Camperoverlast bij voetbalclub KFC

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door Cee Pee »

En zo groot is Nederland nu ook weer niet vanaf elke plaats kun je binnen één dag over de grens zijn. :wave:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Will
Berichten: 3529
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door Will »

Goedemiddag,

Het is weer voorjaar en krijgen we de jaarlijkse klaagzang over camperplaatsen, voor mij word dit alweer de vijftiende jaargang.
En elk jaar wordt het drukker en associaler en maar spreken over een hobby, nee het wordt een PLAAG.
Hoe kan je hier nu toch camperplaatsen voor gaan realiseren ook in het buitenland is het een kwestie van wachten en het is over.
Tot volgend jaar deze tijd.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door Cee Pee »

Ik zie niet wat dat met voorjaar te maken heeft.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5451
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door Atoz »

Will schreef:
wo 17 apr 2019, 13:24
Goedemiddag,

Het is weer voorjaar en krijgen we de jaarlijkse klaagzang over camperplaatsen, voor mij word dit alweer de vijftiende jaargang.
En elk jaar wordt het drukker en associaler en maar spreken over een hobby, nee het wordt een PLAAG.
Hoe kan je hier nu toch camperplaatsen voor gaan realiseren ook in het buitenland is het een kwestie van wachten en het is over.
Tot volgend jaar deze tijd.

Mvrgr.Wil
Deze man zit duidelijk op het verkeerde forum :-)
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Will
Berichten: 3529
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door Will »

Deze man zit duidelijk op het verkeerde forum :-)
Nee hoor ik zit hier prima al 15 jaar en rijd 23 jaar camper met veel plezier.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Dutch Traveler
Berichten: 100
Lid geworden op: za 29 dec 2018, 19:27

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door Dutch Traveler »

Ik ben pas actief op dit forum maar is dit een grapje ? Helemaal ontruimd ?

www.deorkaan.nl/camper-walhalla-ontruimd/

Rinus
Ik reis en kampeer in afwachting van wat komen gaat, bewust rond in een zuinige mini camper.
Doordat hij op benzine rijd en een hoogte heeft van 1.90 mtr. ben ik zonder beperkingen overal welkom.
Nu ben ik in afwachting van de hopelijk later dit jaar uitkomende basisauto, voor mijn eerste vol elektrische camper.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door Dafluc »

Ontruimd in de titel doet het goed, schrijven ze zelf. Er staan nu verbodsborden voor campers. Blijkbaar zijn de campers die er stonden weggestuurd. Het is dus weer wat het was: een parkeerplaats. Eind goed al goed.
Afbeelding
roma
Berichten: 4523
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door roma »

Dafluc schreef:
vr 19 apr 2019, 9:50
Eind goed al goed.
Niet mee eens. Lokale overheid had ook kunnen kiezen voor een camperparkeerverbod op die momenten dat KFC de parking vrij wil houden voor eigen bezoekers tijdens clubactiviteiten. Op een zelfde manier zoals camperplekken (in oa Frankrijk) verboden zijn voor campers (en andere parkeerders) op bv marktdagen. Zo moeilijk is dat niet.
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1793
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door doov »

Hoe herken je een mensendrol eigenlijk?
Het bericht van de Orkaan is nogal tendentieus.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door Dafluc »

roma schreef:
vr 19 apr 2019, 10:10
Dafluc schreef:
vr 19 apr 2019, 9:50
Eind goed al goed.
Niet mee eens. Lokale overheid had ook kunnen kiezen voor een camperparkeerverbod op die momenten dat KFC de parking vrij wil houden voor eigen bezoekers tijdens clubactiviteiten. Op een zelfde manier zoals camperplekken (in oa Frankrijk) verboden zijn voor campers (en andere parkeerders) op bv marktdagen. Zo moeilijk is dat niet.
Het grote verschil hier is dat het vanaf den beginne geen camperplek was maar een parkeerplaats.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door Cee Pee »

Ben alleen benieuwd hoe ze willen handhaven met een bord wat niet voorkomt in de RVV.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door iSonic »

roma schreef:
vr 19 apr 2019, 10:10
Dafluc schreef:
vr 19 apr 2019, 9:50
Eind goed al goed.
Niet mee eens. Lokale overheid had ook kunnen kiezen voor een camperparkeerverbod op die momenten dat KFC de parking vrij wil houden voor eigen bezoekers tijdens clubactiviteiten. Op een zelfde manier zoals camperplekken (in oa Frankrijk) verboden zijn voor campers (en andere parkeerders) op bv marktdagen. Zo moeilijk is dat niet.
Jup ik doe dat ook zo. Eerst laat ik de hond in de tuin van de buren schijten en dan verwacht ik uitgenodigd te worden voor de BBQ.

Moeilijk is het niet maar waarom zouden ze mensen die overlast veroorzaken een dienst bewijzen? En blijkbaar is er geen eentje geweest die dacht: zal ik de gemeente vragen of ze hier een camper parkeerplaats kunnen maken? En daarnaast: het is een sport club dus die zullen door de week trainingen hebben en in het weekeinde wedstrijden....
roma
Berichten: 4523
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door roma »

Maar het is de gemeente zelf die bezoekers van de Zaanse Schans naar deze parkeerplaats verwijst om hun camper te parkeren. (zie link bij begin topic). De foto's maken niet duidelijk of er ook overnacht wordt.

https://www.deorkaan.nl/camper-walhalla-ontruimd/
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperoverlast bij voetbalclub KFC



Bericht door Dafluc »

Lees het verhaal onder de link in het openingsbericht nog eens. Daaruit blijkt heel duidelijk dat het parkeren van campers overdag het probleem niet was.
Afbeelding
Plaats reactie