Douchegordijn Hymer B754

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Eagle57
Berichten: 15
Lid geworden op: do 28 jul 2016, 1:27

Douchegordijn Hymer B754



Bericht door Eagle57 »

Hallo allen,
Ik ben sinds afgelopen donderdag trotse bezitter van een B754.
We hebben hem flink moeten schoonmaken... :sick: Maar zaterdag ben ik op pad gegaan. Nu sta ik op de camping in Spanje en erger en schaam me over de penetrante lucht in het douche/toiletruimte... :eh: Ondanks dat ik hem heb schoongemaakt.
Nu mijn vraag: Hoe krijg ik het halve douchegordijn, welke over de toiletpot getrokken kan worden, eruit zonder de boel kapot te trekken? Het gordijn railtje zit in een blinde hoek, zodat ik niet kan zien hoe de gordijnrunnertjes gemonteerd zitten... iemand een goeie tip?? Want ik wil het gordijn eerst maar eens desinfecteren... en eracht nog beter schoonmaken.
Alvast bedant,
Arend.
jurgenc
Berichten: 1866
Lid geworden op: di 01 jan 2013, 20:59
Locatie: Limburg, België

Re: Douchegordijn Hymer B754



Bericht door jurgenc »

Komt de geur uit de afloop? Soms staat die droog (als je bv de grijswatertank leegt) en dan komt de geur uit de grijswater tank naar binnen.
H20
wateren
Berichten: 221
Lid geworden op: wo 01 feb 2017, 9:24

Re: Douchegordijn Hymer B754



Bericht door wateren »

Sluit de afloopdop eens een tijdje af . Je kunt beter eerst een ander uitsluiten voordat je het gordijn sloopt.
Eagle57
Berichten: 15
Lid geworden op: do 28 jul 2016, 1:27

Re: Douchegordijn Hymer B754



Bericht door Eagle57 »

Dank voor het meedenken, maar geur kwam echt van vies toilet en gordijn. Het is gelukt het gordijn eruit te krijgen zonder slopen. Deze lekker in de chloor laten weken en toiletruimte ontsmet met nodige chloor. Resultaat: heerlijk frisse toilet. Gordijn plaats ik niet terug, want ik douche niet in camper. Maak altijd gebruik van camping. Heb voor de zekerheid ook afvoertje schoongemaakt.
Groetjes,
Arend.
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6302
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Douchegordijn Hymer B754



Bericht door Bas vd laar »

Wat zijn sommige camperbezitters toch een smeerkezen he? Brrrr
Mooi dat het weer fris is.
Plaats reactie