandweer is. Die camperplaats wordt een succes, iedereen wil naar zee. Ik denk dat zoiets met goed beheer best in de hand te houden is, maar dat lijkt met een belangrijke voorwaarde.
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Vopper
Berichten: 2195
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Plannen voor Camperpark Scheveningen



Bericht door Vopper »

Goed beheer, dat zal niet meevallen in Nederland gedoogland :(
Ik probeer ook om rustige plekken op te zoeken, maar dat valt niet mee. De reviews kunnen niet alles weergeven, maar wanneer er iets staat over hangplek e.d. ga ik er niet heen. :(

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Plaats reactie