XS4ALL
Re: XS4ALL
Goed verwoord!
Telller staat inmiddels op dik 23.000.
Als dit doorgaat en 15.000 mensen zeggen hun abonnement op, kost dit KPN minimaal 9 miljoen. Kijk, da's leuk.
Telller staat inmiddels op dik 23.000.
Als dit doorgaat en 15.000 mensen zeggen hun abonnement op, kost dit KPN minimaal 9 miljoen. Kijk, da's leuk.
Re: XS4ALL
Hoe zeer mensen ook verknocht zijn aan hun provider ben ik bang dat het niet anders is als in de jaren '60.
De Gruyter, Simon de Wit, allerlei hele kleine winkeltjes in de buurt. Met allemaal hun specifieke (v) aardigheden.
Waar zijn die gebleven?
We noemen ze nu AH, Jumbo en wat niet meer. Waar is bijvoorbeeld een provider als WXS gebleven?
Ik hoop dat iedereen die om zijn redenen klant is bij XS4all klant kan blijven. Vrees het ergste.
De Gruyter, Simon de Wit, allerlei hele kleine winkeltjes in de buurt. Met allemaal hun specifieke (v) aardigheden.
Waar zijn die gebleven?
We noemen ze nu AH, Jumbo en wat niet meer. Waar is bijvoorbeeld een provider als WXS gebleven?
Ik hoop dat iedereen die om zijn redenen klant is bij XS4all klant kan blijven. Vrees het ergste.
Laatst gewijzigd door Abri079 op za 12 jan 2019, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: XS4ALL
Niets blijft hetzelfde. Niets blijft bij het oude.
Anders hadden we nu nog met paard en wagen rondgereden ...
Ikzelf zit in de (medische) ICT en was een van de eerste Nederlanders met een eigen domeinnaam en emailadres: jawel (!!) bij XS4ALL! De ontwikkelingen op ICT zijn bijna niet meer bij te houden. Zo denken we te weten waar de grote providers in de nabije toekomst naartoe gaan. Big Data is het nieuwe goud en daarom moeten zoveel mogelijk gegevens gecentraliseerd gaan worden.
Dus je voelt hem al aankomen: KPN heeft niets aan een versplinterde infrastructuur willen ze de slag om Big Data niet gaan verliezen. Wat ons wél verbaasd, is de plotselinge snelheid dat het aangekondigd wordt....
Dus, petities zijn leuk, maar ik vrees dat het niet veel zal helpen....
Anders hadden we nu nog met paard en wagen rondgereden ...
Ikzelf zit in de (medische) ICT en was een van de eerste Nederlanders met een eigen domeinnaam en emailadres: jawel (!!) bij XS4ALL! De ontwikkelingen op ICT zijn bijna niet meer bij te houden. Zo denken we te weten waar de grote providers in de nabije toekomst naartoe gaan. Big Data is het nieuwe goud en daarom moeten zoveel mogelijk gegevens gecentraliseerd gaan worden.
Dus je voelt hem al aankomen: KPN heeft niets aan een versplinterde infrastructuur willen ze de slag om Big Data niet gaan verliezen. Wat ons wél verbaasd, is de plotselinge snelheid dat het aangekondigd wordt....
Dus, petities zijn leuk, maar ik vrees dat het niet veel zal helpen....
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
- Mickel Moen
- Berichten: 5262
- Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
- Locatie: Súdwest Fryslân
- Contacteer:
Re: XS4ALL
Ik zou niet weten, waarom dat een probleem is. Xs4all is 100% dochter. Nu weet ik niets van Big data, maar in zo’n geval is het toch gewoon 1 bedrijf. Of zou het zijn, dat er wat anders achter zit. Is Xs4all een te eigenzinnig dochter, te kritsch, wat de klanten ook verwachten.
Intussen zijn de 25.000 behaald.
https://xs4allmoetblijven.petities.nl/
Dus op naar de 30.000
Intussen zijn de 25.000 behaald.
https://xs4allmoetblijven.petities.nl/
Dus op naar de 30.000
Re: XS4ALL
Misschien is xs4all te kritisch. Misschien gebruiken ze dure hardware en personeel. Als je die laag eruit snijdt kom je misschien wel tot een hogere winst dan nu onder de naam Xs4all. Scheelt panden, voertuigen etc. etc. Dan is die negen miljoen die ik hier ergens las wel een druppel.
Re: XS4ALL
dream your sweet dreams.
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
Re: XS4ALL
XS4All is allang niet meer de oude Hacktic club. Een petitie om een commercieel bedrijf te behouden daar snap ik geen bal van. Sinds 1995 was ik abonnee (bigjohn@xs4all.nl). Begonnen met 33k6 dial-up modem, en als één van de eersten een ADSL verbinding van maarliefst 512k. Na de overname door KPN hield ik het snel voor gezien. Dat was eigenlijk al het einde van XS4All. Daarna was het slechts nog een merk wat uitgemolken werd. Met succes gezien de sentimenten hier.
Dan zijn we collega's
Gr, John.
Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Re: XS4ALL
wat mij betreft opheffen,
ik had jaren geleden een goede internet provider die werd overgenomen door XS4ALL .
krijg je te horen we hebben uw provider wel over genomen maar u valt niet in onze doelgroep dus zeggen wij uw abonnement op,
u kunt over stappen naar naar een andere provider, en geven aan we zullen alle medewerking geven,
tegendeel bleek waar te zijn ze vertikten het om de lijn weer vrij te geven aan een andere provider.
een heel gedoe dus door XS4ALL
en ik erger mij nog steeds aan de naam XS4ALL als er weer met beloftes gestrooid word,
hopelijk is dat binnenkort afgelopen, en krijgen ze de naam van de provider die mij WEL wilde helpen.
ik had jaren geleden een goede internet provider die werd overgenomen door XS4ALL .
krijg je te horen we hebben uw provider wel over genomen maar u valt niet in onze doelgroep dus zeggen wij uw abonnement op,
u kunt over stappen naar naar een andere provider, en geven aan we zullen alle medewerking geven,
tegendeel bleek waar te zijn ze vertikten het om de lijn weer vrij te geven aan een andere provider.
een heel gedoe dus door XS4ALL
en ik erger mij nog steeds aan de naam XS4ALL als er weer met beloftes gestrooid word,
hopelijk is dat binnenkort afgelopen, en krijgen ze de naam van de provider die mij WEL wilde helpen.
Re: XS4ALL
Ik was eens aan het kijken naar mogelijke alternatieven maar dat valt heel erg tegen. Dacht SolCon gevonden te hebben. Provider gestart in Dronten (bijna om de hoek) maar blijkt nu ook onder KPN te hangen net als nog een aantal andere merken zoals ook Simyo. KPN is dan wel aan het merken consolideren maar had ook nog een groot aantal andere onbekendere opties om te kiezen want met Telfort en XS4ALL hebben ze wel de meest bekende gelijk te pakken....
Wil je gewoon een andere provider dan is er keuze genoeg en is KPN misschien zelfs wel een hele goede optie (waarvoor je niets hoeft te doen, behalve als de petitie onverhoopt succes heeft). Als je een provider zoekt met dezelfde opvattingen over privacy en internet vrijheid dan is de spoeling weg met het verdwijnen van XS4ALL. Ze hebben zich vaak moeten neerleggen bij gerechtelijke uitspraken maar zijn de gang naar de rechter niet uit de weg gegaan!
En ja dat ze ook wel eens niet de snelheid konden leveren die je wilde of vergissingen maakten neem ik voor lief na ervaringen met andere providers die het bij mij nog veel bonter gemaakt hadden. Nadat het bedrijf dat Glasvezel aan sloot een onhandige vraag had gesteld (vraag was gebruikt u nog de telefoon..., nee wel ADSL en doen voor de rest bijna alles met GSM's) en het koper weggerukt had heeft XS4ALL wel de boel ge-escaleerd naar KPN om zo snel mogelijk weer ADSL te krijgen bij ons (zij namen dat probleem van mij over in plaats van te schermen met het feit dat zij daar niets aan konden doen).
Ik heb een heleboel goede herrineringen aan het gebruik van XS4ALL en overweeg ook al is er eigenlijk geen alternatief om dan toch maar een overstap te maken naar een andere corrupte internet provider.
Wil je gewoon een andere provider dan is er keuze genoeg en is KPN misschien zelfs wel een hele goede optie (waarvoor je niets hoeft te doen, behalve als de petitie onverhoopt succes heeft). Als je een provider zoekt met dezelfde opvattingen over privacy en internet vrijheid dan is de spoeling weg met het verdwijnen van XS4ALL. Ze hebben zich vaak moeten neerleggen bij gerechtelijke uitspraken maar zijn de gang naar de rechter niet uit de weg gegaan!
En ja dat ze ook wel eens niet de snelheid konden leveren die je wilde of vergissingen maakten neem ik voor lief na ervaringen met andere providers die het bij mij nog veel bonter gemaakt hadden. Nadat het bedrijf dat Glasvezel aan sloot een onhandige vraag had gesteld (vraag was gebruikt u nog de telefoon..., nee wel ADSL en doen voor de rest bijna alles met GSM's) en het koper weggerukt had heeft XS4ALL wel de boel ge-escaleerd naar KPN om zo snel mogelijk weer ADSL te krijgen bij ons (zij namen dat probleem van mij over in plaats van te schermen met het feit dat zij daar niets aan konden doen).
Ik heb een heleboel goede herrineringen aan het gebruik van XS4ALL en overweeg ook al is er eigenlijk geen alternatief om dan toch maar een overstap te maken naar een andere corrupte internet provider.
- Mickel Moen
- Berichten: 5262
- Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
- Locatie: Súdwest Fryslân
- Contacteer:
Re: XS4ALL
Ik dacht gisteren nog, dat het met 30.000 zo ongeveer wel bekeken zou zijn.
Maar nee hoor: Op naar de 35.000
Overigens mooie column:
https://www.marketingtribune.nl/food-en ... /index.xml
Maar nee hoor: Op naar de 35.000
Overigens mooie column:
https://www.marketingtribune.nl/food-en ... /index.xml
- seth_space
- Berichten: 8698
- Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
- Locatie: Brabant
Re: XS4ALL
Ach ze hobbelen een tiental jaar achter Unilever aan die inmiddels weer diverse merken gereactiveerd of doorverkocht heeft.
https://www.trouw.nl/home/unilever-scha ... ~ae476540/
maar uiteindleijk toch het grote voorbeeld.. de lessen die geleerd zijn ( en die KPN weer wil leren)
https://merkelijkheid.nl/positionering- ... -unilever/
https://www.trouw.nl/home/unilever-scha ... ~ae476540/
maar uiteindleijk toch het grote voorbeeld.. de lessen die geleerd zijn ( en die KPN weer wil leren)
https://merkelijkheid.nl/positionering- ... -unilever/
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Re: XS4ALL
En op weg naar de 35.000 want de stand is nu 32.712 ondertekeningen.
Inderdaad goede column Mickel
Inderdaad goede column Mickel
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Re: XS4ALL
Ik krijg de indruk dat KPN nu de Zwarte Piet toegespeeld krijgt.
Maar wat is er in het verleden gebeurd? Xs4all heeft zichzelf in 1998 verkocht aan KPN voor 55 miljoen euro, terwijl Xs4all in 1998 voor 5 miljoen euro omzette en een verlies leed van 5 miljoen euro. Per abonnee heeft KPN bijna 1000 euro betaald. De 3 oprichters die toen nog over waren hebben er bij de verkoop in 1998 financiëel wel bij gevaren.
Is er in 1998 enig protest geweest of is er toen een petitie gestart?
Maar wat is er in het verleden gebeurd? Xs4all heeft zichzelf in 1998 verkocht aan KPN voor 55 miljoen euro, terwijl Xs4all in 1998 voor 5 miljoen euro omzette en een verlies leed van 5 miljoen euro. Per abonnee heeft KPN bijna 1000 euro betaald. De 3 oprichters die toen nog over waren hebben er bij de verkoop in 1998 financiëel wel bij gevaren.
Is er in 1998 enig protest geweest of is er toen een petitie gestart?