Arnhem nu ook op slot voor diesels

Algemene campervragen en -opmerkingen.
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Arnhem nu ook op slot voor diesels



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op ma 30 okt 2023, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
FredV
Berichten: 542
Lid geworden op: do 13 jul 2017, 22:19
Locatie: Langs de A12

Re: Arnhem nu ook op slot voor diesels



Bericht door FredV »

Uit wat voor een wereld komen jullie dat Jan zijn autootje wordt misgund. Lang niet alle werkgevers verstrekken hun werknemers een OV kaart o.i.d. Daarbij zijn lang niet alle werkplekken met OV te bereiken, dan wel is Jan te lang onderweg om op tijd op zijn werkplek te kunnen zijn. Ook moet er op dat moment dan wel OV beschikbaar zijn. Ik heb bewondering voor deze mensen die proberen zonder schulden en zonder hun hand op te houden willen werken voor een minimum loon om daarmee een gezin te onderhouden. Ik heb zelf zo’n zoon gehandicapt door een achterstand en autisme en die te trots is om thuis met een uitkering te zitten, maar dankzij de sociale werkplaats een baan heeft gevonden in de vleesverwerking. Hij staat om 5 uur op en is >12 uur later pas weer thuis; en dat voor een minimum loontje. Mijn schoondochter doet in haar werk veel gezinnen begeleiden in dit soort situaties waar een gezin met 2 kinderen nauwelijks van dat minimum loontje kan rondkomen. Roep nu niet dat deze mensen door toeslagen e.d. worden ondersteund om rond te komen, want dat is niet waar. Gelukkig kan ik mijn zoon nog financieel ondersteunen, maar moet dan wel weer de blauwe brievenbende proberen te ontwijken. Wel eens bij een voedselbank wezen kijken of bij andere instellingen waar gelukkig veel vrijwilligers het leven van de armoede wat dragelijker proberen te maken? Nee natuurlijk, want lang leve dat het ons zo goed gaat in Nederland.
Ik wens hier verder geen woorden meer aan vuil te maken en zal dan ook niet meer reageren, maar leef voort in jullie wereldje.
Terug naar Arnhem waar straks die ‘zielige’ camperaars niet meer de stad in mogen.
Knibbel
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Arnhem nu ook op slot voor diesels



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op ma 30 okt 2023, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Arnhem nu ook op slot voor diesels



Bericht door jielus »

Symbool politiek?
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27445
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Arnhem nu ook op slot voor diesels



Bericht door Marco Polo »

Besluit van een democratisch gekozen gemeenteraad.
Mogen wij, denk ik, als niet-Arnhemmers wat van vinden maar hebben dat te respecteren.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27445
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Arnhem nu ook op slot voor diesels



Bericht door Marco Polo »

https://www.gelderlander.nl/arnhem/geld ... ~a36c78e9/

En ondertussen werpt de provincie dan weer barrières op qua bereikbaarheid en infrastructuur :mrgreen:
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1804
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Arnhem nu ook op slot voor diesels



Bericht door doov »

FredV schreef:
vr 16 nov 2018, 7:33
Ik wens hier verder geen woorden meer aan vuil te maken en zal dan ook niet meer reageren, maar leef voort in jullie wereldje.
Das misschien beter ook.
Het is niet het eerste topic waar je je -off topic- uitspreekt over de door jou veronderstelde tweedeling in Nederland. Of is het drie-, vier of weet ik hoeveeldeling?
Dat is best storend.

En met mijn ouwe gebakkie mag ik Arnhem ook niet in. Jammer, maar niet meer dan dat.
Gebruikersavatar
DjFoxy
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 17:52

Re: Arnhem nu ook op slot voor diesels



Bericht door DjFoxy »

Er zijn bij zulke steden zat plekken om buiten het centrum te parkeren en gratis of goedkoop met het openbaar vervoer of de fiets het centrum in te gaan.
Ik zie hier totaal geen probleem in.
Natuurlijk gaat het nu ineens heel snel met de anti Diesel beweging, zat er uiteindelijk toch aan te komen.
Plaats reactie