Camperplaats voor honden vrij...

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
freedom2
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 26 nov 2004, 18:30

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door freedom2 »

Ik moet bekennnen dat wij het niet alleen op een CP opruimen.
Gebruikersavatar
Grumble
Berichten: 2047
Lid geworden op: ma 16 jan 2012, 22:21
Locatie: Eibergen

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door Grumble »

Het vermoeden bestaat dat de plastic zakjes om de hondenpoep "op te ruimen" meer vervuilend zijn als de poep zelf... :shh:
Laikatrin
Berichten: 3007
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 22:34
Locatie: Kempen (België)

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door Laikatrin »

Allé, al 3 verdachten minder! :D

Ik zal dan ook maar bekennen! Mijn oudste hondje durft al eens een drolletje draaien waar het niet gepast is. Als ze moet dan moet ze. Na 6 jaar opgesloten te zitten als broodfokteef doet ze het meestal nog het liefst op harde ondergrond. Na 6 jaar niet anders kunnen dan in je eigen hok je behoefte doen op beton, dat veeg je niet zomaar uit hé! In huis was ze nochtans heel vlug zindelijk. Dat komt omdat een hond van nature uit zijn eigen nest niet bevuild en dat blijft er ook inzitten na jarenlange opsluiting.)

Als het gebeurt waar het niet gepast is dan is het kakje voor het zakje! :D
Even citeren,
"Met de biologisch afbreekbare poepzakjes kun je voortaan geheel volgens de regels en op milieuvriendelijke wijze je hond uitlaten.
Het is niet toegestaan de ontlasting van je hond op straat te laten liggen. Met de bio-poepzakjes kunt u dit eenvoudig opruimen en de zakjes in de daarvoor bedoelde afvalbakken werpen. De zakjes zijn biologisch afbreekbaar, waardoor je ook milieubewust bezig bent." ;;-)
Keep calm and let karma finish it!
DirkenAnneke
Berichten: 476
Lid geworden op: do 14 okt 2004, 23:00
Locatie: Schoonoord

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door DirkenAnneke »

Het zou toch wel eens een heel groot voordeel zijn als hondenbezitters eens rekening gaan houden met mensen welke niet van honden houden.
Hou je hond en de stront bij je eigen camper en val andere mensen niet lastig met eindeloos geblaf etc.
Inmiddels is de honden terreur op veel camperplaatsen al zodanig dat wij deze gaan mijden
Carthago Chic C-line 5.0, Audi A3 cabrio, en BMW1200RT, zendamateur PH5D
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door Jan en Simonne »

Ik ruim het ook op, als het niet ergens in het bos ligt... :D

Hee, wij zijn zelfs van die gekken, die met zo'n grijpertje en een grote vuilniszak andermans bende gaan opruimen, als dat nodig is.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door hwendt »

Heb ik zelf gezien.( Die mevrouw hier boven ) Kijk ik uit het raam en zie een leuk vrouwtje met een grijper de teringzooi van diverse anderen aan het opruimen..
Was een parkeerplaats bij De Pegasusbrug.
Ik geloof al om 08.00 uur in de morgen.
Haar opmerking ..... Anders krijgen wij daar de schuld aan dus ruim ik het even op...

Daarna heb ik het op meerder plaatsen meegemaakt... ja ze is klein en haar hondje is nog kleiner maar worden allebei sterker als een beer als ze boos zijn..en hebben motto "Niet lullen maar doe er wat aan "

Dit mag ook wel eens gezegd worden in plaats van het feit dat we soms de rotzooi achterlaten en altijd maar klagen..

Hugo :cheers: :cheers: :cheers: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door dieseltje+ »

DirkenAnneke schreef:
vr 29 jun 2018, 9:40
Het zou toch wel eens een heel groot voordeel zijn als hondenbezitters eens rekening gaan houden met mensen welke niet van honden houden.
Hou je hond en de stront bij je eigen camper en val andere mensen niet lastig met eindeloos geblaf etc.
Inmiddels is de honden terreur op veel camperplaatsen al zodanig dat wij deze gaan mijden
De opmerking is begrijpelijk, heb zelf 2 honden. En ook ik verbaas mij er wel eens over dat sommige honden eigenaren dit laten gebeuren.
Is een lastige discussie...geblaf van honden...schreuwen/gegil van kleine kinderen...maar ook gedrag van volwassenen.
Vorige week een prachtig plek in Limburg, honden mee, aangelijnd (lijn van 6meter) helemaal prima.
Buren (groepje van 6 21+ers) Potje voetbal, prima. Bal kwam vol op de voorruit van de camper, oke. "jongens pas ff op"
10 min later op de zijkant, "jongens denk er ff om, ben er niet blij mee"
Nog geen min later weer op de zijkant van de camper, bal lag dus bij ons naast de camper. 1 van de honden kijkt mij aan met de blik van .."mag ik" ik knik de hond toe en die bijt de bal lek.
Geef de bal terug aan de 1 van de jongens, kijkt me een beetje verbaast aan, zegt niks. Komt kwartiertje later terug met een grote groep (10-11man)
stapte dreigend (2 met een stok in de hand) en verbaal zal ik niet noemen hier wat er gezegd werd, op onze camper af. Ik waarschuw 1 x "nog 1 stap en laat de honden los" ze dropen met veel gemopper af. Eerlijk is eerlijk als ze dichterbij waren gekomen had ik idd de honden los gelaten. (ondanks dat het niet mocht)
Ja ik ben een groot honden liefhebber, met name duitse herders.
Maar zie soms voorbeelden genoeg dat een mens nog veel kan leren van een welopgevoede hond.
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
roma
Berichten: 4523
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door roma »

Jan en Simonne schreef:
za 12 jul 2014, 22:40
Ik wil alleen betalen voor mijn hond, als er ook daadwerkelijk iets wordt gedaan voor honden.
Zo niet, dan vertrek ik.
Loslopende katten bv. Heel aantrekkelijk voor de blaffers en keffers....
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door Camperic »

Voordat we wéér aan een oneindige discussie (eens worden hondenliefhebbers & -haters het toch niet :wink: ) beginnen over dit onderwerp: lees hier wat er onlangs nog over is geschreven :idea:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door Jan en Simonne »

hwendt schreef:
vr 29 jun 2018, 10:20
Daarna heb ik het op meerder plaatsen meegemaakt... ja ze is klein en haar hondje is nog kleiner maar worden allebei sterker als een beer als ze boos zijn..en hebben motto "Niet lullen maar doe er wat aan "
:oops: :lol:
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door Hoofdnoorman »

Voorlopig heb ik geen last.
Hockey ruimt alles zelf op en ook van andere honden. :-B

Eergisteren heeft hij een 20 eurobiljet opgeruimd en gisteren twee paar schoenen.
Ik had een luifel gekregen en deze helemaal gerenoveerd. Moesten nog al wat onderdelen aan vervangen worden, maar nu is het ook helemaal nieuw, alleen het doek nog maar dat kan de koper dan zelf bepalen. Eigenlijk "was als nieuw". RobQ heeft een zakje met nieuwe sierkapjes voor binnen in de camper er bij gedaan. Hockey heeft dit zakje te pakken gekregen en daar een eigen profiel in gemaakt. :lol3:

Hartelijke groeten van Hockey III alias "De poepsnoeper". :-B
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door Jan en Simonne »

:lol: :lol: :lol:
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Rob Q
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 22:38
Locatie: Rosmalen (NB)

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door Rob Q »

Hartelijke groeten van Hockey III alias "De poepsnoeper". :-B

Ik zei nog zo tegen Hockey : Nu even niet!!! Deze hond wordt nog zo handig dat ie zichzelf uitlaat en zichzelf repareert met gevonden reservedelen. Succes.
MvGr.,

Rob

Pössl 2Win R Plus 2022 Citroen Jumper
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Camperplaats voor honden vrij...



Bericht door Hoofdnoorman »

Tsja, gisteren de boom van de buurman leeggehengeld. Blauwe pruimen.
Dan valt er nog wel eens eentje naast en dan is het kereltje zo vlug als water en zijn de pruimen verdwenen.
Dat heeft hij geweten, ik ook trouwens. :DD
Ik kom vanochtend beneden en de hele bijkeuken (Hockey's slaapkamer) helemaal onder de poep. Tegen de muren, radiator en de vloerbedekking. Hij zat zelf ook helemaal onder. Dus snel de deur open om hem in de tuin te laten. Neen hoor, meneer maakte eerst een rondje door de kamer en onderweg liep hij verder leeg. Uiteindelijk hem toch in de tuin gekregen, de tuinslang gepakt en getracht hem af te spoelen. Dat had heel wat voeten in aarde want meneer was het er totaal niet mee eens.
Enfin, na een uurtje poetsen is de boel weer toonbaar. De voering van de mand in de wasmachine en gelijk de mand maar gerepareerd.
De rest van de dag heeft hij diarree gehad. Waterdun. Tsja, daar is geen plastic hondenpoepzakje tegen opgewassen. Daar kan je hooguit gaan dweilen, hoewel, het trok automatisch in de grond.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Plaats reactie