Nieuw hier? Stel je even voor!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eradusa
Berichten: 5
Lid geworden op: za 20 okt 2018, 16:14

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door eradusa »

Goedemorgen, wij zijn Antoine en Maya en zijn hier om ons te oriënteren.
We willen graag overstappen van caravan naar camper , maar willen ons eerst goed inlezen.
Karolien33
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 19 okt 2018, 14:09

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Karolien33 »

Hallo allemaal,

Ik ben Karolien (schokkend gezien mijn gebruikersnaam :-B ), kom uit omgeving Groningen en ga graag samen met mijn man camperen. Tot voor kort deden we dat vooral met de caravan, maar hebben nu een volkswagen camper op het oog om over te kopen. We moeten nog het een en ander regelen, maar denk wel dat we snel de overstap gemaakt hebben! We zijn iig van plan om zo snel mogelijk een testweekendje ergens te doen voordat het er te koud voor is, dus kijk daar nu al zeer naar uit :-) Onze caravan verkopen we dan aan mijn zwager door, dus iedereen weer blij :wink: Ik kijk uit naar de uitwisseling en gezelligheid hier!

Groetjes,
Karolien
Thom Mustang
Berichten: 1
Lid geworden op: di 23 okt 2018, 16:47

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Thom Mustang »

Hallo allemaal, mijn naam is Thom en ben nieuw hier op dit forum.
De reden van aanmelden is dat ik nog niet bekent ben met campers maar er wel heel geïnteresseerd in ben.
Ik heb nog geen definitieve beslissing genomen, maar heb wel een op het oog namelijk een Hobby 600 uit 2004.
Ongetwijfeld zijn er hier ervaringsdeskundigen van dit type en hoor graag de goede en natuurlijk de negatieve kanten van dit type en als het kan ook de (aankoop)tips.
Alvast bedankt!
Gr. Thom
Rien 66
Berichten: 1
Lid geworden op: di 23 okt 2018, 15:56
Locatie: Geldrop

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Rien 66 »

IK ben Rien en de trotse eigenaar van een bavaria camper T746 class
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3253
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door B1gcheese »

Welkom allemaal! En veel plezier op dit mooie forum.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3253
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door B1gcheese »

alfanini schreef:
vr 19 okt 2018, 19:50
(...)
de camper hebben we gisteren in de staling gezet en dat vonden we erg jammer maar goed beter binnen in de winter dan buiten.....
volgende zaken gedaan ivm winterstalling, hoop dat we niets vergeten zijn.
(...)
Volgens mij ben je zo aardig compleet.
Je kunt hem ook schorsen bij de RDW, scheelt je weer een paar maanden houderschapsbelasting.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
KarinApeldoorn
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 24 okt 2018, 10:32

Introductie



Bericht door KarinApeldoorn »

Hallo allemaal. Mijn naam is Karin en op zoek naar interessante camper blogs heb ik vandaag dit forum ontdekt. Mijn vriend en ik hebben circa 15 jaar geleden met een kampeerbusje door Nieuw Zeeland gereisd. Daarna hebben we met per auto nog veel roadtrips gemaakt in de VS, Europa en Canada. Rondreizen doen we heel graag, en onze zoon (juni 2019 wordt hij 2) tot nu toe ook. We willen met hem graag met een camper gaan reizen, oa vanwege het gevoel van vrijheid om tijdens een roadtrip je eigen slaapplaats te hebben. Ik ben heel benieuwd naar ervaringen mbt onder meer wildkamperen per camper in Europa, de handigste huurcamper voor een roadtrip met een peuter, campertrips in Australië, en nog veel meer. Daarom ga ik eens flink rondneuzen tussen al jullie tips en verslagen! Dank voor het delen. En ik wens iedereen natuurlijk mooie weekenden en vakanties toe! Groeten, Karin.
Onze Bürstner (uit 2004) gebruiken we voor vakanties en weekenden. We gaan ook 3 maanden aaneengesloten rondreizen in 2021. Instagram: peutertoer.
Gebruikersavatar
Demiker
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 9:20
Locatie: Leuven België

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Demiker »

Hallo allemaal, ik ben terug van weggeweest.
Na een korte carrière rond 2010 met een fiat ducato 1,9td hebben mijn vrouw en ik eindelijk weer een camper gekocht.
Het is een oud beestje maar het voelt lekker.
Het is een Hymer Camp 544 op een Peugeot J5 2,5td uit 1991, dus een oldtimertje.
Ik ben blij weer terug een camperaar te zijn.
kingmidas
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 21:21

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door kingmidas »

:-B :-B :-B :-B :-B hooooi
Ik ben midas king midas👑👑👑 en ben mega gelukkig dat ik me een camperforumnaar mag noemen!

Ik heb een mercedes 608D gekocht die ik helemaal ga ombouwen en installeren en kan er niet anders dan veel hulp en expertise bij genruiken van jullie allemaal <3

Ik ben 23 jaar en heb het lumineuze visioen gehad dat ik heeeeel graag wil sleutelen en mijn eigen huisje wil bouwen van deze machtige machine-camper!!!
De foto zal ik hier ook posten, hij is van 1975 en loopt als een zonnetje, als iemand al opmerkingen tips en tricks heeft eventueel bij dit beest... Let me know :)

Groetjes en tot hoors

Kingmidas
Bijlagen
Screenshot_2018-10-27-20-18-46.png
Screenshot_2018-10-27-20-18-46.png (353.44 KiB) 692 keer bekeken
Gebruikersavatar
Patje_K
Berichten: 1
Lid geworden op: di 30 okt 2018, 10:53

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Patje_K »

Hallo allen,

ik ben patrick en na een lang dromen van een eigen camper hebben wij er eindelijk een gekocht. Het is een Adria Coral 670 SL geworden en wij verheugen er ons al op om in het voorjaar op pad te gaan!
Gebruikersavatar
Maranopreis
Berichten: 1687
Lid geworden op: vr 21 apr 2017, 23:39
Locatie: Rheden
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Maranopreis »

Welkom allen, veel plezier op dit forum en veel veilige camper kilometers toegewenst.
Greetz André & Marjos

ONE LIFE, LIVE IT !

zie onze reisverslagen op https://www.maranopreis.nl
NoStress
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 04 apr 2011, 13:49
Locatie: geen

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door NoStress »

Heb mijn persoonsgegevens hier toch maar weggehaald... (ivm privacy/minder leuke mensen)
En wie weet leren we elkaar op een CP echt kennen.
Laatst gewijzigd door NoStress op di 18 okt 2022, 8:39, 3 keer totaal gewijzigd.
rimpelsteeltje
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 24 okt 2018, 22:31

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door rimpelsteeltje »

ook goedeavond allemaal , ik ben Richard 49 , ik kom hier is ff rond neuzen , ik wil van mijn bestelbus ( iveco daily ) langzaam aan een campertje maken :D
Biche-Bee-Bus
Berichten: 4
Lid geworden op: za 03 nov 2018, 22:04

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Biche-Bee-Bus »

Beste Forumleden,

Op 3 november 2018 hebben we ons aangemeld op dit Forum. We kijken al meer dan een maand naar jullie verhalen en ervaringen met veel plezier. Het is dan ook vooral uit betrokkenheid dat we meedoen, want met name ik (65) ben niet erg vaardig op internet en in fora..
Wat zijn we aan het doen: Met 45 jaar bestelbus ervaring, meestal omgebouwd tot kampeerbus zijn we nu een Peugeot Boxer L3H2 uit 2015 aan het ombouwen. Deze keer wat strakker dan voorheen, maar functie gaat voor vorm en kunststof vermijden we, ook HPL.
Berken triplex met vilt waar nodig en een sobere open uitstraling.
Wanneer ik de puf heb zal ik wat foto's uploaden. Het isoleren is bijna gereed, de dakluiken en ramen S7 van Dometic zijn gemonteerd.
Het gaat mooi. Veel denken en meten...
Groet uit het Noorden.
Plaats reactie