Hefdak

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
kite
Berichten: 4
Lid geworden op: do 17 mei 2018, 17:45

Hefdak



Bericht door kite »

Graag zou ik mijn VW T5 multivan willen ombouwen naar een camper.
Hiervoor wil ik een slaap hefdak laten monteren.

Heeft iemand tips, goede ervaringen, model van hefdak om aan te raden?
En een adres om dit te laten doen, graag voor een schappelijke prijs.

alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80316
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Hefdak



Bericht door Dafluc »

Misschien gewoon even bij de zoekfunctie het woord hefdak ingeven?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: Hefdak



Bericht door Mickel Moen »

Dag Kite,

Welkom.

Neem eens een kijkje op mijn blog. Link hieronder.

Krijg je antwoord op jouw eerste vragen. Hoe duur het hefdak wordt heeft vooral te maken met merk en type.

Neem ook een kijkje op het weetjewel forum. https://www.weetjewel.nl/phpbb3/search. ... 342e3a92f9

En gebruik ook daar de zoekfunctie.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
kite
Berichten: 4
Lid geworden op: do 17 mei 2018, 17:45

Re: Hefdak



Bericht door kite »

Het blijft zoeken...
Ik had gehoopt dat jullie een paar goede bedrijven zouden kunnen noemen, waar veel mensen goede ervaringen mee hebben.
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: Hefdak



Bericht door Mickel Moen »

Ik verwijs je naar mijn blog. Daarop vermeld ik uitgebreid welk dak ik heb en welk bedrijf het heeft geplaatst en wat ik daar van vind. Wat wil je nog meer?

Kijk ik kan maar 1 dak noemen en 1 bedrijf waar ik ervaring mee heb, want ik heb nog maar 1 dak laten plaatsen.

Ook kan ik je vertellen, waarom ik niet voor een bepaald ander dak en bedrijf gekozen heb, maar daar informeer ik alleen over via pb. Dat is namelijk persoonlijk. Wat ik van onvoldoende kwaliteit vind, kan een ander zeer tevreden mee zijn.

Tip. Als je echt wilt vergelijken, moet je verschillende daken gaan zien en praten met de bezitters. Op het laatste weetjewel-camperweekend had je goed kunnen vergelijken en veel ervaringen kunnen horen. Dat was in april. Volgend jaar weer.

Of ga naar verschillende bedrijven en steek daar je licht op. Heb ik ook gedaan.
Laatst gewijzigd door Mickel Moen op vr 18 mei 2018, 19:59, 4 keer totaal gewijzigd.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80316
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Hefdak



Bericht door Dafluc »

Namen noemen van bedrijven is prima. Daar een waarde-oordeel aan hangen vinden we niet goed.
Waarom niet? Stel iemand schrijft dat een bedrijf goed is, prima service heeft en nog goedkoop ook en we laten dat staan. Dan kan een volgende reageren met de opmerking dat dat bedrijf heel slecht is, ze rotzooi verkopen en hij daar belazerd is. Dan zouden we dat ook moeten laten staan. Dat willen we niet, dus geen warme of koude douches. Dus een naam noemen prima. Erbij zeggen dat het goed is niet.
En als hier iemand een naam noemt mag je inderdaad aannemen dat de ervaringen goed zijn. Anders ga je een bedrijf niet noemen.
Dus. JWG en Atrion.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Titus
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 08 sep 2014, 8:45
Locatie: Deventer

Re: Hefdak



Bericht door Titus »

Dafluc schreef:
vr 18 mei 2018, 19:26
Dat willen we niet, dus geen warme of koude douches. Dus een naam noemen prima. Erbij zeggen dat het goed is niet.
En als hier iemand een naam noemt mag je inderdaad aannemen dat de ervaringen goed zijn. Anders ga je een bedrijf niet noemen.
Dus. JWG en Atrion.
Dat is toch wel een beetje vreemd. Er van uit gaan dat er goede ervaringen zijn met een bedrijf dat genoemd word ,terwijl niemand het tegendeel mag benoemen. Het kan dus heel goed zijn dat er 1 persoon een goede ervaring heeft, en dat bedrijf noemt. Terwijl er veel anderen zijn die de slechte ervaringen niet noemen.
Ik zou er dan ook niet van uit gaan dat een bedrijf dat genoemd wordt daadwerkelijk een aanrader is.
Impressie van ons Campertje "Wad Heerlijk": https://goo.gl/photos/9X9B2zApM8rKuerN9
FAIL: First Attempt In Learning.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80316
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Hefdak



Bericht door Dafluc »

Ik denk dat als iemand slechte ervaringen heeft bij een bedrijf hij dat niet gaat noemen als iemand om adresen vraagt. Heb je goede ervaringen doe je dat juist wel. En het tegendeel benoemen, melden dat een bedrijf slecht is dus, kun je altijd via een pb doen. Maar, zoals al vaak is uitgelegd, we willen dat niet op het forum. Voor ons niet te controleren, verhaal komt van één kant etc.
Afbeelding
Plaats reactie