Daar gaan we weer met ons campertje... op stap

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door MonRoe »

en het gaat zo warm worden in Nederland door de klimaat verandering dat we ook niet meer naar het zuiden hoeven te rijden voor de warmte, dus kunnen we gewoon in de tuin blijven ;-)
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door hathi »

Ik heb,nog geen klimaatverandering,meegemaakt,die er vroeger ook niet was,maar als je vroeger nooit ervaren hebt geloof je het al snel,we hebben het afgelopen zomer weer ervaren,het was droog....en de nl wereld dreigde bijna te vergaan,omdat het droog was,zie nu,wat er is gebeurd? Ik wil je een goede les mee geven,gekregen vanmijn vader,?...De Natuur hersteld zich ALTIJD,en niet door menselijk ingrijpen
Hans
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door Marco Polo »

En dat punt willen we dus even uitstellen tot we een plan B hebben :D
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45224
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door thole »

Het weer van afgelopen zomer is wat anders dan hèt klimaat.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
metatoon
Berichten: 9690
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door metatoon »

God grijpt in, maar niet onmiddellijk. :-B


Gr.Toon
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door Transitje »

Als ik al die bombastische verhalen hoor over het milieuakkoord dan moet het toch wel goed uitpakken, vreemd dat ik er dan toch heel grote twijfels bij heb. Als je alleen al de figuren die daarbij steeds op de voorgrond staan beziet dan kan het gewoon niet anders dan dat we bedonderd worden: Wiebes, nou vraag maar aan de Groningers hoe voortvarend en betrouwbaar hij is. En dan Nijpels, dat was toch de man die een vet betaalde baan had bij de bank van Dirk Scheringa? Maar hij had schijnbaar niet door wat voor een zootje het daar was.
En zo kun je nog wel wat namen, bedrijven en politieke partijen opnoemen, en daar moet ik vertrouwen in hebben? Ga maar rustig slapen Nederland.
Ik heb er totaal geen enkel vertrouwen in dat buiten de grote industriële vervuilers er ook maar iemand beter van wordt, ja, nog een aantal politiekelingen die straks een heel goed betaalde bestuursfunctie gaan krijgen, want geloof maar dat er heel wat commissies en besturen moeten worden opgetuigd, en daar gaan ze ons echt niet voor vragen.
Hoe zit dat toch dat je steeds weer dezelfde figuren op ziet dagen om er weer een bestuursfunctie extra bij te regelen. :bang: :bang: Neem eens echte deskundigen, en als ze toch uit de politiek moeten komen, neem dan mensen van andere, nieuwere, partijen, niet degenen die al tig functies hebben en meestal niet zo'n goede reputatie bij Jan in z'n boezeroen.
Laatst gewijzigd door Transitje op za 22 dec 2018, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten

Klaas
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1418
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door FrankJC »

Wij moeten aan het elektrisch rijden, ik keek ff naar de BMW i3 met het "geweldige" actieradius van 260 km, wat moet je daar nou mee? :think:
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door Marco Polo »

Momentele stand der techniek
Kortzichtigheid ten top

En Klaas wat dat vragen betreft:
Da’s ook het kenmerk van echte leiders.
Die gaan niet zitten wachten tot ze gevraagd worden ;-)
Dus je kan klagen tot je een ons weegt, invloed heb je op die manier niet ;-)

Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door Transitje »

Marco Polo schreef:
za 22 dec 2018, 12:50

Dus je kan klagen tot je een ons weegt, invloed heb je op die manier niet ;-)
Je zal het misschien niet geloven, maar daar was ik even achter. :thumbup:
Groeten

Klaas
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31964
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door Bob Diesel »

Marco Polo schreef:
za 22 dec 2018, 12:31
En dat punt willen we dus even uitstellen tot we een plan B hebben :D
Betalen

en hoe komt het dat we altijd :crazy: eersdt moeten betalen
maar we daarna wel gecompenseerd worden
:?: laat me niet Betalen hoef je niet te

scheelt veel werk en ergernis
of mis ik iets
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Audiofiel
Berichten: 686
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 23:01

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door Audiofiel »

Dafluc schreef:
vr 21 dec 2018, 21:37
Audiofiel schreef:
vr 21 dec 2018, 20:44
Wat een ophef weer door mensen die verkeerd lezen en denken dat al die oude diesels dan al van de weg moeten zijn. :bang:
Dan heb je zelf het stuk uit de link blijkbaar niet gelezen. Want het staat er verkeerd. Het is dus geen kwestie van verkeerd lezen, maar van verkeerd berichten.
Dat heb ik juist wel gelezen. Ik bedoel met die mensen degene die verkeerd heeft gelezen en dat stuk heeft geschreven.
An apple a day keeps the doctor away... (if your aim is good)
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door Premiumliner »

Wat een stelletje mekkerkonten delen hier hun frustraties in dit topic. Gelukkig weten een aantal ook positief te denken en te relativeren.
Wat mij opvalt is dat sommigen alleen maar aan zichzelf denken en weten te verwoorden wat de "boosdoeners" allemaal fout doen.
Het is allemaal de schuld van een ander en nooit van je eigen bijdrage daaraan.
Struisvogelpolitiek ten top hier en daar.
Als we nou ook eens denken aan de wereld waar onze kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen straks ook nog moeten/mogen leven, dan ziet het plaatje er wellicht wat anders uit. Al die "vervuilers" (cruiseschepen, vliegtuigen, vrachtschepen etc.) die houden we zelf ook in de vaart met ons consumentengedrag! Voor mij geldt nog steeds het spreekwoord: verbeter de wereld en begin bij jezelf!
Amen! :D
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door MonRoe »

Hmmm, wij hebben geen kinderen, dus ook geen kleinkinderen etc, mogen wij dan aan onszelf denken :-? :wink: :crazy: :eh: :shh: :wtf: :silent: x:-|
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
FredV
Berichten: 542
Lid geworden op: do 13 jul 2017, 22:19
Locatie: Langs de A12

Re: Daar gaat ons campertje



Bericht door FredV »

Premiumliner schreef:Wat een stelletje mekkerkonten delen hier hun frustraties in dit topic. Gelukkig weten een aantal ook positief te denken en te relativeren.
Wat mij opvalt is dat sommigen alleen maar aan zichzelf denken en weten te verwoorden wat de "boosdoeners" allemaal fout doen.
Het is allemaal de schuld van een ander en nooit van je eigen bijdrage daaraan.
Struisvogelpolitiek ten top hier en daar.
Als we nou ook eens denken aan de wereld waar onze kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen straks ook nog moeten/mogen leven, dan ziet het plaatje er wellicht wat anders uit. Al die "vervuilers" (cruiseschepen, vliegtuigen, vrachtschepen etc.) die houden we zelf ook in de vaart met ons consumentengedrag! Voor mij geldt nog steeds het spreekwoord: verbeter de wereld en begin bij jezelf!
Amen! :D
Mag ik er misschien voor een aantal van onze onze politici, met mijnheer JK voorop, van maken:
Verbeter Nederland, maar begin vooral bij jezelf.
Knibbel
Plaats reactie