VVD wil kernenergie

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51255
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Kroppie »

oke, maar daar word aan gewerkt ,ook door mij, en is voor een redelijk groot deel goed op te vangen, door na te denken wanneer je iets gebruikt.
en ja in de laatse 2 en de 1e 2 maanden van het jaar is dat soms wat puzzelen, maar valt mij erg mee, en als ik in de camper met weinig toe kan, kan ik dat thuis ook.

en die kouwe kak van de vvd daar heb ik schijt aan.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
metatoon
Berichten: 9686
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door metatoon »

We komen energie tekort.
Het rare is de hoge verkwisting daarin.Als ik erge dorst heb en ik heb een glas met water ga ik toch niet de helft wegdoen ,om vervolgens het tweede glas te vullen.
Een overheid die gebouwen of andere objecte bouwt ,die nooit gebruikt worden.
Of een korte levensduur.
Mensen die denken kleinkinderen er beter van te maken ,met overvloed aan materiaal.
Apparaten aanschaffen om de heb.
De plaatselijke supermarkt hier met een erg groot oppervlak , die zowel overdag als s nachts de volle verlichting laat branden .
Winkels die in de winter gewoon de deur open laten ,en flink warmte extra gebruiken om het behaaglijk te houden .
Geloof zelfs dat ik van de week in het schap een elektrisch oorreiniger zag.
We bouwen en gaan (vaak met de auto ) naar sportscholen om daar handelingen uit te voeren die we thuis door automatisering niet meer wensen te doen.
Enz enz . Tijd voor geboortebeperking?
We kunnen het gewoon niet bolwerken .
En kernenergie zie ik als een kraan die open staat verder open te draaien en de ongewenste plas water bestrijden mer een grotere dweil.
Gr Toon
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Cee Pee »

Als nu eens iedereen die denkt dat er teveel mensen op deze aardbol rondlopen zich morgenochtend meldt bij de vuilverbranding is er al één probleem opgelost. :mrgreen: :wink: :hug:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51255
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Kroppie »

of 10 diepe kniebuigingen.
niet ervoor, niet erna, maar in plaats van.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
FredV
Berichten: 542
Lid geworden op: do 13 jul 2017, 22:19
Locatie: Langs de A12

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door FredV »

Wel naar het oosten dan wel
Knibbel
metatoon
Berichten: 9686
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door metatoon »

Cor.

Chemisch afval word daar niet verwerkt.

Gr Toon :-B
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31955
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Bob Diesel »

Kroppie schreef:
do 08 nov 2018, 17:10
of 10 diepe kniebuigingen.
niet ervoor, niet erna, maar in plaats van.

jos
Mooi mis
Heb er 40 jaar terug een knoop in laten leggen

En je kan/mag misschien wel vaker
Maar beslist niet liever :mrgreen:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Cee Pee »

metatoon schreef:
do 08 nov 2018, 17:53
Cor.

Chemisch afval word daar niet verwerkt.

Gr Toon :-B
Dan maar kerncentrales.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
FredV
Berichten: 542
Lid geworden op: do 13 jul 2017, 22:19
Locatie: Langs de A12

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door FredV »

Cee Pee schreef:Als nu eens iedereen die denkt dat er teveel mensen op deze aardbol rondlopen zich morgenochtend meldt bij de vuilverbranding is er al één probleem opgelost. :mrgreen: :wink: :hug:
Dat geldt dan niet voor boven de 70 want die zijn hier toch al afgeschreven. En bij de meesten is het inmiddels toch al stuifmeel geworden:lol3:
Knibbel
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27440
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

VVD wil kernenergie



Bericht door Marco Polo »

Behalve dan bij Ratelband
Die is ondanks zijn hoge leeftijd nog zo vruchtbaar als een konijn.
Waarbij natuurlijk de opmerking van FredV de vraag opwerpt wat het effect van al dat dieselen op de viriliteit van de gemiddelde camperaar is :D
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45205
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door thole »

Dat geldt dan niet voor boven de 70 want die zijn hier toch al afgeschreven. En bij de meesten is het inmiddels toch al stuifmeel geworden:lol3:
Gelukkig klopt dit niet.
Indien er geen fysieke beperkingen zijn, is seksualiteit mogelijk tot op hoge leeftijd.
Wel zal de frequentie minder zijn, de aard van de seksualiteit zal soms veranderen ( ik bedoel niet de geaardheid :lol: ) en je moet er energie in blijven steken( nee, geen kernenergie).
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door KTManiac »

thole schreef:
do 08 nov 2018, 20:12
Indien er geen fysieke beperkingen zijn, is seksualiteit mogelijk tot op hoge leeftijd.
8-11-2018 20-41-45.jpg
8-11-2018 20-41-45.jpg (46.63 KiB) 363 keer bekeken
Maar goed, we dwalen een beetje af... :angel:
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80379
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Dafluc »

Kijk, dat we soms van het onderwerp afdwalen, ach.
Maar van kernenergie naar sex voor ouderen vind ik toch wel knap.
En ik ben best wat gewend.
Dus.
On topic maar weer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5457
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: VVD wil kernenergie



Bericht door Atoz »

Natuurlijk is die energie uit zonnepanelen niet gratis op te wekken.
Zowel ik als Kroppie produceren (ook wij ongeveer 20% te veel) onze 'eigen' elektriciteit zelf.
Dat opslagprobleem is inderdaad nog een punt, maar onze energieproductie als 'waardeloos' te beschouwen lijkt me een verkeerde ingesteldheid.

Misschien moeten mensen als Kroppie en mezelf eens overwegen wat de kostprijs is van een batterij, die een beperkte hoeveelheid energie kan opslaan.

Heel veel mensen begrijpen niet dat ik/Kroppie (en ook nog enkele anderen) zelfbedruipend zijn in onze Camper.
En als dat op 'vakantie' kan gedurende zes maanden per jaar, dan zou dat ook thuis moeten kunnen.

Gaat niet hoor ik al vertellen , maar als die kleine koelkast in de camper gedurende zes maanden perfect voldoet aan ons gezin van twee waarom hebben we dan thuis het vijfvoudige volume nodig?

En ja ik loop met een plannetje in het hoofd om eens ook thuis wat energieopslag te plaatsen.

Dus voor mij geen kernenergie. Die is vandaag veel te eenvoudig zolang er geen ongelukken gebeuren en ook binnen vijftig jaar , na stopzetting van de centrale is er een gigantisch probleem met het afval.

Anders moet je maar eens naar Le Havre rijden waar de Fransen een super beveiligde opwerkingsfabrik hebben voor hun afval. Wat eigenlijk niet opgewerkt kan worden :bang:
Aan de beveiliging kun je zien dat er 'een probleem' is met het afval
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Plaats reactie