Cote d'Azur binnendoor

de hoekies
Berichten: 6026
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 19:08
Locatie: Best (NBr)
Contacteer:

Re: Cote d'Azur binnendoor



Bericht door de hoekies »

Herbybg
Hoort dit misschien.thuis in een ander onderwerp ?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Met vriendelijke groeten / مع تحياتي /With best regards / Mit herzlichen Grüßen, / 敬具,
Peter
Nu met Mazda CX 5 2.0 Luxery uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent
TomTom Europe TRUCK 1045 10005 ( thanks Bob)
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8268
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Cote d'Azur binnendoor



Bericht door hurktoilet »

herbybg zegt uit Absurdistan te komen, dus misschien vindt hij/zij een bimetaalvoeler wel de beste route naar de Côte d'Azur :bow:
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
rondepon
Berichten: 48
Lid geworden op: do 08 dec 2016, 20:27
Locatie: oosterhout

Re: Cote d'Azur binnendoor



Bericht door rondepon »

en ik vind 4 weken al krap om helemaal binnendoor naar Estartit in Spanje te rijden ..... :lol3:
Randy21
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 09 feb 2018, 20:22

Re: Cote d'Azur binnendoor



Bericht door Randy21 »

rondepon schreef:
zo 06 mei 2018, 22:11
en ik vind 4 weken al krap om helemaal binnendoor naar Estartit in Spanje te rijden ..... :lol3:
Haha, nou Spanje en Portugal wordt ons volgende doel, Maar dan hebben we wel een lange vakantie (vind ik dan tenminste;-)) want dan hebben we ruim vijf weken de tijd.

Eerst maar Cote d'azur, al dan niet binnendoor.
Randy21
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 09 feb 2018, 20:22

Re: Cote d'Azur binnendoor



Bericht door Randy21 »

Nou alle goede voornemens ten spijt, we hebben de Cote d'azur helaas niet gered. (Hieronder een kort relaas van de reis)

Nadat de garage maandag 7 mei opbelde met de mededeling dat nokkenaskeerring vervangen moest worden dit onderdeel nog snel geregeld bij Bart Ebben.

Uiteindelijk was de camper woensdag ochtend klaar bij de garage. Na deze snel opgehaald te hebben ingeladen en wegwezen.

Op file na ging de reis perfect en schakelde en koppelde de camper als nieuw.

Echter na de overnachting in Luxemburg leek de koppeling toch weer wat te slippen. Uiteindelijk nog doorgereden tot Frankrijk.

Na daar een kleine stop te hebben gehouden een plas(je) olie onder de camper. Contact gehad met de ANWB en om eea uit te sluiten camper afgesleept naar een garage. Deze constateerde dat het waarschijnlijk de nokkenaskeerring betrof. Een grote teleurstelling, juist omdat deze 4 dagen ervoor nog was vervangen.

In overleg met mijn garage rustig aan naar Nederland gereden.

Uiteindelijk nog een prima vakantie gehad in Zuid-Limburg. Maar dat is helaas geen Zuid-Frankrijk:-).
Plaats reactie