Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15352
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Hoofdnoorman »

Stieneke en Donald schreef:
za 20 jul 2019, 11:58
Moet toch eens een keer snuffelen bij Rudy. :lol:
Je loopt bijna gillend weg, vraag maar aan Simonne.
Ik zelf schrik steeds als ik al die spullen zie. :-B

Als ik alles voor een redelijk prijs kan verkopen, zit er wel een extra vakantie in van een 6 weken totaal verzorgt.
En het meeste is camper gerelateerd. Ik heb ook nog een autobedrijf gehad en daar heb ik ook nog veel spul van liggen.
Uitlaatgas tester, uitlijnapparatuur, hefbrug, ballanceerapparaat, lasapparatuur, etc.

Neen, als alles gecatalogiseerd zou moeten worden, ben ik wel een jaar bezig. En dan staat er ook nog een Honda CB 750 Four K uit 1976. Die moet nog helemaal opgebouwd gaan worden.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Roadboy
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 28 mar 2018, 14:47
Locatie: Midden Limburg

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Roadboy »

Gelukkig hebben wij geen zolder meer en de garages die we hadden zijn verkocht en de inhoud is grotendeels naar het grofvuil gebracht.
Wel heb ik sinds onze eerste reis op aanraden van een andere camperaar een slang met mooie koperen bajonetsluiting voor op de afvoer van de vuilwatertank in de camper. Een keer thuis gebruikt en gelijk gedacht, wat een onzin ik stond nb boven de regenwaterput. Daarna nooit nodig gehad. Moet ik hem uit de camper laten of niet, ik weet het niet omdat als het zich zou voordoen ik het netjes en proper wil houden.

Groet, Jo
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Stieneke en Donald »

Je bent er maar druk mee Rudy, met verzamelen dus. :-B
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door KTManiac »

M'n walstroom kabel. Jaren meegesleept, nooit nodig. :thumbup:
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Kroppie »

mijn zolder ligt vol met oude en nieuwe onderdelen, en plaatwerk van mijn peugeot j5, en div electronica materiaal.
mijn schuur staat vol met draaibank, freesbank boormachine, en handgereedschap, div materialen, en een fiets, moet nodig opruimen, maar dat moet ik al jaren :-B

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22718
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door PaulBng »

Tijd voor een "garage-sale", Rudy?
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15352
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Hoofdnoorman »

Man, schei uit, ik heb er de tijd niet voor en er komt alleen maar gezeik.

Laatst heb ik via dit forum 2 keggen verkocht. Die heb ik dus één keer gebruikt! 20 euro voor gekregen inclusief het verzenden.
Vraag ik een paar dagen later of het naar wens was.
Antwoord:

Nou, ik heb 20 euro betaald voor een stel 2-de handse keggen terwijl ze 26 euro nieuw kosten. Oh ja, het verzenden kostte 6,95. Ik had gewoon 50% van de prijs gevraagd en dan is het nog niet goed. Van zo'n reactie zakt dan mijn broek af. :bang:

Laatst vroeg er iemand of ik dat setje stickers nog had voor 50 euro. Ik zeg ja en hoor niets meer. Wat moet ik nu aan met zulke idioten die niet de moeite nemen om fatsoenlijk te communiceren. :?:

En zo gaat het met veel zaken.

Zo heb ik ooit, toen de transportkar van Hockey II was gestolen, dadelijk in mijn wijk een nieuwe kinderwagen gekocht om hem te kunnen vervoeren. Hij was echt helemaal splinter nieuw want de baby van die mensen is aan wiegendood overleden. Erg genoeg. Mijn zus komt 10 minuten later met een ouderwetse kinderwagen aan voor 10 euro en die voldeed veel beter.
Ik zet hem te koop en een bekende zegt hem te willen hebben maar even wil wachten tot zijn vrouw over een aantal weken heen is. Dus de advertentie weg en weken wachten. Uiteindelijk bel ik maar eens. Neen, we kopen toch maar nieuw want het zal wel een slecht voorteken zijn als wij die van jou kopen. Fijn, zulke mensen. :bang:

En wat dacht je van de luifel die ik te koop heb? 3 meter breed. De bak en een paar delen helemaal gespoten. Alle kappen zijn nieuw. Opdraaimechanisme nieuw. Opdraaistang nieuw, Platte bevestigingsset nieuw. Doek helemaal nieuw en man mag zelf uitzoeken hoe het er uit gaat zien. De rest (alle armen,poten e.d ) bijna niet van nieuw te onderscheiden. Ik bied hem aan voor 300 euro, en kom er niet eens vanaf.

Dus die garagesale, die komt er voorlopig niet. Ik reageer alleen als ik merk dat iemand iets nodig heeft.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Kroppie »

Rudy
ik erger me niet meer, ik verbaas me zelfs niet eens meer, ik vergeet het meteen, is veel beter voor me merk ik

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Vertrokken2 »

@Hoofdnoorman

En toch denk ik dat jouw garage voor Gobert een schatkamer is. Zeker wat dat pro-spul betreft (kinderwagens ben ik te oud voor).
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15352
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Hoofdnoorman »

Ja, ik weet wat je bedoeld. Als ik op een metaalverwerkingsbedrijf loop, moet ik mij ook inhouden om niet van alles op te kopen. Ik ben net Malle Pietje :-B
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Vertrokken2 »

Me too. Niets mooiers dan pro gereedschappen.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15352
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Hoofdnoorman »

Ja, ik weet wat je bedoeld. Als ik op een metaalverwerkingsbedrijf loop, moet ik mij ook inhouden om niet van alles op te kopen. Ik ben net Malle Pietje :-B
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
kanjer
Berichten: 2066
Lid geworden op: za 28 jun 2008, 19:37
Locatie: Noord-Holland

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door kanjer »

Prachtig groot windscherm maar door de zware buizen dus geen scheerlijnen maar 1x gebruikt,was ooit in Benidorm op camping een must,
Nu ik eraan denk,te koop zetten
Afbeelding



leef vandaag,morgen kan heel anders zijn
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Wat ligt er bij jullie op zolder/in de schuur?



Bericht door Bob Diesel »

hier ook een 4 weken gebruikte schuurtent
en een 4,50mtr windscherm in de hoek liggen
en zelfs nog caravan spiegels :mrgreen:

in de camper nog een stuk zg voortentkleed
ook al 3 jaar niet gebruikt
en 14 jaar lang ongebruikte sneeuwkettingen :bang: :bang: :bang: we houden niet van kou

het ligt niet in de weg :roll:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Plaats reactie