Camerabeeld delen via bluetooth?

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Euro-Trotter
Berichten: 578
Lid geworden op: zo 19 okt 2008, 14:55
Locatie: Schijndel

Camerabeeld delen via bluetooth?



Bericht door Euro-Trotter »

Is het mogelijk om het camerabeeld van een (oude) Android smartphone via bluetooth te verzenden naar een andere Android smartphone?
Een statisticus waadde door een gemiddeld één meter diepe rivier.....hij verdronk.
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22831
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Camerabeeld delen via bluetooth?



Bericht door PaulBng »

Geen antwoord op de vraag maar via wifi kan het wel.
Zoek op IP cam viewer.
Gebruikersavatar
nicolasfirst
Berichten: 258
Lid geworden op: do 15 feb 2018, 19:05
Locatie: Westerbork

Re: Camerabeeld delen via bluetooth?



Bericht door nicolasfirst »

Heb je hier iets aan? Heeft mij ooit eens geholpen

https://youtu.be/9pH3FlmnPrg

Groet,

Nico
We hebben een Opel Combo L2 uit 2013, met benzinemotor en weinig kilometers, begin 2019 laten ombouwen tot een minicamper door de mensen van minicamper.nl..

Het ombouw verhaal vindt je in dit topic
jurgenc
Berichten: 1866
Lid geworden op: di 01 jan 2013, 20:59
Locatie: Limburg, België

Re: Camerabeeld delen via bluetooth?



Bericht door jurgenc »

Via miracast zou het ook moeten kunnen via een WiFi direct verbinding. Zit in bepaalde oudere versies van Android in. (Is geen Bluetooth dus).

Via Bluetooth zal het technisch wel kunnen, maar is nogal traag (te traag). Denk niet dat je apps vindt.

Waarom niet via WiFi verbinding rechtstreeks tussen de beide tf?
H20
Euro-Trotter
Berichten: 578
Lid geworden op: zo 19 okt 2008, 14:55
Locatie: Schijndel

Re: Camerabeeld delen via bluetooth?



Bericht door Euro-Trotter »

Ik zal ff melden wat ik aan het bekijken ben. Ik wordt al wat ouder (wie niet) en achterom kijken op de fiets valt niet altijd mee. Een spiegel is natuurlijk niet erg "sexy" maar dat is op mijn leeftijd niet erg belangrijk meer. Een spiegel moet al een hele lange arm hebben om langs mij heen te kunnen kijken en hoe langer de arm, hoe bibberiger het beeld. Daarom wil ik de mogelijkheden aftasten om mijn smartphone als monitor te gebruiken en een oudere smartphone als camera. Nu weet ik dat wifi een vertraging heeft en dat is dus minder geschikt. Ik dacht of hoopte dat bluetooth dat niet zou hebben ….
Een statisticus waadde door een gemiddeld één meter diepe rivier.....hij verdronk.
Plaats reactie