Wij rijden met een hymer s660 op een 412 chassis. Als we ergens staan laten we stelpoten zakken.
Kuilen in een zandpad bv moeten minder dan stapvoets, drempels moeten ook erg voorzichtig,
Rijden doet'ie fantastisch strak! Vorige camper stond op een fiat, die was veel onrustiger bij wind en onverwachte manoeuvres.
Niesmann & Bischoff Clou: schommelende camper
Re: Niesmann & Bischoff Clou: schommelende camper
Wout,een 412 is een geheel ander chassis,vergeleken,met waar het hier over gaat (410) maar jouw probleem hoorde bij de 1 e serie sprinters,het verenpakket werd achter onder het chassis bevestigt,en voor kreeg deze mc pherson poten,en dat gaf in het begin problemen, maar is door Mercedes al direct opgelost ,met zwaardere stabilisators en voor een zwaarder veerblad
Hans
- seth_space
- Berichten: 8593
- Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
- Locatie: Brabant
Re: Niesmann & Bischoff Clou: schommelende camper
Een veerblad aan de voorzijde ipv McPherson???
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
- Peter LMC
- Berichten: 10098
- Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
- Locatie: Parel van de kempen
- Contacteer:
Re: Niesmann & Bischoff Clou: schommelende camper
Een Mc Pherson kan met en zonder veer zijn.
Sprinter heeft een dwarsgeplaatst veerblad.
Deze ligt op de onderste draagarm.
Hieraan vast zit de Schokbrekerpoot (en fusee) naar boven vast aan het chassis.
Sprinter heeft een dwarsgeplaatst veerblad.
Deze ligt op de onderste draagarm.
Hieraan vast zit de Schokbrekerpoot (en fusee) naar boven vast aan het chassis.