Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Karelkaywa
Berichten: 1121
Lid geworden op: za 15 nov 2014, 13:46
Locatie: Castricum

Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Karelkaywa »

Zijwindscherm voor de luifel, alleen gebruikt om te proberen. 2 Walstroomkabels, neem ze niet meer mee. Campinggas grilding met bussen gas, werd weinig gebruikt en nu we 3 gaspitten hebben helemaal niet meer. Gaatjesgrondzeil voor onder de luifel. Maar we staan nooit lang op een plek, dus nooit mee. Sneeuwkettingen, gelukkig nooit nodig gehad en nemen ze al niet meer mee. En er zal nog wel meer liggen maar dat weet ik zo niet. Zijn nu in Noorwegen en voorlopig nog niet thuis.
Groeten van Karel
(Kaywa was de naam van mijn laatste Duitse Herder)
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22840
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door PaulBng »

Een krat vol met rommel dat uit de vorige camper kwam. Geen idee wat er in zit. Dus denk dat het weg kan.
Jelle
Berichten: 592
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 16:30
Locatie: Weer terug in stad Groningen, hopelijk binnen kort naar het buitenland, als alles mee zit.

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Jelle »

Toen wij het T3-campertje kochten zat er een ongebruikte oude buitentent compleet met de zware buizen van die tijd bij onder het slaapbankje, we hebben er 8 Ton mee gereden maar nooit gebruikt, ook een sneeuwketting van een personen wagen, zou waarschijnlijk ook niet gepast hebben.
En je hebt al zo weinig ruimte in zo'n busje.

Iets Off Topic
Maar al wat jaren hebben we veel verkocht ook in huis hebben we alleen het hoogst noodzakelijke, en alles voor twee personen, een paar jaar geleden mooi goede stoelen gekocht als er eens iemand op bezoek zou komen, staan al een week op marktplaats ze zijn nooit gebruikt, ik zit altijd op een bureaustoel en mijn vrouw op een inklapbare tuinstoel,
die we ook wel mee nemen als we gaan zonnen bij een kanaal met ons T5-campertje.
Ons huis is brandschoon netjes en mooi maar er staat haast niets, ook geen koelkast, en toch hebben we het gezellig.
Laatst gewijzigd door Jelle op zo 21 jul 2019, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg, Jelle.
Ps, mocht ik iets kunnen verbeteren, schrijf mij gerust een PBtje,
de MOD's hebben het al druk genoeg, en willen ook genieten van het forum.
Ik wens verder iedereen veel genoegen op het fijne forum.
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Vertrokken2 »

Maar je bed is er toch nog wel?
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Jelle
Berichten: 592
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 16:30
Locatie: Weer terug in stad Groningen, hopelijk binnen kort naar het buitenland, als alles mee zit.

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Jelle »

Ja die wel.
Laatst gewijzigd door Jelle op zo 21 jul 2019, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg, Jelle.
Ps, mocht ik iets kunnen verbeteren, schrijf mij gerust een PBtje,
de MOD's hebben het al druk genoeg, en willen ook genieten van het forum.
Ik wens verder iedereen veel genoegen op het fijne forum.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80394
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Dafluc »

Mooi. On topic weer.
Afbeelding
AadenAnke
Berichten: 13242
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door AadenAnke »

Oooooo zoveel handige dingen en spullen van weggooien is zonde! Dozen met allerlei snoer en draad. 230v schakelmateriaal, had eerst het idee zelf een bus om te bouwen tot camper. Dus lichtarmaturen schakelaars e.d. isolatie materiaal een kilo of 40 aan schroefjes, boutjes, ringetjes e.d. 2 verhuisdozen vol met handgreepjes e.d. En dat weet ik zo te vinden, dozen met reserve tegels van dit hele huis maar ook van het vorige :shh: en dan nog zeker een kuub of 2 hout materiaal in latten en platen :( en nog heel veel van kan altijd handig zijn. Is het ook meestal voor een ander :bang: verder metsel en stukadoors gereedschap. Ring/steek en heel veel andere sleutels een halve plaatwerkerij al het gereedschap wat een loodgieter/dakdekkers nodig heeft.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51275
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Kroppie »

:-B :-B , heel herkenbaar, ik heb me 1 ding voorgenomen, als mijn camper verkocht moet worden is koper verplicht de reserve delen erbij te nemen en ook voor het transport van zolder naar buiten zorg te dragen .
daarentegen, zal ik er niet extra voor rekenen. :D

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
jievie
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 21 jan 2019, 19:13

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door jievie »

Vooral hetgeen ik gedemonteerd heb in onze camper: omvormer, snipe automatische schotel, CB radio, tafelverlenging, gordijnen, de veel te zware safaritent die erbij zat, ....

Wie weet hebben we over een paar jaar wel zin om een satelliet abonnement te nemen en merken we dat we die omvormer toch nodig hebben .....
willemzon
Berichten: 1756
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door willemzon »

Het verbaasd mij wat mensen allemaal bewaren mijn zoon die verhuizer is geweest, vertelde dat hij vaak giga veel spullen van een zolder moest halen, die er al 30 jaar lagen en weer naar zolder moest brengen van het nieuwe huis, waar ze ook wel weer tientallen jaren zullen liggen. Ik heb dat nooit gesnapt. Ik ruim alles op. Heb niet echt overbodige spullen. Geeft ook ruimte in mijn hoofd.
Gr willem
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51275
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Kroppie »

ach , beter mee verlegen dan om verlegen, en daardoor heeft de verhuizer ook weer werk.
en het ligt op zolder en niet op mijn nek.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door MonRoe »

In 2006 hebben wij onze huidige camper gekocht. We hebben toen gelijk het matras uit het hefbed gehaald en er een nieuw matras in gedaan. Het oude matras ligt dus nog steeds op zolder.
Verder liggen er 2 setjes pannen, van de huidige pannenset liggen de grootste pannen op zolder. Verder nog meer "oude"rommel, van de winter maar eens gaan opruimen.
Oh ja, ook de sneeuwkettingen liggen er, die hebben we nog nooit gebruikt. Maar gaan elk najaar weer de camper in.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Marco Polo »

Tijd voor een camperforum ruilbeurs ;-) :D
PDJ

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door PDJ »

Na het verhaaltje van Rudy gelezen te hebben: Rudy, de velgen zijn netjes opgeknapt en voorzien van mn "oude" banden. En de camper staat er tijdens de stalling keurig op! Dus ze worden erg gewardeerd en goed gebruikt naar volle tevredenheid :thumbup:
Plaats reactie