bedienpaneel Mecatronic

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

bedienpaneel Mecatronic



Bericht door Prhg »

allen

Zojuist mijn "nieuwe" camper opgehaald. Heel blij mee.
Hier zit een 80 cm mecatronic schotel op maar met het LED bedienpaneel (7 satellieten).
Hier zit helaas eutelsat 9 niet bij, want ik kijk nl met Joyne.
Er is echter ook een LCD bedienpaneel ( 15 satellieten) te krijgen, waarmee eutelsat 9 wel te vinden is.

Weet iemand hoe ik dat LED bedienpaneel los krijg en kan ik daar zo de LCD versie op aansluiten?

Wil nl niet het risico lopen iets te slopen als ik er een schroevendraaier tussen zet.
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: bedienpaneel Mecatronic



Bericht door Prhg »

Dit topic kan gesloten worden. Ik heb het al gevonden
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51331
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: bedienpaneel Mecatronic



Bericht door Kroppie »

mooi dat u het gevonden heeft, maar hoe zat het nu?, is handig als een ander eens hetzelfde probleem heeft, dat is de kracht van een forum leren van de ervaring van een ander werkt meerdere kanten op, en ervaring heb je nooit genoeg, want de ervaring die je het hardste nodig hebt krijg je meestal nadien .

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: bedienpaneel Mecatronic



Bericht door Prhg »

Je kunt met een schroevendraaier eenvoudig de afdekring er af klikken.(aan de zijkant).
Het paneel zit dan met 2 schroefjes vast.
Als je die losmaakt haal je het paneel zo van de muur.achterin zit dan de aansluitstekker
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51331
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: bedienpaneel Mecatronic



Bericht door Kroppie »

bedankt :thumbup:

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie