12 Volt stopcontact

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Hilpet76
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 23 mar 2018, 0:28
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

12 Volt stopcontact



Bericht door Hilpet76 »

Wie kan mij raden of zelfs helpen met het 12 volt stopcontact wat naast mijn controlepaneel zit. Deze gebruikte ik voor de schotelantenne maar opeens was er geen srroom meer. Nu moet ik deze in de aansteker van de auto doen. Ik heb het paneel losgemaakt, maar daar zie ik zoveel draden zitten en weet natuurlijk niet welke draad bij dat contact hoort. Hoe kom ik daar achter?
gr peter
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: 12 volt stopcontact



Bericht door Cee Pee »

Daarom zou het makkelijk zijn als je in je profiel je woonplaats vermeld, vaak woont er een forumlid in de buurt die je best wil helpen.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: 12 volt stopcontact



Bericht door Kroppie »

als je bij het stopcontact kijkt welke kleur draden daar aan zitten dan zal bij het paneel dezelfde kleuren ook zitten, maar heb je al naar de betreffende zekering gekeken?

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Hilpet76
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 23 mar 2018, 0:28
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: 12 volt stopcontact



Bericht door Hilpet76 »

Ja alle zekeringen bijvoorbaat vernieuwd omdat ik al problemen had met de waarschuwing van zekering opgeblazen een poosje geleden en...die draden hebben volgens mij allemaal dezelfde kleur lichtgrijs toch zal ik nog eens goed kijken
myway
Berichten: 15460
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: 12 volt stopcontact



Bericht door myway »

Toch niet kleurenblind
Hilpet76
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 23 mar 2018, 0:28
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: 12 Volt stopcontact



Bericht door Hilpet76 »

Heb geprobeerd profiel te wijzigen om woonplaats in te voeren maar heb het wel ergens ingevuld maar kon niet vinden waar werd gevraagd adresgegevens dus...misschien is het te zien
.....
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: 12 Volt stopcontact



Bericht door Cee Pee »

Als je bij een bericht van jezelf op je forumnaam klikt kom je in je profiel daar klik je op "profiel wijzigen" dan doorscrollen naar "Locatie" in daar je woonplaats vermelden.
Dan op "Opslaan" klikken en klaar is het.

Je hebt het nu bij "interesse" gezet daar kun je aangeven waar je in geïnteresseerd bent of wat je hobby's zijn.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Hilpet76
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 23 mar 2018, 0:28
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: 12 Volt stopcontact



Bericht door Hilpet76 »

Dank het is gelukt! nu nog de draden opnieuw bekijken hopelijk kom ik er uit maar nu is het in de camper zo heet en dat paneel losmaken is niet zo makkelijk zit aan de kastjes geschroefd maar dat gaat natuurlijk lukken en hopelijk kom ik er uit! Met vriendelijke groet peter
Plaats reactie