Griekenland we komen weer in 2019

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door Cee Pee »

Staan in Elea, hier een klein windje en zo nu en dan wat bewolking en geen spat regen gehad maar evengoed heerlijk op strand gelegen.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door Digiwalker »

Staan in Diros.
S,ochtends stralend weer bij 24°
Vanaf 15.00 u stralende zon maar met harde wind uit zee. Bewolkte bergen achter ons.
Na19.00 gaatde wind weer liggen en gaat de zon onder.
Al met al een graad of 4/5 te koud naar onze zin.

Verstuurd vanaf mijn Z met Tapatalk

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door M2 »

We hebben een week gestaan op strandje van Plagia. Tegenover Lefkas. Heerlijke week gehad op een bijna privé strand. Nu iets afgezakt. Staan bij kerkje bij Ekklisia Agios Ioannis in een idyllisch baaitje. Wel wat gedurfd het weggetje er naartoe. Ik hoop dat we over een paar dagen ook weer omhoog kunnen. Anders wordt het de Unimog van de brandweer bellen denk ik. De hele middag bewolkt en wat regen.
Ik heb op mijn Instagram bijna elke dag wel iets gepost van deze vakantie.
Kijk op: www.instagram.com/miesdanmaar.

Michel
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 481
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 18:42

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door Amstel »

Hoi Michel! Long time no hear!
Zes jaar geleden waren wij ook op dat strandje bij Ekklisia Agios Ioannis. 150 m. beneden de hoofdweg. Weer naar boven kan inderdaad wel eens moeilijk worden, als het wegdek nat is. Wij gingen op zachte voorbanden omhoog, liet er 50% lucht uitlopen tot ongeveer 1,8 Atm.
Maar je hebt Limnionas een paar keer gedaan en dan is dit dus niks bijzonders tóch?? :-B Naar Limnionas was toch ook wel 150 m. maar een wat langere weg misschien?
Veel plezier! Julian :wave:
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door M2 »

Hey Julian! Alles goed?
Jeetje dat jij dit weggetje hier afgegaan bent met die camper van je. Ik heb best een tijdje staan twijfelen. Het pad in het eerste bochtje is heel slecht. Paar stukken in de lengterichting waren diep uitgesleten/gespoeld. Van die banden was ik al van plan. Laat ze dan meestal tot 3 bar leeglopen. Anders loop ik misschien het risico dat ze in een scherpe haarspeld van de velg lopen. Ik heb er trouwens tegenwoordig altijd de winterbanden onder. Hebben ook wat meer grip.

Maar wel mooi plekkie hier hè?

Groeten, Michel
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 481
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 18:42

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door Amstel »

Ja Michel, wij komen vaak op dezelfde plaatsen! Maar we hebben ook dezelfde visie! :-B
Ik rijd ook op zware winterbanden. NangKang Snow SL6 225/75 R16C 121/120R. We doen ons best maar ze zijn niet stuk te krijgen en in griekenland rijden we op lage druk. Één band weegt wel 3-4 Kg meer als Michelin.
Dat strandje was toen een kieselstrand, wij (de hond) houdt daar niet zo van. Limnionas was beter. :thumbup:
Het begon inderdaad behoorlijk te spinnen (Michelin) in de scherpste bochten. Dacht dat het slecht asfalt med veel geslepen marmor was in de bochten, lekker glad als het nat is. (Okt.2013)
Hoe ver naar 't zuiden gaan jullie dit jaar? Zit Kythera er ook nog in? Wel duur hè?
Wij komen midden Augustus nog naar Beuningen, voor Kees en Constance, zal je een plingetje geven als we in de buurt zijn.
Julian
Gebruikersavatar
M2
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 22 nov 2004, 20:15
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door M2 »

Nee, niet naar het zuiden Julian. Wij staan nog steeds hier bij het kerkje. Prachtig weer. Hele baai voor ons alleen. Elke dag ff naar de kerk. Ik speel de pappas en Monique gaat met het collecte mandje rond.
We vertrekken morgen richting Patras. Hebben zaterdag het traditionele bezoek aan Griekse kennissen in Valimitika. Komen daar al 12 jaar. Gaan zaterdag via Patras naar Ancona. En dan naar huis om me donderdag weer in te zetten voor de medemens ( en het inkomen).
Doe maar een plingetje als je in de buurt bent. Misschien zijn wij het ook wel!

Groet, Michel
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven...
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door Digiwalker »

Aangekomen in Bozas. Tot onze grote teleurstelling heeft kennelijk half europa deze plek zich eigen gemaakt. Ik tel op dit moment 14 of 15 campers. Elkaar begroeten is er nu ook niet meer bij.
De put waar je je toilet kon legen is nu voorzien van een betonnen rand en gietijzeren deksel. En het restaurant gaat pas komend weekend open.
Het terrein is dor en droog. Waar Elea teveel aan water had is hier dus te weinig gevallen.
Al met al valt het ons een beetje tegen.


Verstuurd vanaf mijn Z met Tapatalk

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4251
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door JoopBrekken »

Jammer Rene, wij stonden daar een paar jaar terug alleen, maar dat was in december. Mooie herinnering, maar wel een beetje TE rustig. :D
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door Digiwalker »

Even met de baas gesproken. Hij heeft een speciale aansluiting voor het legen van de casette laten maken tegen de muur van de keuken met een kraantje er naast op te spoelen. Wat een fantastische service.. Ook is er nu wifi op het terrein. " Bozas Beach free internet"



Verstuurd vanaf mijn Z met Tapatalk

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 481
Lid geworden op: di 10 jul 2012, 18:42

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door Amstel »

Vorig jaar eind September - begin October, stond Bozas helemaal vol, kon geen campertje meer bij, niet leuk meer! Ook op de weg voor het restaurant stonden er veel. Toen kwam er een storm met hoog water, hele Bozas ondergelopen, iedereen weg. Alleen op de weg konden er een paar blijven staan. Een week later kwamen wij weer terug, lekker rustig, max. 5 campers! Mag het weer gauw gaan stormen op Bozas! :-B
Rene ga dan maar lekker boven aan de weg staan tot iedereen weg is! :wave:
Julian
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door MonRoe »

Cor hoe is het in Elia, is het er druk? we zitten er aan te denken om morgen die kant op te komen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door Cee Pee »

Ruimte zat hoor en goed toeven hier.
Ik schat een stuk of twintig campers.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Griekenland we komen weer in 2019



Bericht door MonRoe »

Vanmorgen aangekomen in Agios Andreas maar helaas aan het eind van de middag iedereen weggestuurd door de politie.
We staan nu in Petaldi, morgen zien we wel weer.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Plaats reactie